Ja ik weet dat het te vroeg kan zijn ... en de urine was wederom niet donkerder dan gisterenavond (baal baal). Ik moet gewoon accepteren dat de test echt wit is .... vind dat lastig want wil graag een tweede streepje zien. Ben benieuwd naar jou test Wish! En naar je pendel echt superlief van je! Ik wil donderdag pas weer testen. Of met een kruidvat 2 vkor 5 of met clearblue plustest. Hopelijk dan met een positief resultaat. Bah ... ik ga even verder balen
Balen sanne maar inderdaad nog even moed houden! Ik heb sinds gisteren bij vlagen soms wat ongesteldheid achtige krampen, terwijl men ei afgelopen maandag of dinsdag was, dan kan ik toch nog niet ongesteld worden? Normaal heb ik dan eerst een week zware en zere borsten maar dat heb ik nog niet.. Ga je toch gelijk hopen want heb gelezen dat het ook een vroeg zw verschijnsel kan zijn hihi
Goedemorgen, Kan idd innesteling zijn? Hier niet veel bijzonders te melden Ja, lekker genieten van het weekend
Sanne balennn! Maar idd misschien gewoon te vroeg. Willemientje, idd kan innesteling zijn! Ik heb de hele nacht gedroomd over zwangerschapstesten. Jullie worden bedankt Ik droom sowieso veel en heel levendig en ook vaak over dingen die ik heb meegemaakt of waar ik veel mee bezig ben. En elke keer als mijn NOD ook maar een beetje in zicht komt dan komen de zwangerschapsdromen weer hoor
He balen Sanne! Maar je bent inderdaad vroeg dus wat niet is kan nog komen. Zal voor je duimen meid. En willemientje, kan inderdaad je innesteling zijn. Wij hebben tegelijk ons ei gehad dan! Hier niks eigenlijk. Alleen grote borsten en extreem humeurig maarja, dat zegt niet zoveel. Maar ik hou hoop! Bij mijn vmk kwamen de symptomen ook pas een week voor de NOD.
Oh leuk! Wanneer ga jij testen?? Bedankt voor de reacties nu hopen dat dat het ook echt is!! Nog testers 1 dezer dagen?
Mijn testen maar ik denk niet dat jullie iets zien ... ik zie ook niets meer hoewel ik erg mijn best heb gedaan en dan soms lijk ik iets te zien maar ik ga gewoon donderdag pas weer testen ... jij wish? al wakker en getest?
Hey Sanne, balen joh. Ik lijk wat op de negatieve test te zien, maar heel ver naar rechts, niet waar de streep zou moeten zitten. Op de gewone zie ik niets.
Ik twijfel tussen volgende week zondag 12dpo of dinsdag 14dpo. Jij? Volgens FF is mijn NOD dan woensdag 24.
Voor mij wel denk ik. Ik heb dinsdag m'n eisprong gehad. Wil liever de 19e testen want dan is m'n vriend jarig maar dan zit ik op 10dpo en dat vind ik te vroeg.
10 dpo is niet te vroeg toen had ik echt al een duidelijke streep. Ik zou t wel proberen hoor leuke verrassing voor je vriend.
Naja 10 dpo kan wel wat vroeg zijn ja, straks istie wit en dan baal je ook Ik zie nog wel, heb iig nog geen tests in huis
Zou wel leuk zijn inderdaad! Ik heb een stuk of 5 testen maar ben wel bang voor een teleurstelling. Had jij al veel symptomen essie? Misschien laat ik het daar vanaf hangen want voel nu niks nog.
Ik heb in half 1 geplast en met me slaap kip doorgespoeld ga zo plassen maar dat is wel maar van 3 uur.