Ukky ik ga volgende week donderdag testen. Mijn cyclus was gemiddeld 26 dagen tot mijn vmk. Toen is mijn cyclus 34 dagen geweest dus telt mijn app dat mee bij het gemiddelde van 27 dagen. Denk dus donderdag de 18de mijn NOD te hebben. Wil dan gaan testen, maar heel misschien toch een cb plustest op dinsdag doen.... Spannend!! Lieflief dikke knuffel!! Logisch dat je even stuk zit, het is ook niet niks die onzekerheid elke maand. Zeker als je een (of meer) mk hebt meegemaakt zit je nog meer in onzekerheid. Misschien is het goed om (mocht het niet raak zijn) een maandje rustig aan te doen? Er minder mee bezig proberen te zijn? Het is moeilijk ik weet het, maar misschien kun je afleiding zoeken bij vrienden / je werk / hobbys? Misschien ook niet, maar heb je mensen waar je meer kan praten? In elk geval kun je hier je hart luchten.... Sterkte vandaag!! Grrrr zl ligt al een half uur in bed en slaapt nog niet terwijl hij wel moe is... lastig!
@ lieflief: meisje toch! Wat rot dat je je zo voelt. Het is ook allemaal heel wat. Eerst hoop je dat je überhaupt zwanger wordt en dan moet het ook nog allemaal goed gaan. Je hebt heel wat meegemaakt afgelopen maanden, dat moet je niet onderschatten. Heb je de tijd genomen om afscheid te nemen van je vlindertjes? Wij hebben een brief geschreven aan ons vlindertje en met twee rozen begraven in de duinen. Klinkt suf, maar het gaf ons een hoop rust. Het leven komt zoals het komt, je hebt er weinig invloed op. Hadden we maar een glazen bol waarin we konden zien dat het allemaal goed komt.
Heb even terug gelezen, druk topic! Bijna niet bij te houden! Veel kwalen herken ik, en eigenlijk net als bij mijn eerste zwangerschap voel ik dingen die ik vervolgens niet wil voelen. Waar ik trouwens ook last van heb... moodswings... van vrolijk naar boos en dan weer verdrietig.. ow en ik heb echt totaal geen geduld! Net een ovutest gedaan, tegen beter weten in, had gehoopt dat ie positief zou kleuren wat dan weer kan wijzen op een zwschap... Heb nog 4 zwtesten liggen, maar zit nu op 6 DPO dus ws doe ik hem dan voor niks.. Liefs, LB
Jaaah mijn testen zijn binnen Van cb plus , 3 stuks... Hmmm nu wordt de verleiding wel groot haha, maar ja ... het is nog veel ste vroeg
Lievebeeb ik denk dat we gelijk lopen! Hier ook een week voor nod en vermoedelijk op 6 of 7 dpo dus ook veel ste vroeg
Heey dames hier weer een emotioneel wrak op dit moment...... lig gewoon te snikken op bed. Zat net het forum door te spitten en kom oude bekenden tegen die inmiddels over de helft van hun zwangerschap zijn..... enn oww wat doet dat zeer zeg ben blij voor ze maar het steekt wel zeg. Kwaaltjes stapelen zich hier ook op ben doodmoe, duizelig lichte ongikrampen en vannacht gemene steken in me lies. En pijn in me rechter onderrug maar dat heb ik elke maand dus denk eerder dat dat de endometriose is. Pffff wachten wachten wachten. ...........
Jenn: Sterkte meid!!! Dat het steekt is logisch, je wilt het zelf ook zo graag. Hier: Mijn broer (2 weken geleden pappa geworden) belde en hoorde aan mijn stem dat het niet zo lekker ging en stond 20 min. na het tel. gesprek op de stoep. Zo lief. We hebben samen een stukje gewandeld. We hebben een hele goede band en ik kan alles tegen hem zeggen en dat is heel fijn. Ik blijf emotioneel, maar voel me wel een stukje beter.
Hey dames!!! Wat veel gekletst hier! Niet bij te houden. Ik was zelf wat minder aanwezig omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn. Ook staat afvallen nu op de eerste plek. en als daar een zwangerschap bij komt is het helemaal geweldig! Ik ben nu al 3 kilo kwijt! Zit nu op cd 20 en vorige keer op cd 26 ongi dus nog een weekje wachten. Spannend!
Heey zwangels wat goed dat je aan het afvallen bent hopelijk werpt het snel zijn vruchten af. Hier moet er nog 7 kilo af en dan zit ik weer op me gewicht van 5 jaar geleden hihi iig nog succes meid
Wat knap van jou dat je je zo richt op het afvallen en dat je al 3 kilo kwijt bent! Ik zoek iemand die mijn boobies helpt te dragen haha ze voelen zo zwaar en ze doen zeer. Heb ik steeds steken en zere onderbuik. M'n man zag ineens blauwe aderen lopen en vond mijn boobs ineens zo hard. Haha lekker van die vage dingen die ik ws allemaal inbeeld. Soms wilde ik dat ik mijn cavia was. -Je hebt aleen seks als je vruchtbaar bent en jij bepaalt wanneer - Je word soms spontaan vruchtbaar als je je man ziet - Je bent gemiddeld binnen 2 weken zwanger -Je bent 10 weken en in 1 bevalling ben je gemiddeld 3-4 kindertjes rijker. -Je krijgt iedere dag lekkere dingen te eten en elke week verschoont iemand je bed voor je -alleen jammer dat je kinderen later verkocht worden door iemand anders haha
Thnx, ik heb nu een stok achter de deur! En ja cavia zijn....mbt het snel zwanger worden ja, maar de rest...nee. Wil 9 maanden lang genieten van een zwangerschap.
Hier ongi gevoel onder in me buik! Ik hoop zo dat het raak is zo op de drempel,voordat we na de gyn gaan! Naar ben bank dat ik mezelf gek maak. Gisteren op het werk ik vergat alles. Kon me niet consenteren, echt frusterend!
Ohw dat zou zo mooi zijn meis, ik hoop het voor je..... nog even een weekje volhouden en da weet je het.
Wish dat hoop ik ook voor jou. En ook voor mezelf Wij zijn al wel bij de gyn geweest, maar hoop dat het lukt voor de laparoscopie. Ajeetje: dat is positief! Hopelijk ook raak bij jou! Heb de hele dag al rommelende darmen en een raar gevoel in mijn onderbuik, maar het is geen ongipijn. Vandaag ook best veel crème achtinge afscheiding. Vind het dit rondje spannender dan de voorgaande. O mijn boobs zijn wel minder gevoelig dan gisteren.