NOD 16 t/m 31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door Klaartje863, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dames, zou ik op jullie lijstje mogen?

Fien25 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje

NOD 29 Mei

2. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Normaal gesproken pak je het gemiddelde maar zoals je zegt bij bruin verlies dat telt niet als de 1e dag de eerste dag dat je echt rood bloed verliest begin je met tellen en betreft je vruchtbare dagen dat kun je uitrekenen op internet maar dat is een gemiddelde dus wil niet zeggen dat jou ei dan ook is je kunt letten op je vruchtbaar slijm als dit rekbaar is tussen twee vingers net zoals n kauwgom zeg maar zit je eisprong er aan te komen in ieder geval dat zijn je vruchtbare dagen meestal dag of 3 vruchtbaar slijm dit kun je controleren door met 1 vinger van binnen te voelen en wat slijm naar buiten te halen ook kun je gaan temperaturen en eventueel ovulatietesten

3. noor84

noor84 Lid

17 okt 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil graag ook op de NOD lijst:

Noor84
    29 jaar
    5e ronde
    2e kindje
    NOD: 20 mei
    :)

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Dank je :) Bij zoonlief ook eerst bruinverlies gehad de maand ervoor, zelfs op NOD maar toch zwanger en klopte precies met de termijn die de vk aangaf.

Ik laat het voor nu maar staan. App houdt het gemiddelde aantal dagen aan, dus 26 in mijn geval, we klussen vrolijk door tot een paar dagen na de eisprong. En dan zien we wel wanneer we gaan testen (rond 18 mei in elk geval).

5. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Ja weet je ook al weet je precies op dag tijd en uur wanneer je eisprong is dat maakt eigenlijk niks uit als je om de dag klust rondom de eisprong meer kun je eigenlijk toch niet doen denk ik dan maar

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    #166 wondertjeinmaak, 29 apr 2013
    Laatst bewerkt: 29 apr 2013
    ♥ NOD- lijst 16 t/m 31 Mei 2013 ♥

16. (3) :
    Roosenzo, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje
    Chantallcindy, 23 jaar, 1e ronde (na VMK), 1e kindje
    Ambie80, 32 jaar, 23e ronde (9e na mk), 1e kindje

17.(5) :
    Flora01, 24 jaar, 8e ronde, 2e ronde clomid, 1e kindje
    Jozefien85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    nenapreciosa, 18 jaar, 2de ronde, 1e kindje
    Hooppraegnans, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Kahlen, 32 jaar, 5e ronde, 1e kindje

18. (1) :
    Sanne2011, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje

19. (4) :
    Pocanhontas, 30 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Angel071986, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Snoezelke, 24 jaar, 9e ronde (2e clomid), 1e kindje
    Lindalot79, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje

20.(6) :
    Starry, 28 jaar, ronde 11, 2e kindje
    XxPinkxX, 38 jaar, 22e ronde, 2e kindje
    Reb, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje
    Sabrina1986, 26 jaar, 3e ronde (na bbz), 3e kindje
    Wondertjeinmaak, 24 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Noor84 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje

21. (3) :
    Moppie1982, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Watermannetje, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Aster14, 26 jaar, 1e ronde met clomid, 1e kindje

22. (2) :
    Xenia, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Mamavanmenno200, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje

23. (2) :
    Mol, 34 jaar, 8e ronde(eerste ronde na twee mk na elkaar)
    Kriti81, 32 jaar, 12e ronde (bezig van 2010), iui2

24. (6) :
    Mtr1982, 30 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Linda1982, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Silly31, 32 jaar, 72e ronde, 1e kindje
    Yasmin84, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Nadia33, ?? jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Wondertjes,31 jaar, 6e ronde, 2e kindje

25. (0) :

26. (3) :
    Gaab27, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Ingri, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje
    Kirstenx 29 jaar, 2e ronde 1e kindje

27. (2) :
    Kinderwens87, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje
    Lappie, 37 jaar, 8e ronde (4e na 2e mk), 2e kindje

28. (2) :
    Hyacintje, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Ikkeook, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje

29. (1):
    Fien25 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje

30. (1):
    Smnee, 21 jaar, 11e ronde, 1e kindje

31. (0):

Datumloos. (1) :
    Noor88,?? jaar, 3e ronde, 2e kindje

Illegaal:

T o t a a l: 42

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

Toegevoegd:
    wondertjes
    Fien25
    Noor84

♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven

7. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Sabrina fijn dat het bloedverlies weer weg is. Op naar het ei!

Ikkeook, ik heb ook een hele korte menstruatie. Ben het 1,5 dag. Ha zei bij mij dat het geen kwaad kon.
    Misschien morgen toch de huisarts maar weer bellen om te kijken wat ze zegt.

Wondertjes heb je op de lijst erbij gezet, succes deze ronde.

Mamavanmenno200 kan me voor stellen dat het pijn doet als je van de lijst afgehaald word. Dikke knuf!

Chantal fijn dat je ei er weer aan komt.

Heb je wel altijd een eisprong dan als je regelmatig ongi bent?

Hier wel de laatste rondes een positieve ovu en ong 13 dagen erna ongi.

Sanne ik zou het gemiddelde nemen van je cyclussen.

Fien welkom hier en succes.

Noor welkom en succes deze ronde.

8. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0

Lief van je X!

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ikkeook, dat is ook zo! Meer kunnen we niet doen. Verwacht het elke dag te doen komende week, maar goed, als we eens een avondje overslaan kan het vast ook geen kwaad ;)

Wondertje idd vrij korte menstruatie. Zolang je dat elke maand hebt zal het geen kwaad kunnen lijkt mij? Je hebt wel een eisprong dan want je wordt gewoon ongesteld (lijkt mij tenminste hoor).

En we lopen gelijk WIM! Ben zooo benieuwd, haha! Jij hebt een andere ticker dan ik, lijkt me handig om te zien wanneer de ovulatie plaatsvindt. Ik ga maar weer eens op Lilypie snuffelen, haha!

10. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Heb ik voor mijn dochter al in gezeten en er is met ons beide niks mis. We zouden toen met iui beginnen maar toen telde ik aan van onze dochter. Nu zouden we in maart beginnen met hormonen spuiten maar dat voelde niet goed. Dus dat heb ik nog even uitgesteld. Liever zo natuurlijk mogelijk. Maar als ik na de grote vakantie nog niet zwanger ben dan ga ik wsl wel hormonen spuiten.

11. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    haha we gaan idd gelijk op.
    Ik ga er ook vanuit dat ik nu gewoon een eisprong heb. Heb ook een ronde temp bij gehouden en die gaat 2 dagen na positieve ovu test omhoog dus het lijkt me wel.
    Ik heb idd iedere maand een korte ongesteldheid. Is ook wel lekker maar om zwanger te worden is het ook onzekerheid.

12. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ben 31 ipv ronde 31;) is ronde 6

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee, ik kan me voorstellen dat je dat liever niet wil. Ik hoop ook dat het absoluut niet nodig is. Wat zouden de hormonen moeten doen? (Ik ben niet zo thuis in de MMM gelukkig)

Ik wilde je niet kwetsen hoor, je vroeg er zelf om :) dit schreef je in het vorige topic. Sorry als ik je gekwetst heb, dit is uiteraard niet bedoeling geweest!

14. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Kon het nog wijzigen hihi.

15. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Smnee, ze proberen dan meer eitjes te kweken zodat ik meer kans heb. Ik kan dan kiezen om op natuurlijke manier te verwekken of om het zaad te laten opwerken (slechte er tussen uit en activerende vloeistof erbij) dat spuiten ze dan in je baarmoeder.
    Maar ik heb t idee dat t niet aan de bevruchting ligt maar aan de innesteling. En daar komt toch ook een portie geluk bij kijken. En aan slechte innesteling kunnen ze weinig doen. Dus we klooien nog maar ff lekker zelf aan;)!

16. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames zal mezelf even beetje voorstellen:

Week te vroeg roze en daarna rood verlies dus toch weer korte cyclus net als voor zoontje sinds bv stop...Vandaag bij ha geweest...inwendig onderzoek gehad...dat was in orde...uitslag uitstrijkje was er nog niet daar zegt ze niets van te verwachten...bloedverlies kwam niet van baarmoedermond maar uit baarmoeder...schildklier laten prikken donderdag...deze kan ontregeld zijn na zwangerschap en bevalling en dit kan hormoonhuishouding in de war schoppen...dit afwachten en dan verder kijken!

Ga vandaag tellen als eerste dag omdat vandaag echt rood is al hele dag en eergisteren roze en gister pas eind dag rood!
    Enigste positieve is dat ik dan nu een cyclus heb van 25 dagen ipv 31...volgens de ha kan ik ondanks korte lf tot nu toe wel zwanger worden omdat het zomaar ineens weer langer kan zijn mijn lf...!
    Ik ben wel even verdrietig nu...want blijf toch bang door die korte lf...er wordt nu in ieder geval naar gekeken en komt dus vast met de tijd goed!

Dan kennen jullie mijn startpunt...

En ik begrijp denk ik wat sommige bedoelen over eerdere nod forums...alsof er op sommige heel veel gereageerd wordt en op andere niet of nauwelijks!!!!

17. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je :D

18. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Kort ongi zijn lijkt me best fijn (hier 5/6 dagen) als het verder geen nadelige gevolgen heeft dan hè.

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik hoop dat het allemaal niet nodig is! En een innesteling kun je weinig aan helpen inderdaad.

20. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Dat reageren op de een wel en de andere niet snap ik wel een beetje. Op sommige berichtjes weet ik niks zinnigs te zeggen en dan reageer ik maar niet. En sommige meiden kennen elkaar natuurlijk langer omdat ze elkaar al vele nod topics tegenkomen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik vaak de tijd niet heb om op iedereen te reageren. Zelfs maar net om alles bij te lezen. Als t hier op z'n drukst is.
    Ff iemand uit bad halen;).

Deel Deze Pagina