Ik hoop het ook echt en ook voor jou natuurlijk net als alle dames hier. Ik ben al heel lang bij de gyn voor mezelf alleen nu samen dus hoop zo dat het niet nodig is.
Jen ik hoop het ook voor jou meid hopelijk is het niet de endo die je voelt maar een beginnende zwangerschap!
Ben weer bij. Wat een verdriet en onzekerheid allemaal. Ik zeg steeds tegen m'n man, ik vind het zwangerworden proces niet zo leuk. Wachten, wachten wachten en een lichaam die je zo voor de gek houdt. Testen die soms meer onzekerheid geven dan het weg te nemen. Emoties en angsten..Kijk echt uit jaar de 12+ weken. En dit is pas onze 3e ronde. Als ik dan dames in de zoveelste ronde zie, in de mmm of na een paar mk-en ed, heb ik daar heel veel respect voor en draaien mijn duimen nog harder dan voor mezelf. Ik zag iemand met roze nagels dus ik heb gevolgd haha! Dat er alleen nog gelukstranen mogen volgen!!!! Succes met het ellenlange wachten!
Ook ik heb dinsdag eindelijk m'n eisprong gehad, volgens mij! En nu maar wachten..word een lange cyclus deze keer.
+1!!!!! Sluit me hierbij aan! Nu de 2de ronde na de vmk, maar ik vind het superlang duren allemaal,... laat staan hoe het voelt voor jullie die al vele rondes langer wachten... Hier weinig symptomen vandaag .... pffff ... ik word er gek van!
Zo al veel schrijfsters hier! Moest veel bijlezen haha! Voor iedereen die iets voeld hopen dat het een teken is! Vannacht kotsmisselijk geweest, waarschijnlijk iets verkeerds gegeten maar toch haha!
Jeetje, wat schrijven jullie snel. Lees over cavia's hihi en over voortekenen.... Laten we toch hopen dat het raak is voor ons allen (al kan dat statistisch gezien natuurlijk niet, maar dat maakt ons niets uit) - of je nu heel lang bezig bent of nog maar net. Tuurlijk is er een verschil, maar van de andere kant is de wens er bij allemaal. Hier ook nog steeds aan het wachten. Afgelopen dagen wat ongesteldheidspijnen. Zal wel van de innesteling zijn Hopelijk nestelt het zich goed in Kom maar op kleintje, we wachten op je! Geniet van het mooie weer allemaal wat er weer aan gaat komen, misschien duurt het wachten dan wat minder lang. De eersten zitten al bijna op hun NOD. Spannend! Ik moet nog even geduld hebben. Kan niet eerder testen dan NOD, want heb pregnyl gespoten.
Het gevoel word steeds sterker en de teleurstelling steeds groter! Er zijn dames die langer bezig zijn dan ik maar ik word er nu al onzeker en verdrietig van! Respect dames! sanne morgen 6 dagen voor nod wil je niet heeeel graag vroeg testen? Hier morgen ook 6 dagen voor nod het kriebelt!
Hahaha lekker ding ben jij Ik wil braaf afwachten tot in elk geval dinsdag en jij begint over eerder testen Nee, ik ga dinsdag testen of donderdag.... En jij ??
Het kriebelt wel hoor hahaha! Maar er is denk ik nog niks te zien. Ik wacht tot dinsdag .... is het al dinsdag??
wat spannend allemaal die symptomen van dingetjes die we voelen lees alles van iedereen hier echt wel apart soms heb hier steeds het gevoel dat ik lek van ondere heb ik nog niet eerder gehad weet ook niet of ik dat bij de andere 2 zwangerschappen ook had
Dankje haha nou ik wilde eigk niet testen maar dat gaat me.nooit lukken haha.. Wil in elk geval proberen tot na het weekend te wachten. Succes! Hope op een positieve test!
Testen we toch beiden dinsdag Ik ben dan alleen op t werk (slaapdienst) of ik moet mijn plas gaan ophouden haha!!
Dat heb ik ook!!! Vooral als ik zit Maar er zit bijna niks in mijn slipje, heeeel soms iets wit en na het plassen ook wat wit aan het wc papier...
Hier gister zwaar rommelende darmen en (sorry voor de woorden) heel veel stinkende lucht waar ook dunne ontlasting bij vrij kwam. Ook ongi krampen en erg moe maar ook een erg emotionele dag gehad. Dus die moeheid kan ook daar aan liggen. Ook heb ik regelmatig last van mijn stuitje. Dat had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook als ik teveel gedaan had of erg moe is. Ach ik weet het niet meer. We zien wel of ik ongi ga worden. Probeer er vanaf nu wat minder mee bezig te zijn. Kom zeker nog wel kijken enzo maar verder probeer ik het een beetje los te laten. Want ik wordt zo onzeker van mezelf. Voor alle dames hier ik hoop op veel roze namen. En suc10 met wachten en testen.
ja dat klopt zo raar gevoel steeds heb je verder ook nog ergens last van ik niet echt maar ik zit ook vol in een verhuizing en 2 kinderen om me heen dus is gewoon lekker druk hier steeds kan ik er ook niet teveel aan denken hihi morgen de kindjes weg brengen en dan zaterdag de eerste spullen over brengen naar limburg