nod 16 tm 31 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door moppie1982, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    proficiat girly dat lijkt me positief!
    hier begint de testdrang ook lichtjes te komen
    heb kleine adertjes onderaan mijn borst maar heb wel al lichte menstruatiekrampen sinds vandaag dus betwijfel als ik wel zwanger ben :(

2. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    xeniatje het kan hoor! geen bloed geeft moed ...

hier steeds het gevoel alsof ik leegloop van onderen qua afscheiding ... blegh ...

en sinds half zeven niet geplast. hmmm... nu testen of morgenvroeg?? 9 dpo is ook wel heel erg vroeg natuurlijk dus 10 zou beter zijn ;)

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hey Sanne hier is misschien een duidelijkere foto

Bijgevoegde bestanden:

4. DanielleJ

DanielleJ Niet meer actief

ik had afgelopen dinsdag witte afscheiding...heb niet gevoeld of het rekbaar was ofniet...maar die witte afscheiding zal wel iets betekenen?
    Doe al 2 weken elke dag een ovulatietest en nog geen positieve...hopelijk een van deze dagen....

5. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ik hoop het voor je DanielleJ

6. DanielleJ

DanielleJ Niet meer actief

hoop het ook echt, want dan weet ik ook waar ik aan toe bent. Nu weet ik ook helemaal niet waar ik zit in mijn cyclus. Heb zo lange cyclus. Pffff we zien het wel ik blijf gewoon doorgaan...

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Jeetje ja ik zie het wat een lange cyclus zeg wel heel erg vervelend dat je dan geen duidelijkheid hebt. Hoop idd dat je die snel zal vinden.

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    to test or not to test

om half tien al 3 uur niet geplast ... pffff haha

9. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Testen:D hihi ben veel te nieuwsgierig naar jullie

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Girly de foto is een beetje blauw ... maar ik zie wel 2 streepjes!! Duurt lang he voor hij goed zichtbaar is??

Voel nu weer krampjes in mn buik ...

Oooow kan niet meer wachten haha ... maar ja 10 dpo is beter dan 9 dpo. ALS ik al zwanger ben maar ergens heb ik een voorgevoel van wel ... ssssstt

11. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Nou schiet op gooi er een testje tegen aan:p

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Haha ik ook ... maar ja... baal als een stekker als er niks te zien is natuurlijk .. en sla mezelf voor mn kop dat ik niet heb kunnen wachten tot morgenvroeg.

Ik ga zo gewoon vast snel plassen ... dan moet ik de nacht wel over om urine te kunnen sparen ...

Zal wel 5 uur ofzo worden haha ... vroeg wakker denk ik. Maar ja ... pffff vind t zo zonde als hij negatief is ...

Hoewel ik altijd kan kijken hoe geconcentreerd mijn urine nu is natuurlijk :D:D

13. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedenavond dames,

Kon de lijst niet vinden maar wil er graag ook op.
    Vorige maand een ma achter de rug. (gestopt met groeien met 6 weken, gecuriteerd met 10 weken)
    kletste mee in het nod toppic van mei 1-15, vertrok daar met een positieve test.
    Misschien hier bekenden? voor zover ik zag niet....

maandag is het 4 weken geleden dat ik gecuriteerd ben.
    afgelopen maandag voor nacontrole geweest en toen zag de gyn dat mn eierstokken behoorlijk actief waren en verwachtte dat ik binnen 1 week wel een eisprong zou hebben.
    Nu wil ik nog geen ovu testjes gebruiken en het aan het toeval over laten.
    Maar nu hebben we deze week al 2x spontaan geklust dus het zou best al mogelijk zijn.

Wil iemand mij op de lijst zetten?
    Debbie81
    1e ronde na Ma
    2e kindje
    NOD...Geen idee zet me maar op datum loos (denk ergens tussen 24 en 30 denk ik)

14. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Whahah wel of niet, je hebt morgen ochtend meer kans om evt posi te testen.
    Maja de nieuwsgierigheid vreet aan je zo te merken;)
    Nou snel plassen dan maar....... :D

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Haha urine was donker genoeg maar heb t snel weggegooid hahaha

Nu wachten tot morgenvroeg of vannacht ergens :p

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Welkom Debby. Ik zit op mijn mob dus kan je niet toevoegen. Ik zat op het nod topic 15 tot 30 mei en heb 26 mei een vmk gehad. Erg verdrietig ook en nu in de 2de ronde na de vmk.

Nee urime is weg Jenn ;) helaas haha ... wie weet vannacht als ik me niet kan bedwingen ... hoewel ik dan weinig licht heb an buiten om goed te kunnen turen ... Naja .. rond vieren is het al licht dacht ik ik dus erna dan maar haha

17. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Holy moly wat is er veel gekletst vandaag!! Girly gefeliciteerd hoor, kan niet missen ;)

Iemand vroeg naar de testen van zwanger en kids, ik heb die toevallig vorige keer gebruikt (de midstream). Prima testen, helemaal voor dat geld. Alleen wel 2 testen waarbij de controlestreep een beetje op een klein stukje uitliep maar dat trekt na een tijdje bij. Ik zou m nooit als enige test gebruiken, heb toch het gevoel van 'dat kan niet voor dat geld'. Maar ik vind ze fijn om ze te gebruiken als ik twijfel of ik al moet testen haha.

Ik heb steeds een licht weeïg gevoel in m'n onderbuik. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Misschien wordt mijn cyclus wel korter en is mijn NOD dus niet de 19e maar al eerder. Ga proberen de 19e aan te houden als testdag.. Irritant, elke keer denk ik deze cyclus ga ik wachten! En dan als m'n NOD in zicht komt krijg ik toch weer die testdrang ;)

Iedereen die morgen gaat testen, succeeees! Ik duim voor jullie

18. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Goed zo meid je hebt het volgehouden be nu benieuwd morgen:D

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Heel herkenbaar Hippy!! Anders test je morgen met Wish en mij mee ;) Ook ons nod rond de 18de.

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Jenn haha ik ook :) Fiieeuww nu hoef ik niet meer te kiezen haha ... het wordt hoe dan ook morgen dat ik test ..

Deel Deze Pagina