Oh wat hebben jullie weer veel geschreven meiden!! Ik heb nu even geen tijd om alles terug te lezen, moet zo weg (sorry). Maar ik ben vandaag 10 dpo en heb wat testjes gedaan vanochtend:
Dat mag hoor! Het forum is voor zowel vreugde als verdriet en we weten hier allemaal hoe je je voelt. Ik hoop dat het voor jou de volgende ronde ook vreugde is!
Dank je wel... en bij deze bedank ik alle dames die het mij gunnen... het zou ook zo welkom zijn, ben er echt helemaal aan toe. Heb vandaag ineens allemaal steekjes in mijn bm streek... niet de verschrikkelijke krampen van vorige maand, gewoon krampjes oeh en ah... zucht over... (tja hoe leg je het anders uit) en heb al een paar dagen iedere keer 1 of 2 minescule puistjes in mijn gezicht (heb ik anders echt nooit) nu weer een op het randje van mijn onderlip...
Laten we hopen! Gefeliciteerd, heb je gebruik gemaakt van ovulatie testen? Of gewoon de natuur z'n gang laten gaan
Nou het word dus bij mij ook spannend. Net vroege test gedaan en volgens mij zag ik een klein tuurtestje :-O. Nu ff paar dagen wachten en dan ga ik weer testen.... Spannend.. Iedereen die nu ook weer op roze staan, gefeliciteerd!!!
Zeker spannend. Maar geloof het pas echt als mn ongi uitblijft en de streep word duidelijk hoor.... Kan nu nog zoveel gebeuren....
Ajeetje ik duim voor je meid. En fam vdlaan wat spannend Heb nog even een vraagje aan dames die al eens zwanger zijn geweest, vanmorgen leek me testje wat lichter dan die van gisterenavond. Iemand ervaring mee? Heb helaas geen foto, want moest werken. Temp was ook tikkie lager, maar ook hele korte nacht gehad en dat schijnt je temp ook te beinvloeden? Ben super nerveus omdat ik natuurlijk al een vmk heb gehad..
Hallo meiden! Nou ik mag ook op roze hoor! Heb vanmorgen nog een test gedaan en die was weer positief! Ben super blij! Iedereen die op roze staat deze vruchtbare maand, gefeliciteerd! Voor de andere meiden, heel veel geluk de volgende ronde(s). Ik meld mij bij deze ook af op dit forum. XXX
Famvdl heb je een foto? Ik ben benieuwd! Bbxx sommige vrouwen maken overdag meer hcg aan dan smorgens. Ik zou overmorgen nog eens een testje doen. de dokterassistente zei mij gisterenmiddag dat een streep een streep is. Er is een fout percentage maar die is zo minimaal... Anders bij de dokter een testje doen? Is gratis
Ik ga de dokter pas bellen na m'n Noddatum, ben uit zelfbescherming nog een beetje voorzichtig Maar van dat schommelen in hcg wist ik niet.. Tja vmk heeft me toch onzekerder gemaakt dan ik van mezelf had verwacht