Hey iedereen, Ik heb dan wel geen NOD, en ik hóóp 16 juli niet eens te 'halen', ( ) maar ik wil toch graag bij de lijst, mag dat? Zie zoveel bekenden, ben benieuwd! Ana leigh, 25 jaar, 1e kindje, 9 maanden bezig, PCOS, NOD onbekend. Liefs,
Gefeli missdee! Wachten duurt lang he dames? Nee ze zei dat ik het het komende jaar maar moest afwachten want kwam vast allemaal door stress
Hey meiden, Ik lees meestal gewoon mee en spannend zoveel op het wachtbankje. Degene die zwanger is/zijn gefeliciteerd. Hier heb ik als ik het goed gevoeld heb (wat ik meestal doe) me eisprong gehad op 2 juli. Nu had ik afgelopen donderdag een 5 a 10 minuutjes steekjes in rechterlies. Daarna niets meer. Het kromme is dat sinds we bezig zijn voor onze tweede dat ik iedere maand als ik ongi moet worden allerlei symptomen had waardoor ik dacht dat ik zwanger zou zijn maar dat heb ik nu dus helemaal niet. Dat vind ik eigenlijk best raar bij mezelf hahaha. Het is ook eigenlijk nooit goed he. Vanaf wanneer hebben jullie eigenlijk een eventuele test gedaan als jullie dachten zwanger te zijn. Sorry voor mijn lange verhaal moest er blijkbaar even uit.
Heey meiden hier weer even een kort berichtje van mij. Hier afgelopen dagen ziek geweest zo erg dat gister ochtend en avond de hap is langs geweest ivm met niks binnen kunnen houden zelfs geen water en medicijnen extreem duizelig dat ik me hoofd niet kon draaien deed ik het wel ging ik van me stokkie. Ook had ik nog steeds bloed in me urine dus nu weer een ab kuur gehad, voor maar 3 dagen maar ze hopen dat dat voldoende is en moet maandag weer urine brenge bij de ha. Het was me iig een weekendje wel zeg, nu zit ik lkkr in het zonnetje bij me ouders op balkon. ( ik kan nog niet alleen zijn sta nog veels te zwak op me benen) Hopelijk is dt nu ook snel achter de rug. Heb het allemaal wel ff gehad. Xx
Oehh dat is naar Jenn! Heb je geen zonnesteek opgelopen? Klinkt net als de symptomen van een zonnesteek.. Sterkte! @ Wish: hoe is het met jou? Je eisprong gevoelt? *kijk naar je banner* Liefs,
Balen Jen , hopelijk snel weer beter! Hier een gemiddelde cyclus van 27 dagen nu. Incl vmk van 34 dagen. Maar ... heb op 4 juli denk ik mijn eisprong gevoeld. Had steeds steekjes links onderin mijn buik. Vorige maand mijn baarmoeder gevoeld en maar 1 a 1,5 dag hoog, nu al dag 5 op rij hoog?? En toen ik was ophing op zolder en ik kneep in mijn tepel (jaja ik weet het, beetje gek misschien) maar er kwam een drupje melk uit. Doe ik soms onder de douche ook (heb 6 mnd bv gegeven) en dan komt er soms iets uit links maar nooit uit rechts. Bij de vmk had ik dit ook rechts en zwanger... Ben benieuwd! Officieel NOD op 19 juli, maar dat is bij een cyclus van 27 dagen. Bij 26 dagen (met dus eisprong op 4 juli) dan 18 juli. Spannend hoor!!
Sommigen zijn al op het wachbankje! Hopelijk binnenkort een posi test!! Ik nog wachten tot mn eisprong.... Duurt lang.... Haha
Mariannetje jij hebt best een lange cyclus of niet? Vervelend Hier idd op het wachtbankje. En wachten duurt lang maar we hebben ons best gedaan in elk geval Hier gekke dingen: * rond eisprong steekjes link onderin de buik * baarmoeder al 5 dagen op rij erg hoog (ipv laag na de eisprong) * gisteren weeïg gevoel in de maag / keel * vettere huid in het gezicht * minder smaak * ontzettend vaak niezen (denk al wel 50x vandaag) * halve seconde steek links onderin de buik * druppel melk uit rechter tepel * opgeblazen buik Spannend dus, al weet ik dat het (te) vroeg is om iets te voelen, toch let ik overal op.... Wie voelt er nog meer al van alles??
Ik voel me zo opgezet.. Sorry, klonk nogal apart, maar ik heb écht het gevoel dat ik opblaas door de warmte, maar vooral omdat ik niet ongesteld word... Het zal wel psychisch zijn..? Ik heb gewoon het gevoel dat er wel van alles 'aangemaakt' wordt binnen (geen eitjes) en dat dat zichzelf opstapelt i.p.v. naar buiten komt.... Liefs,
sanne2011 spannend zeg! Hier vandaag een paar steken gehad in de onderbuik terwijl ik maandag me ei had.
Hoi allemaal, ik ben 29 en zit momenteel in ronde 4. Heb positieve ovulatietest gehad op 1 juli en ben die dag 3x intiem geweest, dag erop ook nog 1x. Maar had wel een vaginale infectie, zou dit de kans op zwangerschap verminderen...? M'n cycli waren tot nu toe onregelmatig maar de NOD zou 2 weken na de ovulatie moeten plaatsvinden, dus op 16 juli. Zal ik die dag testen dan? Lijkt nog eeeeeuwen...
Ja die heb ik gevoelt en ons best gedaan hoop dat het dan een keer raak mag zijn. Jij nog steeds aan het tellen die ik gevoelt pfff
Sanne. Dat klinkt veel belovend! Hier sinds vanavond zeurend gevoel onderin mijn buik en 1 keer een fellere sterk met het verschuiven van een stoel. Daarnaast nog steeds zere borsten. Oh meiden, ik hoop het zo!!! Pffffff.
Oh, en ik heb dat ik mijn buik wil beschermen. Dat heb ik nog niet eerder gehad. Echt heel raar. Gisteren kreeg ik er bijna een bal tegen en toen voelde ik dat zeer strerk.
@sanne: wat toevallig, ik heb ook mijn nod op 19 juli en ik herken wat je zegt. Sinds gister heb ik ook last van mn keel en vandaag ook kriebel in mn neus en niezen. Ook voel ik veel gerommel in mn buik, maar daar probeer ik niet teveel op te letten. Sinds gisterochtend ook stevig aan de ontbijttafel, ik word al 2 dagen wakker met een knorrende maag, ben normaal een slechte ontbijter. Momenteel lig ik in bed om te gaan slapen terwijl ik er net 14 uur uit ben en morgen gewoon vrij ben... Geen idee of sommige tekenen kunnen zijn van zwangerschap, ik probeer me er niet teveel mee bezig te houden, bang voor teleurstelling. Dinsdag op vakantie, dus even kijken hoe het gaat daar.