Lieflief hopen dat je het weekend positief test. Ik hoop dat ik het red om me in te houden tot de nod dag. Dus waarschijnlijk dinsdag pas testen. Heb dit keer geen testen in huis liggen. Vervelende is dat de kruidvat op nog geen 2 min lopen van me huis zit hihi.
Ik wil het zoooooo graag weten! Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben en ik probeer mezelf de nodige realiteit bij te brengen en me voor te houden dat de kans klein is en ik van het weekend gewoon ongesteld kan/ga worden, maar toch. Het lijkt wel of ik hier op zp ook een soort bevestiging zoek. Als ik maar vaak kijk dan kom ik erachter, hahaha. Ik heb deze testdrang nog niet eerder zo vroeg gehad. Ik ben al blij dat ik me vandaag in heb kunnen houden. Vanavond maar even met ML praten, die kan me vast wel weer even tot rust manen, hoop ik. Ik word gek van mezelf, haha.
Ik heb het vanmiddag nogal druk gehad (brand op de zaak) en toen ik eindelijk even rustig kon zitten voelde ik ineens iets in mijn buik wat ik nog nooit gevoeld heb, een soort van speldenprikjes zo'n 5cm schuin rechts onder mijn. navel... geen idee of en wat dat kan betekenen...
AJeetje: Op die plek heb ik nu vanaf afgelopen weekend wat krampjes. hoop-hoop-hoop-hoop dat het positief is.
Heb ook meteen mijn bh uitgedaan toen ik thuis kwam want hij doet gewoon pijn aan mijn tepels... oh... hoop toch zo dat ik het me niet allemaal inbeeld...
marrie28, wat leuk!!! Jij ook nog gefeliciteerd! Het was 2 jaar geleden erg populair op die dag! Leuke dag gehad?! Het was super weer iig! Ik kreeg vanmiddag een steek in m'n buik en heb nu bruine afscheiding. Ik zou pas over 9 dagen ongesteld moeten worden dus hoop heeeeel hard dat dit een innestelbloeding is.....pffff
Die kleine steekjes onder navel heb ik ook gehad! Een weekje voor m'n nod toen ik zwanger bleek. Ik ga duimen voor jullie dames! @hier klussen is nog niet aan de orde. Zit nog in m'n ongi, maar zodra die voorbij is gaan we weer er volle bak tegen aan hihi en dat vind m'n vriend erg, hahaha. Heeft die jullie dat ook? Als m'n vriend weet dat ik vruchtbaar ben, wil ie juist nog liever dan normaal
Goedemorgen, Hier nog alles rustig, nog geen tekenen van naderende eisprong etc. Ik voel hem altijd wel vrij goed moet nu weer gaan werken, fijne dag allemaal
die had ik inderdaad ook toen ik zwanger bleek, dat waren ook echt mijn enige symptomen. Die kleine steekjes en af en toe "plopjes" Ik ga ook heel hard duimen
Klinkt veelbelovend Ajeetje!! Ik duim voor je, en voor de rest natuurlijk ook Ik heb zelf een onwijs opgeblazen buik, ik woog zondag 68.8 kg en gisterochtend opeens 70 terwijl ik juist alleen maar gezond heb gegeten en heb gesport om er wat af te krijgen. Eerder nooit gemerkt dat ik zwaarder was tijdens eisprong ofzo, iemand van jullie? Of zal het daar niets mee te maken hebben? Ik hoop dat ik ook snel symptomen krijg!! Hihi Goed geklust dus kan niet missen zou je zeggen Ohja dat wilde ik nog zeggen, voor mij is een goede indicatie of mijn eisprong er is ook dat zooitje(sp) van ml beter binnen blijft en er minder of niet gelijk uitvalt/loopt. Normaal is het meteen verdwenen in de wc maar nu bijna niets... Misschien heeft iemand er wat aan
willemientje ik heb dat ook met mijn eisprong dat mijn buik nog meer opgezet is en dat ik dan ook meer weeg of anders en als mijn ongi aankomt heb ik dit dan ook terug opgezet en meer wegen. Ik hoor hier al veel zwsymptomen! hopelijk komt er veel roze aan Hier heb ik niets van symptomen (ook de eerste keer). Normaal zou gisteren, vandaag of morgen mijn innesteling moeten zijn
Willemientje: Mijn gewicht schommelt vaak rond de eisprong en als ik ongesteld moet worden. Er kan dan een verschil van 2 kilo tussen zitten. Gisteren had ik er nog een goed gevoel over, maar sinds vanmorgen is er weer twijfel. Mijn borsten lijken wat minder gevoelig.... Vannacht wel voor de 2e nacht op rij eruit om te plassen. Heb ik bijna nooit. De twijfel zorgt er wel voor dat ik minder drang heb om te testen, haha.
Goedemorgen, Hoop dat jullie deze maand meer geluk hebben, ik schuif op naar volgende maand. Heb deze maand een cyclus van 28 dagen gehad, dat heb ik nog nooit gehad. Volgende maand maar temperaturen. Ik kan niet tegen die onzekerheid hihi!
Willemientje, ik zal er volgende maand eens op letten. Ik ga tempen dus kan dan ook eens op mijn gewicht letten!
Goedemorgen. Willemientje ik heb er wel eens op gegoogled maar volgens mij kun je idd vocht vasthouden rondom je eisprong. Vraag me niet waarom, maar 2x pm kan dat, rondom de eisprong en rondom de ms. Lieflief gek he hoe je gevoel per dag kan wisselen! Hier weer wat nieuws,... een uur geleden heb ik yoghurt gegeten. Sindsdien heb ik een "zuur gevoel" in mijn keel / maag. Het is net of het steeds erger wordt... Vannacht ook weer een zeurend gevoel in de buik. En nu nog een "zwaar" gevoel in de buik. Ik ben benieuwd, wissel soms per uur dat ik denk of het raak is of niet .... jij kunt al snel testen toch Lieflief? Wacht je tot je NOD of test je eerder? Ik wil tot de 18de wachten, maar de 16de is al 11DPO en ik leef best positieve verhalen over rond dat termijn te testen met de kruidvat test... hmmm... wat zal ik doen?? Ligt ook een beetje aan mijn symptomen. Als die sterker worden en ik erva overtuigd ben zwanger te zijn test ik eerder, anders wacht ik tot donderdag de 18de
Hmm ook weer ijzersmaakje in de mond nu... Verbeeld ik het me (tanden gepoetst voor de yoghurt dus kan geen tandpasta meer zijn toch??) of is het echt zo??? Had ik bij zl ook. Nog meer mensen met symptomen?? En zijn er al vroege testers onder ons?
ik heb al een paar dagen een beetje last van me buik niet de hele dag door maar af en toe wat krampjes, me borsten zijn een klein beetje gevoelig.. en rommelende darmen..