nod 16 tm 31 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door moppie1982, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Gefeliciteerd meid!

Hier nog geen bloed te zien. Vraag mij af of k misschien een late ei heb gehad. Week later na mn (vermoede)ei pas vruchtbaar slijm. Ik ga het wel zien. Zoals andere dames ook al zeiden mocht t deze maand niks worden lekker met mn mannetje van onze vakantie genieten en niet op zp zitten en enkel leuke dingen doen. Proberen het zwanger worden even van me af te zetten als het lukt.

2. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer he? Je hoopt toch ten minste dat je niet ongesteld word voor het je nod dag is.

Mijn nod zou vrijdag moeten zijn (al weet ik nog niet zeker of ik een regelmatige cyclus heb) maar ik zit ook aan de gyno daktarin, en daar schijn je ook wat bloedverlies van te kunnen hebben. Maar wat ik nu zie lijkt wel heel erg op een beginnende menstruatie hoor. Als het zo'n klein beetje blijft dan doe ik nog wel een test. Maar toch denk ik dat de kans verkeken is. :(

3. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi dat wordt een drukke boel in het zwembad :D

4. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hahahaha ging dat bij ons ook maar zo

5. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Spannend ukky!

Ik had hier ook last van, nu niks meer de pukkels beginnen alweer te komen en de afscheiding van voor de menstruatie. Vrees dus toch dat het vanmorgen een valse test was.
    Ben benieuwd morgenochtend.

6. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Nog testers vandaag?

Fijne dag allemaal ik ben onderweg naar me werk. Wordt een lange dag vandaag;) enik heb zo geen zin vandaag ben nog steeds zo moe...... wil me bedje

7. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Goedemorgen,

Meiden die positief hebben getest gefeliciteerd :)
    meiden op rood, balen :( hopelijk snel een positieve test in handen...

Inderdaad nog testers vandaag? ik ga duimen :D

Mag zometeen weer gaan werken... fijne dag allemaal

8. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Gisteravond vruchtbaar slijm, dus eisprong zit er bij mij inderdaad aan te komen. Banner zegt vandaag ;)
    maandagavond geklust, want manlief had gisteren nachtdienst. Dus elkaar maar heel even gezien,
    Ik denk vanmiddag maar weer even klussen... of zal het al te laat zijn? ;)

9. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Nou ik heb een streepje op de test maar is toch echt wit hoor. Dus we zullen ook wel op na de volgende ronde gaan. Jeej ook nog met het warme weer bah hihi.
    Succes voor de testers onder ons!

10. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Owh meisje1987 balen zeg....

11. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ah meisje1987, balen! Was vandaag je NOD?

Ik ben sinds gisteravond al misselijk en lig al tijden wakker. Kunnen we de week niet even vooruit spoelen zodat ik kan testen:D?

12. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Balen:(

Ik wou dat ik al wat meer klachten/symptomen had, nu weet ik niet zo goed wat ik moet verwachten. Mijn cyclus duurt nu in zen geheel al zon 61 dagen, dus misschien gaat alles wel anders, normaal heb ik nl zere borsten voor men ongi maar die heb ik nu nog helemaal niet

Lastig lastig

Wij gaan ook vooral van elkaar en de vakantie genieten als het niet raak is deze maand. Ondanks dat we nog niet lang bezig zijn ist wel frustrerend dat we al 4 maanden bezig zijn en ik dus pas 1 x ongesteld ben geweest, dus dit is nog steeds ronde 2

13. DanielleJ

DanielleJ Niet meer actief

ik ben ongesteld geworden:x:x:x

14. annelie566

Misschien is geen symptomen juist ook wel goed? Heb wel vaker gehoord van vrouwen die niks hadden en ook zwanger waren.

Begrijp wel dat het frustrerend is hoor. Ik had aan het begin ook steeds cyclussen van rond de 50 dagen en dan lijkt er geen einde aan te komen en je weet niet waar je aan toe bent en dat maakt onzeker vond ik. Ik hoop voor jou dt je cyclussen dan ook snel regelmatig en ook wat korter worden.

Eigenlijk zou ik, is het nu niet raak, ook wel wat rust willen. Ook wij zijn al een tijdje bezig maar ma min vmk merk ik dat ik er heel veel mee bezig ben en dat maakt me ook moe. Aan de andere kant weet ik dat loslaten heel moeilijk is voor mij want als ik ergens aan begin dan bijt ik me er ook in vast of dat nou goed is of niet.

15. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Nee als het goed is morgen. Maar vrees ervoor de kwaaltjes zijn er al

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Danielle balen!! Daarom kon je je ei dus niet vinden.

iemamd verstand van temperaturen? Doe ik nu een week bijna elke morgen als ik opsta tussenhalf acht en acht. Steeds 37.0 en eergisteren 37.1 en vanmorgen 37.2 is dat positief?

Die db plustest blijft in mijn hoofd zitten ... vrijdag testen met kruidvat, zo spannend!!

17. annelie566

Volgens mij is dat wel goed hoor!

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier een test gedaan en denk in de verte een vage tweede streep te zien....maar zou het t graag willen zien denk ik. Krijg hem niet op de foto.

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    spannend zwangels! ik duim voor je! anders toch de foto plaatsen? wie weet zien wij wel iets ;)

20. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    @ de dames op rood: dat hadden we niet afgesproken, wat balen !! Sterkte en succes in de volgorde ronde.

Dames op roze 😃 gefeliciteerd!!!!

@yvke: als het goed is ben je op tijd, ik heb elders gelezen dat het slijm eerder begint dan de daadwerkelijke eisprong.
    Enjoy!

@sanne jeetje wat maak je het spannend voor jezelf en voor ons!

Ik had vanochtend zo'n buikpijn dat ik ipv rond het middaguur om 9 uur al een extra ovu testje heb gedaan en volgens mij mag ik ook aan de slag 😃
    Dit is mijn eerde ronde met ovulatietesten maar volgens mij is dit wel mijn Knaller toch?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,5 KB
      Weergaven:
      6

Deel Deze Pagina