Ik kan het echt niet duidelijk op de foto krijgen helaas... heb alle hoeken gehad. Maar in het echt duidelijk roze!
Oke ik keek nog ff naar de test van vanmorgen.Ik zag toen geen duidelijk streepje. Ik leek wel vage lijntjes te zien, maar dat zie ik wel vaker en dan is het niks. Nu kijk ik weer ruim buiten de afleestijd en ik zie dit. Zou wel een dikke indroger zijn. Maar stiekem hoop ik dat ik morgen meteen een streepje zie.
hier na de twee drupjes roze bij ontlasting maandagavond geen bloed meer gespot. Vaak ik het wel een voorteken van ongesteldheid dus acht kans klein, maar zolang het niet doorbreekt, houden we toch hoop hè. 13 dpo nu, ik test altijd pas na NOD, geen zin in getuur , dus ik wacht nog gewoon een paar dagen af
Ben heel benieuwd naar jouw test morgen want deze lijkt mij toch iets duidelijker dan de normale indroogstreep. Duimen!
Goeiemorgen Zijn er nog.meiden die nog getest hebben? Hier m'n temp gezakt vanochtend. Verwacht dat t een nieuwe ronde gaat worden
Hier m’n temp op 35.9 op 14dpo. Laat maar doorkomen nu die menstruatie. Ga ik met je mee naar het volgende groepje
het begon allemaal zo hoopvol met aardig wat roze, nu alleen maar ‘rode’ berichten, zo jammer meiden!
Ik ga vanavond testen. Predictor word vanavond bezorgd. Bloedverlies is gestopt spannend! Wat balen zeg!!