Die voorlaatste ziet er voor mij toch heel positief uit. Mijn piek had ook dat kleurtje qua streep. Dus ik denk richting wachtbankje voor jou!
@GYNN heb je al een nieuwe test gedaan? Er was zeker een duidelijke oploop zal te zien en dat zo vroeg in de dpo! Ben benieuwd naar je test. Nog meer testers vandaag?
Ik ben net naar de huisarts geweest. Wil geen bloedtest doen want heeft weinig nut zei ze .Wil me op zich wel doorsturen naar de gyn. Z.s.m. omdat eventuele behandelingen tot 43 jaar nog vergoedt worden. Maar eigenlijk wil ik geen traject in. Ik zou wel willen weten waarom het niet lukt. Dat ze kijken naar mijn eicelvoorraad/ baarmoeder/ hormonen weet ik veel maarja en dan.. Denk dat ik deze ronde maar af wacht, ei-sprong zal een deze dagen komen. Zaterdag of zondag denk ik. Geen ovutesten nu.
Na een afspraak bij de gyn hoef je het traject niet op te starten toch? Misschien kan het je wel iets meer duidelijkheid geven en kun je misschien met supplementen oid aan de slag? Lastig hoor. Maar snap dat je na 18 rondes door de bomen het bos niet meer ziet…
Net in bij het ziekenhuis geweest, de uitslag van manlief zijn semenonderzoek was zo goed dat de arts zei ik zie het geboorte kaartje wel verschijnen ! Ik ben helemaal gelukkig ♥️
Jaaaa, ik heb nog maar 1 KV2v5 over dus die hou ik voor mijn nod (eind van de week). Maar mijn clearblue is ook heel duidelijk aan het worden. Ben vandaag 11dpo, mss 12 dpo.
Ja ik ga er nog even over denken. Jij hebt vandaag toch nog een afspraak ook?! Ben heel benieuwd hoe het ervoor staat met je eitjes. Hoop zo op goed nieuws voor je. Anders komt de IVF nu wel echt dichtbij.
Net terug en helaas, weer afkappen dus inderdaad door naar IVF Zag dat er een afspraak voor 20-11 was gemaakt, maar ik wordt morgen gebeld of die afspraak naar voren gehaald kan worden. Kan op dit moment wel janken, ik heb gewoon letterlijk geen kans zo. Al die maanden prikken en ziekenhuis bezoeken, en ik heb niet eens een kans gehad. Voelt ff heel oneerlijk. Maar goed, straks dochter maar even extra hard knuffelen en focus op haar verjaardag dit weekend. Wat een wonder is zij toch ♡ Ik zal me van het lijstje halen hier. Heel veel succes lieve dames, het is jullie allemaal van harte gegund!
♡♡♡ NOD lijst 16 oktober - 31 oktober 2023 16 oktober (2) Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 11 na mk GYNN - 34 jaar - 3de kindje - ronde 1 17 oktober (2) Nummer72- 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Famke89 - 34 jaar- 3e kindje- ronde 1 18 oktober (2) Lily1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Amandelbloesem - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 (met nieuwe partner) 19 oktober (3) Meisje19111 - 31 jaar - 2 kindje - 2e ronde, 1e na vmk Frasseke - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 28 Zuul - 30 jaar - 2de kindje - Ronde 3 20 oktober (0) 21 oktober (1) Springtime - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 22 oktober (0) 23 oktober (1) Orchidea - 26 jaar - 3e kindje - ronde 10 24 oktober (0) 25 oktober (1) 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje - 14e ronde, nu 1e ronde na miskraam 9+2 GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (1 na vmk) 26 oktober (2) Yunaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Onzekeremama- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 27 oktober (3) LENR - 32jaar - 2de kindje - ronde 9 (3 na MK) Lucy123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 19 ( 2 na hcg behandeling man) SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 oktober (1) Mal92 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 29 oktober (1) KimK93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 30 oktober (2) Nono (42 jaar) - 3e kindje - ronde 18 (12 na vmk) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 31 oktober (2) Enceinte - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 4 Wachten op eisprong: (16) Wachtbankje: (9) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.