de eerste testers komen eraan spannend. Hier nog wachten op de eisprong zaterdag op vakantie voor 8 dagen, dus dat wachtbankje zal dit keer wel voorbij vliegen
Zo tijd in te gaan slapen,gaan er nog dames testen? Hier vannacht erg veel geplast. Annelie hopelijk stijgt je temp morgen!
Ik ben eigenwijs en dom geweest. Gisteravond om 21 voor het laatst geplast. Net om 8 uur wakker dus super geconcentreerde urine ... Cb plus test gedaan ... hartstikke negatief!! Heb ff zitten janken en voel me echt K U T !!! Heb manlief gevraagd de testen te verstoppen. En pas na nod mag ik testen als ik niet ongesteld geworden ben. Ik kan mezelf niet inhouden en ben er nu erg verdrietig onder .... dat wil ik niet meer ... Maar ik wil zo graag weer zwanger zijn! zeker na de vmk Sorry voor mijn klaagzang dames .... zit er even doorheen.
Is niet erg, veel dames hier begrijpen je verdriet en frustratie, Nog even blijven hopen, jebent tenslotte nog vroeg en nog niet ongesteld
Hi Sanne, de CB plus testen zijn niet zo gevoelig hoor...dus je moet de moed niet gelijk opgeven . Toch een dikke knuffel voor jou omdat we allemaal weten hoe K*T het wachten is!
Dank jullie wel ... Ml gebeld en hij gaat de testen verstoppen. Ik maak mezelf anders helemaal gek ... Wachten duurr idd lang ... Vreemd van die cb plustesten. Het staat er toch echt op. Mocht het niet raak zijn dan snap ik totaal niet waarom ik zoveel klachten (buikpijn, steken id buik, ijzersmaak etc) heb gehad deze maand .... Vrijdag of zaterdag ga ik pas testen als ik nog niet ongesteld ben geworden .. Idd duurt wachten lang ... hoewel wij zeker nog niet mogen klagen ...
@sanne2011 ik ga ook donderdag testen! Ga ze dan ook pas woensdag halen haha zodat ik het niet kan doen!!
Spannend Willemientje, nu krijg ik ook kriebels voor de zaterdag haha. Ik ga denk ik zondag testen..weet niet waarom maar zondag spreekt me aan. Zondag ben ik dan 12dpo als ik tenminste inderdaad op dinsdag mij eisprong heb gehad, daar zit nog wat twijfel. Volgens FF is woensdag mijn NOD. 12 dpo is niet te vroeg toch? Ben vandaag al 3x naar de wc geweest en het is nog maar 10 uur. dat beloofd veel goeds.. Ben nu een beetje stressie over mn temp dipje maar ik hoop dat morgen mijn temp weer netjes 37 is, ging net zo lekker stabiel.
Hoi dames, Afgelopen zaterdag eindelijk mijn eisprong gehad (na een curretage). Mijn cyclus is dus eindelijk op gang gekomen. Kan iemand de lijst aanpassen aub? Mijn NOD wordt dus 28 juli. thx
@Sanne2011: wacht t nog ff af meid. Ik duim voor je dat t snel weer raak is! Knuffel! Ik zit ook af en toe mee te lezen om te zien hoe t met jou gaat. Ik zat in tzelfde nod-topic toen jij de vmk kreeg.