NOD 16 t/m 31 oktober 2023

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lvs88, 18 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Ik heb alle zwangerschappen ongeacht of t goed zat of niet pas laat knallers gehad dus probeer te genieten meis

2. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.268
    911
    113
    Vrouw
    Ik zie wel duidelijke oploop hoor! :D

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  3. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ook @Nono @Rouge
    Dank jullie voor de berichtjes !!! :):confused:

Loop mezelf gek te maken hier. Vorige keer was het na een week over met de absurde test drang en het geeft rust als je stopt met testen. Ik wil nu door tot de knaller en dan stop ik.

Nummer72 vindt dit leuk.
  4. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    Voorzichtig gefeliciteerd! Ik duim voor je dat je snel een knaller hebt en wat rust kan vinden de komende tijd.

5. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    Mijn NOD begint dichterbij te komen, heb nog steeds nul symptomen. Vorige rondes heel veel en dat betekende niks. Pfft ik kan niet wachten tot ik meer duidelijkheid heb, toch wel weer heel spannend…

Amandelbloesem, GYNN, Mal92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Oe spannend, zo knap dat jullie kunnen wachten tot NOD. Het heeft zeker ook wat om dan meteen een overtuigende streep te zien. Ik hoop heel erg met je mee. 23e zie ik

Springtime vindt dit leuk.
  7. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Haha ik wacht nog op mijn ovulatie! :p Die is ‘opeens’ later, vandaag de 17e dag van mijn cyclus en voorgaande dagen nog geen positieve ovulatie test.

8. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik durf dit toch geen oploop te noemen
    De eerste foto om de 24h de tweede alle foto’s vanaf 11 dpo tot nu 13 dpo :( laatste is natuurlijk nog nat
    Ik vind 11 dpo avond donkerder dan nu 13 dpo ochtend

Bijgevoegde bestanden:

9. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Of…. Ik ben een avond tester…
    Als ik ze zo rankschik avond testen bij elkaar ochtend testen bij elkaar dan lijkt t weer wel ok :/

Bijgevoegde bestanden:

GYNN vindt dit leuk.
  10. GYNN

GYNN Actief lid

22 feb 2015
    386
    481
    63
    Vrouw
    België
    Ze zeggen altijd dat de ochtend de beste urine geeft en dat was bij mij absoluut niet waar! Gaf mij extreem lichte testen waardoor ik ook dacht dat het misging om dan een veel duidelijker streep te testen in de middag. Ik denk idd dat jij dus best ook in de late namiddag/avond test!

Nummer72 vindt dit leuk.
  11. Nummer72

Nummer72 Niet meer actief

Ik vind de avond testen er persoonlijk veel beter uit zien! Misschien gewoon elke avond op een vast tijdstip testen? Ik test het beste met 2e urine in de ochtend. Heb vanmorgen nog 1 action tests gedaan (had geen Kruidvat meer) en heb met mezelf afgesproken dat ik morgen een wekenindicator doe en dan stop. Of het goed zit weet je gewoon nooit zeker helaas..

12. Noa23

Noa23 Actief lid

27 sep 2015
    235
    241
    43
    Vrouw
    Dit ziet er beter uit dan de andere foto!

13. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Oh ik kan niet wachten tot we een paar dagen verder zijn, vandaag 7dpo. En volop aan het symptom spotten. Symptomen zijn echt anders als afgelopen maanden, net ook vergeleken met wat ik bij heb gehouden. Wat is die tww een ellende :roflmao:

WelcomeWondertje, GYNN en shirley1987 vinden dit leuk.
  14. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Lijkt erop hè. Ik heb nog nooooit in de avond getest met mn andere zwangerschappen (5 inmiddels :oops:) dus avond testen is nieuw dus bijzonder … vanavond dan maar weer kijken en hopelijk inderdaad op een gegeven moment stoppen. Hopelijk mag ik vanwege de ZOL van de vorige keer snel voor een echo om te kijken of het op de juiste plek zit.

15. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.268
    911
    113
    Vrouw
    Hoop dat het vanvond een mooie streep is. Die avonde testen zien er idd wel beter uiit en nog steeds wel duidelijke oploop. Ellendig altjjd dat wachten ook zeker met een duidelijke streep. Ik snap je angst en voorzichtigheid maar we gaan er positief in! Het is een streep, die zit er niet voor niks. Kleintje blijf hangen!

onzekereMama vindt dit leuk.
  16. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    Interessant! Ik heb bij mijn zwangerschap ook een hele tijd lichte testen in de ochtend gehad, ook na NOD. Maakte me super onzeker. Heb toen alleen in de ochtend getest. Ga ik in mijn achterhoofd houden, misschien was dat bij mij dan ook wel zo geweest. Houd je dan wel rekening met hoeveel je drinkt van tevoren?

17. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    De hoop niet opgeven, ik vind dit er zeker niet zorgwekkend uit zien. Heb je de rest van de week nog veel afleiding? Sterkte daar met wachten!

18. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    Ja bah, 2 weken is ook gewoon te lang hè? Liever gelijk na bevruchting al een ja / nee test :rolleyes:. Ik vond het eerste trimester sowieso ook een crime qua wachten, geduld is niet mijn beste kant.

19. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Haha nou echt. Zou het allemaal een stuk makkelijker maken, tis ook zo frustrerend dat je last hebt van hormonen, of je ongesteld word of zwanger bent, beide doet je lijf raar:p

20. Mal92

Mal92 Actief lid

18 jul 2023
    306
    145
    43
    Vrouw
    Ik hoop vanavond op een hele mooie streep en duidelijke oploop, vergeleken met gister avond!!

Deel Deze Pagina