nod 16 tm 31 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door moppie1982, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Succes en plezier:D en hopelijk deze ronde raak..

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Thnx jen!

3. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Graag gedaan.
    En we lopen weer gelijk whaha

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Gezellig als we dan ook eens samen zwanger mogen raken!

5. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Ik praat trouwens af en toe wel mee maar probeer ook beetje afstand te houden, gezien mijn verlengde cyclus deze maand moet ik iets meer ontspannen..

Morgen bloeduitslag bij ha van suiker, schildklier etc. Benieuwd of erdit keer wel wat uitkomt

6. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    Goedendag, ik denk dat ik deze maand een langere cyclus zal hebben ivm een laat ei, dus kom ik hier gezellig mee praten

Ajeetje (39 jaar), ronde 11, 1e kindje NOD 18 Juli

Dat de lijst maar goed roze mag kleuren ;)

7. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Goedemorgen,

Vandaag de hele dag werken. en hopelijk ook de laatste dag van de ongesteldheid en dan hopelijk geen rood meer :D

fijne dag allemaal

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Succes allemaal! !

9. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Ja zeker iedereen veel succes maar vooral veel plezier! ;)

Ik moet eerst nog de rode dagen door grrrr..:x

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    @missdee: we lopen een beetje gelijk op. Hier ook sinds afgelopen dinsdag het rood. Mijn cyclus was ineens korter dan de vorige keer en doordat mijn ongi er eerder is, heb ik nu weer een nod in juli. Hou nu 28 dagen aan. Maar zou natuurlijk ook weer langer kunnen zijn.
    Maandag gaan we op vakantie, dus wel fijn dat de ongi er nu is en niet volgende week. :) We gaan dan wel lekker veel klussen en hopelijk brengt dat uiteindelijk goed nieuws met zich mee!

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ook veel plezier idd natuurlijk ;)

Morgen eisprong maar vandaag kunnen we niks doen!! Ik moet om 13 uur werken en manlief is pas erna thuis. Aangezien ik slaapdienst heb, zien we elkaar morgen pas weer. Smiddags ergens... whaaaah!!

Gisterenavond rond 18.15 nog geklust dus er ligt wel iets klaar, nu maar hopen dat het voldoende is??

Bm is nu nog hoog (gisteren al) en dat was vorige maand ook 2 dagen voor eisprong. Als het goed is zakt hij/zij vandaag weer en dan morgen de eisprong. Pfff zenuwslopend dit haha!

Ben blij als de wachttijd aangebroken is. De dagen op rood en erna voor de eisprong vind ik erg lang duren. En na ei natuurlijk weer overal op letten qua symptomen hihi!

Heb zo'n gevoel dat deze maand wel eens raak kan zijn. Geen idee waarom, maar ik koester graag deze hoop!!

12. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    hallo ik wil wel een keer mee doen :)
    ik heb morgen mijn eisprong dus mijn NOD is 19 juli

13. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    @sanne2011 laten we hopen dat je gevoel gelijk heeft:D

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    :d:d:d

15. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    volgens mij maakte mijn eitje net een sprongetje... ineens een scherpe steek in mijn buik en irritant gevoel in mijn lies tijdens het lopen en nu is alles weer rustig... vannacht geklust, dus wie weet...

16. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het wordt weer spannend dames!! Ik zit al op het wachtbankje. Had een redelijk vroeg ei deze ronde :)
    Ajeetje: vanavond nog een keertje want je eitje blijft nog even hangen.
    Sanne: het gevoel dat het raak kan zijn is bij mij inmiddels weg. Maar ik blijf er stilletjes toch wel op hopen.

17. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Spannend Sanne! Ik zal voor je duimen en ik hoop dat het deze maand raak is. Dit gevoel had ik vorige maand ook en toen was het raak!

Bij mij ligt het allemaal wat overhoop geloof ik en ik snap er weinig meer van. Denk niet dat het nog iets wordt deze maand eigenlijk hoewel we wel om de dag geklust hebben.
    FF heeft mijn eisprong op CD10 gezet en heb een temperatuurstijging(en daling) gehad. Maar CD10 is wel erg vroeg voor mij, vorige maand pas op CD18 een positieve test.
    De ovulatie testen waren die week best duidelijk maar er zat geen echte knaller tussen en daarna werden ze alleen maar lichter. Vandaag toch weer een vrij donkere test gehad.
    Dusja, ik weet het gewoon niet zo goed. Gisteren ook glashelder, dik rekbaar slijm bij het opstaan. de rest van de dag niet meer en vandaag ook niet meer.

Als jullie willen kan ik nog wel wat foto'tjes neerzetten, misschien dat jullie er nog iets van kunnen maken. Het is mijzelf nog niet duidelijk geworden of ik nu al wel of niet een eisprong gehad heb.

18. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    Nou ja... verteld hubbie net dat hij vannacht gedroomt heeft dat hij dat gister avond na het klussen tegen me zei: en nu ben je zwanger!

(en hij weet niet eens dat ik nu mijn eisprong heb...)

19. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik jou was zou ik nog even doortesten met de ovutesten! Vermoed dat je ei nog komt en voorgaande betekende dat je lijf nog wat ontregeld was door je mk! Heb zelf ook wel eens 2 donke ovu's gehad in 1 cyclus 2de keer was dan met rekbaar slijm en donkerder als eerste dat was dan mijn eisprong de 2de stijging! Succes!

Alle andere meiden ook succes!!! Op naar roze!!

Hier zenuwachtig voor de afspraak bij de gyn dinsdag.....de uitslagen en behandelplan!!!

20. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ja maar moet dat slijm dan niet aanblijven? was alleen bij het opstaan dus en daarna niet meer gezien. :(

Deel Deze Pagina