♡♡♡ NOD lijst 16 oktober - 31 oktober 2023 16 oktober (2) Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 11 na mk GYNN - 34 jaar - 3de kindje - ronde 1 17 oktober (3) Nummer72- 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Famke89 - 34 jaar- 3e kindje- ronde 1 Amandelbloesem - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 (met nieuwe partner) 18 oktober (1) Lily1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 19 oktober (3) Meisje19111 - 31 jaar - 2 kindje - 2e ronde, 1e na vmk Frasseke - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 28 Zuul - 30 jaar - 2de kindje - Ronde 3 20 oktober (1) Welcomewondertje - 41 jaar - 3e kindje - ronde ? (9 jaar proberen) - IVF ronde 5 21 oktober (0) 22 oktober (0) 23 oktober (3) Orchidea - 26 jaar - 3e kindje - ronde 10 Maudje123 - 3e kindje - ronde 36 Springtime - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 24 oktober (1) Noa23 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk Tortelduifje123 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 oktober (2) 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje - 14e ronde, nu 1e ronde na miskraam 9+2 GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (1 na vmk) 26 oktober (3) Yunaatje - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Onzekeremama- 30 jaar- 2e kindje- ronde 4 LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 9 (3 na vmk) 27 oktober (2) Lucy123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 19 ( 2 na hcg behandeling man) SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 oktober (3) Mal92 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 4 Roosje67 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 35 (ronde 20 na bbz) 5e ronde na laparoscopie 29 oktober (1) KimK93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 30 oktober (3) Nono (42 jaar) - 3e kindje - ronde 18 (12 na vmk) Tylak1234 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 (clomid) Rouge- 38 jaar- 8ste kindje - ronde 10 na stilgeboren zoontje 31 oktober (2) Enceinte - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 Wachten op eisprong: (19) Wachtbankje: (13) Zwanger: (3) Ongesteld: (5)
Ik heb me van dit lijstje afgehaald, eindelijk een knaller op de ovulatietest gister dus vandaag denk ik mijn ei. Mijn NOD is ook behoorlijk verschoven dus ik ga verder meekletsen in het volgende NOD groepje. Voor de zwangere dames hier hoop ik op een fijne zwangerschap En voor de meiden die helaas ongesteld zijn geworden snel op een zwangerschap Ik ga nu keurig afwachten of deze ronde hier iets oplevert
Heel wisselend 4 zwangerschappen vroeg 2 x 7 dpo 1 x 9 dpo 1x 11 dpo anderen echt later, van m'n overleden ventje kwamen we pas met 3 mnd erachter
ik heb vanmorgen getest. Helaas negatief.. wel heb ik menstruatiekrampen. Maar ben nog niet ongesteld..
Hoi meiden goedenavond! @Maudje123 ❤️ veel succes met de operatie! Hopelijk maken jullie na deze een mooie kans op een mooie, gezonde baby!! @onzekereMama ik denk het wel ! Allen deze is een andere merk!! Ik zal even uitleggen hoe en waarom ik heb me gisteren bijna plat getest met de Femometer testen!! Ik heb er nog maar een stuk of 3 over! Maar in het proces van het testen gisteren bleken al de testjes een beetje te lijken op die van eergisteren 9 dpo.. en stomme van alles is dat op sommige van de testjes niks te zien was dus ik dacht gelijk misschien was de urine niet geconcentreerd genoeg? Maar ik dus op internet 10/miu testen zoeken en deze tegen gekomen van AccuDoctor.. want de one step van 10/miu heb ik een paar slechte ervaringen van gelezen dus ik wilde die niet halen. test op de foto is van daarnet! Vandaag 11 dpo. Foto ook echt binnen de eerste 10 minuten gemaakt. Ondanks alles moest ik toch even in m’n ogen wrijven om te kunnen zien want ik geloof het nog steeds niet?! edit: ik was gister mochtend behoorlijk misselijk door 1 appelpartje !!!! Ik kon daarna best even niet slikken! Ik wilde niet eens water! Ik had water in m’n mond en alleen de gedachte om iets door te slikken maakte me nog misselijker! Toen dat voorbij was kwam de waterval!!! Ik moest me een partijtje huilen. Maar dus ook uit het niets. Ik was een reel op Instagram aan het kijken en werd er über emotioneel van!.
zie inderdaad een streepje, maar vind het lastig, weinig vertrouwen op het moment in de testen, vandaag me ook suf getest op 10dpo. De kruitvat testen drogen bij mij beide op met een soort streepje. Ik word er gek van. Ik hoop voor jou op een mooie oploop, hou je ons op de hoogte?
Awh meid!! Ik hoop voor jou ook snel duidelijkheid! Ja ik heb ook zo m’n “twijfels” maar over een paar dagen hopelijk meer duidelijkheid! Ja? Maar als ze opdrogen met een streepje denk ik dat het een indroogstreepje kan zijn?!? Bij de mijne twijfel ik niet of het een indroger is streepje en foto echt binnen afleestijd, alleen ik ken dit merk ook niet, is de eerste keer, dus ik vraag me af hoe accuraat AccuDoctor is
Vervelend die onduidelijkheid elke keer! Had wel meer verwacht op 11 dpo als hij eerder ook al positief was. Hopelijk snel duidelijkheid voor je
Oh lijkt een beetje op de Etos Early! Maar ongeacht de merk zie ik toch een lichte streepje op die! op de easy@home ook wel , maak ik ben doubty over die merk!