Veel sterkte! Wat ontzettend rot Hopelijk kan je afspraak naar voren gehaald worden en heb je ondanks dit nieuws toch een fijn verjaardagsweekend van je dochter.
Wat rot! moet ontzettend frustrerend zijn alvast gefeliciteerd met je dochter, hopelijk hebben jullie een fijn weekend samen!
En dan… krijg je hopelijk meer duidelijk van waarom niet wilt lukken!! En idd ik snap wel dat je na zoveel rondes niet precies weet wat je nog wilt verwachten of kan verwachten van dit alles maar het is handig om even langs de gyn te gaan voor hopelijk meer duidelijkheid. ❤️
Lieve meid jou is het ook van harte gegund! Wel super balen dat je toch een IVF traject moet gaan volgen! Mn hart breekt even voor jou. Maar idd , focus je nu op jouw dochter! Mooie wonder die je hebt en dan nog eens haar verjaardag komend weekend. Hopelijk heb je daar een beetje afleiding aan. ❤️ wees lief voor jezelf meid!
Ik heb dit ook vaak als ik een lange cyclus heb uiteindelijk ligt mijn piek dan vaak rond de 27 dagen. Het linkerstreepje ziet er op de foto nog niet donkerder of gelijk uit als de rechter, zelf zou ik dus doortesten.
Ik heb nu dit. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Zit nu op CD 20 normaal heb ik tussen CD 18 of 20 een positieve ovulatie test. Nu denk ik dat ik te snel een foto heb gemaakt… Of ik had misschien wat eerder moeten testen. Ik wilde eigenlijk morgen nog testen en dan ermee stoppen voor deze cyclus
@Basilicum Wat ontzettend klote Hopelijk mag het dmv IVF snel lukken bij jullie, het is jou ook van harte gegund. ❤️