Even terug gelezen en lees al veel eitjes Hier morgen. Vanochtend pregnyl laten zetten, dus morgenavond zeker een eisprong (of eerder als ze uit zichzelf springen). Het waren twee duidelijke grote eitjes Wie weet... En dan ook op het wachtbankje. Zondag de 21e mag ik testen van de gyn. Mijn nod is wel de 20e. Succes allemaal weer deze maand!!!
Klusze!! Hier net m'n eerste ovutesten ontvangen. Ben benieuwd Succes iedereen met wachten, klussen, wachten
Hey dames even een vraagje Als je op dag 47 zit is er dan überhaupt nog kans op een eitje deze ronde? of kan ik er vanuit gaan dat het gewoon verloren zaak is deze ronde? zijn al vanaf april bezig en ben nog steeds bezig met ronde 2, haha schiet niet op zo en wordt je überhaupt gewoon ongesteld uiteindelijk ookal heb je geen ei?
Hallo, Mag ik ook op de lijst? Ben nieuw hier...vind het wel leuk om mee te kletsen, 32 jaar, ronde 6, 1ste kindje, NOD op 30 juli. Bedankt!
hallo ik heb ook mijn weg naar hier gevonden mag ik er ook bij op de lijst? 26 jaar 2de kindje ronde 6. NOD 18 juli. 1ste ronde met clomid vandaag pregnyl gezet. dus komende dagene en eitje
Hey dames, Inmiddels zit ik a 5 of 6 dpo. Het begint een beetje op te schieten. Mijn borsten zijn al gevoelig vanaf mijn eisprong, maar dat heb ik wel vaker. Verder: door het super gezond eten en niet snaaien en veel water drinken ben ik in 2 weken tijd al bijna 4 kilo afgevallen . Ik ben best een beetje trots
@Willemientje: lees wel op internet verhalen dat dit kan, dus geen eisprong maar dan wel een bloeding, zeker weten doe ik het ook niet..sorry! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! En bedankt voor het welkom heten
Willemientje: ik heb geen idee. Sorry! Lieflief: wat goed! Mag je inderdaad trots op zijn! Mariannetje: de eersten zitten al op het wachtbankje of zullen we er een ligbedje in de zon met een ijsje van maken deze ronde Isabel & xenia: welkom!
@lieflief Wooow echt goed... wat gezond eten wel niet kan doen he. En ik hoop voor je dat het raak is Ik kan nu ook gaan aftellen haha
Ik heb ooit ergens gelezen dat als je 3 weken na je menstruatie of 6 weken erna pas ongesteld wordt dat je dan die ronde geen eisprong hebt gehad. Maar of dat klopt? het kan dus zijn dat je nu ongeveer toch ineens ongesteld wordt en dan een hele late eisprong hebt gehad of dat je een late eisprong hebt gehad en toch zwanger bent? Ik zou de dokter maandag anders gewoon eens bellen? dan krijg je meer duidelijkheid? want de ene heeft natuurlijk wel een langere cyclus dan de ander maar na 50 dagen zou ik toch eens gaan bellen?! wel erg vervelend zeg
@lieflief: wat goed zeg, je mag dan zeker trots zijn! Ik zie dat de eersten alweer op het wachtbankje/ligstoel zitten, heel veel succes en hopelijk is het raak bij iedereen. Zelf zit ik nog in de rode dagen, waarschijnlijk morgen of overmorgen klaar. Op 10 juli ga ik weer starten net ovutesten, ben benieuwd of ik mijn ei dan wel vind. Maandag lekker op vakantie, hopelijk komen we terug met goed nieuws!
Lief lief wat goed! Hier moet ik ook weer aan de lijn doen maar ik kan me er moeilijk toe zetten. Ik deel kh arm maar toen ik eind mei positief testte ben ik gestopt. En tsja,... dan kom je standaard 2 a 3 kg aan en aangezien ik niet heb opgelet zitten er nu 3-4 bij aan. Hoop dat ons wachten beloond gaat worden deze ronde!! Morgen eisprong, hier al 3de dag een hoge bm, vorige maand maar 1 dag, zo vreemd!!
Hee dames er komen een hoop eitjes aan. Hier vandaag eindelijk een smile beetje laat normaal heb ik me ei eerder en ben ook stipt na 30 dagen altijd ongi. En die mag onderhand wel een keertje wegblijven! Succes dames met klussen hier komt manlief vanavond weer thuis dus we gaan ons late ei weet goed benutten!
Heey meiden zou iemand de lijst verder bij willen houden, ik kom er niet aan toe. De mmm vreet energie van me en lig met koorts op bed. Dusss als iemand anderz het zou doen heel graag thnxx.