hallo allemaal. vandaag helaas ongi geworden. dus nu op naar de 4e ronde. ik ben 30 jaar dit is mijn 2e kindje
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 Juli 2013 ♥ 16. (1) : Moppie1982, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje 17.(1) : 18. (0) : 19. (1) : Mart, 1e kindje, 11e ronde 20.(0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (0) : 25. (0) : 26. (0) : 27. (0) : 28. (0) : 29. (0): 30. (0): 31. (0): Datumloos. (0) : Illegaal: T o t a a l: 2 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (1), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Ik ben de lijst maar even begonnen. Het lukt me niet om hem bij te houden deze maand. Mijn nod is weer gegokt. Met die wisselende cycli heb ik geen idee. Hoop in ieder geval dat ie niet later dan 19 juli is.
Hoi dames, ik kom me hier ook weer melden, helaas NOD 17juli, ronde 9, eerste kindje, 28jaar....hopelijk wordt deze ronde eindelijk roze
Ik mag op de lijst! Hippydepippy, 26 jaar, ronde 6, eerste kindje. NOD volgens mijn cyclus-app 21 juli Maar ook nog steeds een wisselende cyclus dus het kan alle kanten op helaas. Maar voor 31 juli verwacht ik toch wel zekerheid te hebben
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 Juli 2013 ♥ 16. (2) : Moppie1982, 30 jaar, 4e ronde, 2e kindje Miich, 18e ronde, 1e kindje 17.(1) : Rabia84, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje 18. (0) : 19. (1) : Mart, 11e ronde, 1e kindje 20.(0) : 21. (1) : Hippydepippy, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje 22. (0) : 23. (0) : 24. (0) : 25. (0) : 26. (0) : 27. (0) : 28. (0) : 29. (0): 30. (0): 31. (0): Datumloos. (0) : Illegaal: Totaal: 5 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Moppie: ik heb hem even bijgewerkt want het gaat geloof ik niet helemaal goed. Volgens mij klopt ie nu weer. Als je de lijst plaatst vergeet dan niet het stukje met quote aan het begin en /quote aan het einde weg te halen. Anders kun je ook nooit de meest recente lijst weer actualiseren. Bij mij is de ongesteldheid al weer bijna over. Het was kort maar krachtig zeg maar. En nu hopelijk een snel eitje.
Mag ik ook weer op de lijst voor de 16de 1ste kindje 18de ronde vorige lijst verkeerd gerekend :O. Thanks
Mich: je staat erop. Kon de lijst nog wijzigen. Je bent ook al een tijdje bezig. Welke onderzoeken heb je gehad?
Hooi Mart, Ja al echt een hele tijd voor mijn gevoel al eeuwen, ik heb al meerdere keren bloed laten prikken, mn partner zijn zaad is meerdere keren bekeken. Heb een samenlevingstest gehad, tempratuur bij gehouden, hsg dan. Eigenlijk hebben ze alles wat ze konden doen gedaan. Gelukkig waren alle uitslagen goed. Het is alleen zo frustrerend dat het maar niet wil lukken en waar het aan ligt weten ze niet. Ben wel bekend met endometriose en moet om het half jaar komen ter controle hoe de menstruaties verlopen. Mogelijk dat ze toch over een half jaar gaan kijken om te helpen. Deze maand proberen we het een beetje van ons af te zetten en zien we wel hoe het loopt. Jij bent ook al een tijdje bezig zag ik, ben je al eens bij een gyn. geweest?
Dat is inderdaad al een boel onderzoeken. Moeten jullie zelf nog een half jaar proberen van de arts of eigen keuze? Ik heb meerdere malen bloed laten prikken en echo's gehad en manlief zijn zaadjes laten controleren. Alles bij ons is goed, maar wel een endo verdenking. Ik moet binnenkort weer terugkomen bij de arts.
Wij moeten nog een half jaar wachten, het liefste wachten ze zo lang mogelijk en dat begrijp ik heel goed. Succes in ieder geval hopen dat we verder geen onderzoeken meer hoeven te onder gaan en dat het op de natuurlijke manier gaat lukken deze maand!!
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 Juli 2013 ♥ 16. (1) : Moppie1982, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje 17.(1) : girly1985, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje 18. (0) : 19. (1) : Mart, 1e kindje, 11e ronde 20.(0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (0) : 25. (0) : 26. (0) : 27. (0) : 28. (0) : 29. (0): 30. (0): 31. (0): Datumloos. (0) : Illegaal: T o t a a l: 2 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (1), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven