nod 16 tm 31 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door moppie1982, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Gefeliciteerd Michelle! Wat goed zeg op de 12e al de eerste positieve lijst die begint op de 15e ;) Super!

Ik ben een tijdje afwezig geweest, druk met m'n nieuwe baan en sociale verplichtingen :) Heb nog niet echt nieuws, voel niks bijzonders, heb ook geen eisprong gevoeld ofzo. Dus alleen maar spontane klus-acties deze ronde, niet klussen omdat het 'moet'. Ook wel eens fijn! Heb ook eindelijk het gevoel dat ik het allemaal een beetje los kan laten. Toen ik stopte met de pil dacht ik dat het met een paar maanden wel raak zou zijn en dat is dus niet zo. Maakte me er echt druk om maar ik ben met yoga begonnen afgelopen maand en heb ook het gevoel dat dat me helpt met ontspannen en vertrouwen hebben in mijn eigen lichaam. Lukt het nu niet, dan de volgende keer wel. Of de keer daarop.
    Maar stiekem duim ik natuurlijk wel hihi ;)

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik heb besloten om morgen pas te testen als de menstruatie niet doorzet en niet vandaag.
    Ik zat me net te bedenken dat ik niet meer voor mijn 30e moeder word en dat heb ik wel altijd gewild. Is wel even slikken.
    Ik hoop echt dat het de volgende ronde raak is, zodat ik zwanger ben voor 19 augustus, dat zou die dag misschien wat minder pijnlijk maken.
    Aan de andere kant ben ik er even helemaal klaar mee. Klaar met het wachten, de spanningen en de toch nog niet helemaal verwerkte miskramen. Ik zou het graag even helemaal los willen laten, maar ik weet niet zo goed hoe. Misschien stort ik me wel op extreem veel sporten ofzo. Ik zou liever veel werken, maar dat zit er bij ons niet in, ik werk maar 3 dagen.
    Heeft er iemand nog tips om het allemaal los te laten?

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    @Lieflief, sporten is altijd een goed idee! Ik ben dus pas begonnen met yoga en ik merk gewoon dat het zo ontzettend goed is voor je lichaam (én geest!!). En bijkomend voordeel, als je wel zwanger raakt is het alleen maar goed om strak in je vel te zitten ;)
    Verder heeft tekenen/schilderen voor mij een ontspannende werking of bv het van je af schrijven.
    Vind het lastig om tips te geven, voor iedereen zal iets anders werken denk! Ik heb ook ooit toen ik iemand verloor die belangrijk voor me was en die ik niet uit m'n hoofd kreeg een tattoo laten zetten met een sterretje voor haar erbij om het letterlijk een 'plekje' te geven.

4. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Wat een spanning dames.
    Ter ontspanning een puzzel leggen misschien?
    Of wandelen?
    Oh of misschien leuke decoraties maken om je huis op te fleuren

5. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    hey lieflief, Ik heb vorig jaar een tijdje thuis gezeten wegens omstandigheden en ik ben gaan pixelen. zo heb ik een foto van mijn zoontje omgezet via programma op internet en alle spullen gehaald en zo heb ik een heel mooi apart schilderij\foto van de kleine. Je moet wel van priegelwerk houden hoor. als je wilt stuur ik je wel even een foto op hoe het eruit ziet.

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Lieflief knuffel!! Geen bloed meer gezien hoop ik? Bij zl had ik ook gewoon bruinverlies rond nod. En toch zwanger!

Hier al de hele dag las van een zeurend gevoel in de buik. Ik zou het haast buikpijn kunnen noemen zo vervelend aanwezig is het... Nu ook een opgeblazen buik zo in de avond en steeds als ik iets gegeten heb een zuur/branderig gevoel in de keel / maag. Zou het zo zijn??

7. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    dikke proficiat michelle!

Hier niet veel symptomen
    heb vanmorgen kleine adertjes onderaan mijn borst gezien (anders heb ik dat niet)
    en dat is het
    voor degene die morgen testen: ik duim voor jullie

8. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    gefeliciteerd michelle
    echt super dat is nummer 1 de rest volgt snel

9. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    en lieflief? getest?

10. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    en heeft er al iemand getest
    hier steeds steekjes onder in me buik een raar gevoel
    kon vannacht ook niet echt lekker op me buik liggen
    hoop het zo zou zo'n mooi begin zijn

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Jep, net getest. Hartstikke wit. Ik probeer er naar zo positief mogelijk naar te kijken. Ik zou uitgetekend zijn op mijn verjaardag. Ik kan meedoen met een musical wat ik heel graag wilde. Ik probeer me daar maar op te richten. Verder gaan we vrolijk verder.
    Ik ben nog niet ongesteld geworden hoor. Zo voelt het ook niet (meer).

Bedankt iedereen voor de tips. Ik heb geen idee wat pixelen is, maar ben benieuwd! Ik lees wel wat ideeën voorbij komen.
    Ik weet niet hoeveel ik op zp zal zijn, ook daar neem ik afstand van. Verder val ik nu in het andere topic waarschijnlijk, 1-15 augustus.
    Hier zal ik af en toe wel even spieken hoe het ervoor staat. Bedankt voor jullie lezend oog en alle adviezen.
    Liefs, lieflief

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    En lief lief ?

Hier weer veel liggen dromen. ... en als ik opsta temperatuur Ik me de laatste weken direct als ik op de wc zit (Ik weet dat dit op vaste tijden moet) en ik zit al dagen op 37.0 en nu op 37.1. Hij gaat in elk geval nog niet omlaag :) Het zeurende gevoel is weer begonnen onderin de buik ... ik ben benieuwd!

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ah wat balen lief lief! ! Maar echt ongesteld ben je ook nog niet geweest toch? Dus er is nog hoop? En je NOD is dinsdag toch? Misschien wad je te vroeg met testen? Knuffel!

14. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Dank je.
    Mijn NOD is eigenlijk morgen, denk ik. Ik zat een beetje illegaal in dit topic. In eerste instantie verkeerd gerekend en mijn ei was mooi op tijd (met ovutest).

15. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    Goedemorgen Dames, hier om 6 uur al wakker na intensief gedroomd te he ben. De ongesteldheids krampen zijn op het moment helemaal verdwenen, wel lijken mijn borsten heel zwaar aan te voelen, toch heb ik er een minder goed gevoel over als een paar dagen geleden... Mijn eerste NOD staat op 14 juli, maar die is door een laat ei verschoven naar de 18e... spannende dagen dus...

16. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Alweer 5dagen voor nod het begint langzaam op te schieten. Gisteren voor de zekerheid toch maar geklust voor het geval toch een ei was door rekbaar slijm. Snap er niks meer van haha. Echt prettig was het in ieder geval niet, wat dat nu weer te betekenen heeft? Nu een spierpijn/zwaar gevoel moeilijk te omschrijven gevoel in mijn onderbuik.
    Maar ik lees hier dat al meerdere daar last van hebben dus vrees dat het er gewoon bij hoort

17. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    Net de eerste roze veeg op het wc papier, dat heb ik sinds mijn vmk altijd een paar dagen voor mijn ongesteldheid doorzet.... vrees dus dat we de laatste ronde in gaan...

18. Michelle27

Michelle27 Actief lid

27 apr 2013
    186
    19
    18
    Vrouw
    Drenthe
    bedankt iedereen voor de felicitaties:)
    ik heb net weer een test gedaan, dit keer een gewone van de apotheek. Het streepje is nu nog duidelijker :) ik durf het beetje bij beetje te geloven. Mijn tepels lijken ook al groter te worden. En soms een weeïg gevoel in mijn maag.
    ik had gehoord dat hoe meer hormoon hoe misselijker. Aangezien ik zo vroeg al een duidelijke streep had kan ik er vanuit gaan dat ik veel hormonen aanmaak. En dus meer last ga krijgen van misselijkheid?
    bij mijn eerste had ik na 3 dagen overtijd nog geen duidelijke streep. Pas een week na nod.
    wel dezelfde symptomen. Apart he, hoe het iedere keer en bij iedere vrouw anders kan zijn.
    zijn er al andere meiden die een positieve test hebben?
    ik duim voor jullie!

liefs Michelle

19. PBB

PBB Lid

26 apr 2013
    34
    0
    6
    Sanne2011 ik heb precies het zelfde gevoel als jou!!
    Waneer is jou nod? De mijne pas namelijk 22 - 23 juli. Heb hier al twee dagen last van....
    Vind het nu al lang duren.. Wil testen......

Groetjes

20. PBB

PBB Lid

26 apr 2013
    34
    0
    6
    Oeps ik lees het in je bannen al... Haha sorry!

Deel Deze Pagina