Bah mijn ongesteldheidspuist is er alweer. Slecht teken Slaap lekker meiden, morgen weer een dag dichter bij nod
Hi dames was ik weer ff snel, sorry als ik weinig reageer Lange dag gehad dus ben heel moe, hele dag trekkerig en stekend gevoel onderin buik gehad, mooie hoge temp ook dus mijn eisprong is geweest, kan ik al iets voelen zo kort na de eisprong? Wil volgende week vrijdag ergens gaan testen, spannend! Succes dames, geef de moed niet op al is het moeilijk, kenissen van ons hadden het na 2 jaar opgegeven en stopte met alle berekeningen en Medicatie etc en plots daarna toch zwanger!!!
Vannacht erg slecht geslapen duurde een dikke 3 uur voor ik eindelijk sliep en was 4 uur en een half uur later weer wakker bah! kwaaltje?? Nu maar even werken
Ook ik sluit me hier volledig bij aan. Ronde 1 meteen zwanger, oooh wat waren we blij. Maar ruim 1 week later werden we weer net zo hard van die roze wolk afgedonderd Nu ronde 2 na de vmk, en wat duurt wachten toch lang.... Respect voor alle dames hier en ik hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben fijne dag allemaal
Goedemorgen Dames, hier vanmorgen opgestaan met een trekkend gevoel in mijn liezen en nu krijg ik steeds meer het gevoel van ongesteldheids krampen aan de andere kant kon hubbie gister niet van mijn (.y.) afblijven omdat ze zo lekker zacht aanvoelen . Ik weet dat het nog alle kanten op kan, dus probeer de moed erin te houden, maar het is wel weer een behoorlijke reality check...
Hoi meiden, ik heb nog veel bij te lezen, doe ik nog. Nu vast even dit: ik mag van datumloos naar NOD op 25 juli heb voor het eerst in 9 maanden eindelijk eens een eisprong gehad Heel veel succes en sterkte met alle onzekerheid, het wachten en de dwarse lichamen die dubbelzinnige signalen geven!
Goedemorgen dames. Vandaag voel ik me gelukkig emotioneel een stuk beter als gisteren Het menstruatiegevoel is weer helemaal weg. Heb nu ook geen last onderin mijn buik (gaat dat weg als een vruchtje helemaal goed ingenesteld is?). Ik voel nu eigenlijk niets in mijn buik. Mijn borsten zijn nog wel gevoelig. Even totaal wat anders. Er is weer een kilo af, zit nu al op een totaal van 5 kilo. Nog 3 te gaan . En dat door gewoon gezond te eten en niet te snaaien. Best een beetje trots
Goed bezig! Ik ben ook op de gezonde toer om iets af te vallen. Alleen gister gechineest dus dat helpt niet mee. Mag je wel gewoon buikspieroefeningen doen als de kans er is dat je zwanger bent?
Goedemorgen! Weer een dag dichterbij NOD Yfke we hebben hetzelfde verhaal!! Echt exact! Ronde 1 zwanger, met 4+6 een vmk gehad en nu ronde 2 na de vmk. Ik had mijn vmk eind mei, en jij eind april zie ik. Naar hé hoe vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar liggen Lieflief wat knap!! Ik was gestopt met lijnen toen ik zwanger was. Maar erna dus vmk maar heb me er nog niet toe kunnen zetten weer op te letten heel slecht.... Snaai op t moment best veel, maar gewicht blijft gelijk? Nou ja, gelukkig maar.... Wish deal!! Maar euhm... hoe laat kom jij uit de nacht? Ook in de zorg dus ? Ik moet van 7 tot 8 nog een uurtje werken en ga dan testen. Of als ik opsta ervoor... Weet niet of ik zo lang mijn eerste plas kan ophouden namelijk haha! Naja, ik neem de test gewoon mee naar het werk, en een plastic bekertje en dan kan ik daar kijken hoe of wat. Ik ga wel met de auto dan ben ik eerder thuis En vroeg wakker zijn is idd een kwaaltje... had er zelf ook last van bij de vmk en bij de zw schap van zl, erg fijn, not!! Maria welkom! Ajeetje je liezen kunnen ook de banden zijn waar je bm in hangt.... Hopelijk zijn je zachte (.)(.) een goed teken! Mart aaah neee.... hopelijk een puist van zwagerschap en niet van de ms die eraan komt. Heb je die elke maand? Ik duim voor je! Hier weer rare dromen gehad, al nacht zoveel op rij.... Ook een kwaaltje?? Droomde ook over een roze drupje op een wc papiertje (hoezo ik ben er veel mee bezig) en dacht aan een innestelingsbloeding?? Had ik bij zl ook, naja, 1 drupje roze dag... Verder net wel moeten kokhalzen bij het ruiken van het hondenvlees, deed t even later weer en toen niets. Hmm... voel niet heel veel in de buik, en wil eigenlijk gewoon dat het weekend voorbij is....
Ik wist niet dat vroeg wakker worden ook een kwaaltje was. Ik ben de hele week al rond 6 uur wakker, terwijl ik normaal door mijn wekker gewekt moet worden
Sanne: Ik hoop dat de laatste dagen snel voor je gaan en dat het zo dinsdag is voor je. Ik ben al bloednerveus van het idee dat ik morgen ga testen. Zo nerveus dat ik er misselijk van word.
Vroeg wakker een kwaaltje?? Ik de hele week al een uur voor de wekker. Heb nu ook het gevoel dat ik er al een dag op heb zitten. Heb trouwens nog steeds een raar gevoel in mijn buik. Ik zit op 10 dpo dus ik zou kunnen testen maar ik heb al geplast vanmorgen. Pffff ik moet sterk blijven! Edit: ff gecheckt. Van de zwangeren test 2/3 positief en 1/3 nog niet op 10 dpo
Voor iedereen die moet wachten met testen: Je kan het!!! Heb geduld!!! Go .......(vul hier je naam in), go ........(vul hier je naam in)!!!, you can do this!!! Zet hem op!!! Veel sterkte met wachten!
♥NOD-lijst 16 t/m 31 Juli 2013 ♥ 16. (4) : Ajlita, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Moppie1982, 30 jaar, 4e ronde, 2e kindje Miich, 18e ronde, 1e kindje Lieflief, 29 jaar 8ste ronde(2e na mk), 1e kindje 17.(9) : Rabia84, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje girly1985, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Werveltje, 28 jaar, 4e ronde (2e ronde na VMK), 1e kindje Marrie28, 34 jaar, 10e ronde, 3e kindje MamaPatty86, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Michelle27, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Mart, 11e ronde, 1e kindje Cato, 34 jaar, 11e ronde, 1e kindje Lievebeeb, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje 18. (11) : Xeniatje, 26 jaar 6e ronde 2de kindje Ajeetje, 39 jaar, 11e ronde, 1e kindje Jenn88, 24 jaar, 12e ronde, 1e kindje Meisje1987, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Zwangels, 30 jaar, 23ste ronde (14e na vmk), 1e kindje Hoopop, 34 jaar, ronde 18 (2e IUI), 1e kindje Teardrop, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Newbornstar, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje Wish01, 24 jaar, 9e ronde, 1e kindje Angel77, 36 jaar, 20e ronde (9e na BBZ), 2e kindje Mumm84, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 19. (5) : Sheba84, 1e ronde, 1e kindje Pindatjuh, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje Fionaaa Sanne2011, 30 jaar, 2e ronde na vmk, 2e kindje Sientjes, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 20.(2) : Ploon, 38 jaar, 3e ronde, 2e kindje Amy12345, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje 21. (4) : Hippydepippy, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje Ukky, 37 jaar, 4e ronde, 3e kindje Liesbeth79, 34 jaar, 2e ronde, 3e kindje kriti81,32 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje (iui 2) 22. (2) : Linda1982, 30 jaar, 8ste ronde, 1e kindje Lief of Stoer, 1e ronde, 2e kindje 23. (1) : PBB, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje 24. (7) : Sanneke02, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje KiRaSeSe, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ikkeook, 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje Elf84, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje DanielleJ, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje Willemientje, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annelie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 25. (1) : Maria87, 25 jaar, 4e ronde (9e maand), 1e kindje 26. (4) : Mariannetje, 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje Evelientje, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje Sanne11, 27 jaar, 5e ronde(2e na vmk), 2e kindje VDV, 30 jaar, 4e ronde, 3e kindje 27. (4) : Louise86, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Gaab27, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje (NOD kan ook de 29ste zijn) Mariska1986, 27 jaar, 12 ronde, 3e kindje Reamonia, ? jaar, 1e ronde, 1e kindje 28. (1) : mamavanhjs, 23 jaar, 2de ronde, 2de kindje 29. (1): Gertine, 30 jaar, 25ste ronde na ma, 1e kindje 30. (3): Isabel1980, 32 jaar, 6e ronde, 1ste kindje Daniellexxx, 29 jaar, 2e ronde na ma, 3e kindje Peetraa, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje 31. (6): Yvke86, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Melkchocolaatje, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje Puggie, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Wondertjes, 31 jaar, 8ste, 2e kindje 4dogs82, 31jaar, 16 ronde, 1e kindje Yinxy, 29 jaar, 8e ronde (2de na MA), 1e kindje Datumloos. (4): LiLaa, 25 jaar, 7e ronde, 2e kindje daphnev85, 28 jaar, 5de ronde (1e na MA), 1ste kindje Ana leigh, 25 jaar, 9e maand, 1e kindje Illegaal: Totaal: 68 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (1), MMM (5), negatieve test (1), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven Toegevoegd: Sientjes Lief of Stoer Wat goed Maria! De 25ste is speciaal voor jou gereserveerd
Ik slaap ook slecht maar moet helemaal nog lang wachten met testen hihi Heb wel steeds veel trek en steekjes onderin buik. Is het toeval, verbeelding of kan het iets betekenen? Eisprong was maandag of dinsdag
Vannacht juist als een baksteen geslapen voor het eerst in ruim een week! Maar voor alle slechte-slapers, ik heb wel vaker gehoord dat dat een teken kan zijn! Ik hoop het voor jullie!
Toch eigenwijs en getest. Negatief!!! Ben er goed ziek van want had goede hoop. Na ruim een jaar nog niks bah!