Prachtig mooi Angel gefeliciteerd!!! Ik mag op rood, ongi heeft doorgezet. Ik vind het erg jammer natuurlijk maar ben toch blij dat ik weer een ongesteldheid heb die vrij op tijd is. Komt ook veel voor dat je maanden moet wachten op een menstruatie. Tot nu toe gaat het hier de goede kant op dus daar ben ik wel weer opgelucht over. Ik heb alleen volgens FF deze maand nog geen eisprong gehad al heb ik zelf het idee dat ik het gevoeld heb. Dus ik hoop volgende ronde wel een eisprong op te sporen met FF. Met frisse moed op naar ronde 3.
Testjes zien er idd mooi uit! Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten, maar volgens mij loopt het mooi op en inderdaad... je mag aan de slag
Erg jammer voor de dames die op rood staan.. Veel succes met de volgende ronde! En de roze dames: gefeliciteerd! Ik moet zelf nog een week wachten tot mijn NOD. De kans is deze maand heel erg klein bij mij (eerder afwezig)... Heb 3dgn voor mijn ei nog 'geklust', daarna is mijn vriend naar het buitenland gegaan voor zijn werk. Maar toch is het spannend! Tegen beter weten in
Angel77 gefeliciteerd. Duidelijker kan niet haha Voor iedereen die ongi is geworden balen meiden. Succes met de volgende ronde duim voor jullie dat het raak is. Voor alle meiden met kwaaltjes heel veel succes hoop zo op een positieve test voor jullie. Succes nog even met de laatste loodjes.
Ohja even een vraagje. Mijn vorige cyclus was 28 dagen. Deze maand 25 dagen. Wanneer is dan mijn volgende nod? Moet ik dan er tussenin gaan zitten, de langste of de kortste pakken?
Spannend jenn88 hoop het voor je. Sientjes wat ik gedaan heb is het gemiddelde van die 2 nemen en dan die aanhouden.
Ik zou gewoon de laatste cyclusduur aanhouden (en in dit geval dus ook de langste), maar goed.. Je weet het nooit zeker!