nod 16 tm 31 juli

Discussion in 'NOD forum' started by moppie1982, Jun 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Willemientje

Willemientje Bekend lid

Apr 2, 2013
    597
    3
    18
    NULL

Dat is positief zolang het zo blijft;) als hij zakt naar je temp voor je eisprong dan wordt je ongi als ik het goed heb

Ik meet hem ook elke dag en zit op dezelfde temperaturen

2. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    ik heb vanmprgen getest met mijn 2de plasje ... en een heel locht roze 2 de streepje kwam te voorschijn!! moeilijk op de foto te krijgen maar morgenvroeg ga ik weer testen :)

3. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    Ik zie 'm zonder te turen! Spannend zeg, hopelijk snel een knaltest!

Hier net last van weer veel gele rekbare slijm en vermoeid..
    Verder niets geen symptomen dan alleen af en toe een zeurderig gevoel in m'n buik!
    Hoop ten minste dat ik niet vóór m'n NOD weer ongesteld word.
    Ik reken ook nergens meer op; een positieve test zou me flauw doen vallen, haha! ;)

Nog meer dames met weinig/geen kwaaltjes en toch zwanger?

4. Puggie

Puggie Actief lid

Apr 25, 2013
    388
    0
    0
    Hoop het zo voor je Sanne!!!!!!!

Ik durf er nog niets over te zeggen... Morgenochtend meteen showen he!!!
    Duimen draaien voor je!

5. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    alle zwangere proficia! geniet ervan :)
    Voor iedereen waarvan de ongi is doorgekomen, balen en dikke knuf op naar de volgende ronde
    hier nog geen ongi. als ik morgenvroeg nog geen ongi heb, zal ik testen
    hier ook niet veel kwaaltjes gevoelige tepels maar heb het gevoel dat het terug afzwakt, kleine adertjes op borst, en vanmiddag was ik aan het afwassen en werd plots licht in mijn hoofd, misselijk en klam zweet dan me effe in de zetel geplaatst en was terug over.ook krampjes en steekjes onderaan
    heb nu wel weer meer slijmverlies, wat zou dat willen zegge

6. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Hé Sanne, ziet er goed uit!

Ff ego: getver, wat vind ik dit toch echt de stomste tijd in een cyclus. Gemiddelde van afgelopen half jaar is 27 dagen (26-28 dagen), dus zou ik nu ongesteld moeten worden. Maar kan ook makkelijk nog een paar dagen duren... Mijn max is 33! Afgelopen ronde vroeg getest, vaag 2e streepje en was er echt ziek van dat ik toch ongesteld werd. Dan maar niet testen. Maar wanneer dan wel? Aaargggghhh, word helemaal knetter van mezelf!

7. Sientjes

Sientjes Bekend lid

Jun 27, 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sanne ik zie ook als ik heeel goed kijk een streepje. Spannend!

@Marrie Lastig inderdaad. Ik zou denk ik dan van die 28 uit gaan en testen als je 1 dag over tijd bent. Weet ook niet waarom maar dat zal ik doen als ik in jouw situatie zat.

8. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Meiden ik vroeg me af he: dinsdag(cd 23) 8 juli had ik een enorme dip in mn temperatuur. Maandag(8 juli) heel veel pijn in rug en eistokken gehad. Heb ik dan maandag of dinsdag mijn ei gehad? Ben steeds van dinsdag uitgegaan.

En sanne, ik zie ook een streep, als is hij wel heel licht. Ik ben benieuwd hoe die er morgen uitziet!

9. Puggie

Puggie Actief lid

Apr 25, 2013
    388
    0
    0
    Vrijdag?:)

10. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk: vrijdag! Ik ben er gewoon zó mee bezig. Ook al heb ik al twee draakjes rondlopen, ronde 10 voor de derde maakt dat ik toch weer onzeker word of het nog eens lukt... :)

11. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Sanne zie hem ook!
    Hier vanmorgen na de gyn geweest hij was best tevreden over de zaad uitslag maakte zich er niet druk om,.deze maand als k ongi word gaan de cyclus weer volgen omdat me eisprong verschilt tussen 18 en 21 en dan is 21 te kort bij een cyclus van 30.
    Hierna gaan ze na de eileiders kijken en dan kijken hoe of wat.
    groetjes

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Wat fijn dat de uitslag goed is!!

Ik hoop zo dat je pendek gelijk heeft :)

En ik duim voor jou nog steeds voor een hartstikke positieve test!! Wanneer va je testen?

13. Racexkippiej

Dec 14, 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    Racexkippiej 21 jaar ronde 12 1e kindje Zwangerr!!! im so happyyyy nu hopen dat alles deze keer wel goed gaat

14. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Gefeliciteerd! !

15. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

Jul 3, 2013
    364
    60
    28
    Female
    Flevoland
    Heey dames!

Iedereen die positief getest heeft van harte gefeliciteerd, iedereen die ongesteld geworden is balen:(
    Wij zijn weer terug van vakantie, had erg veel last van steken in mijn buik en liezen, maar ik denk zelf dat het door het eten op het resort kwam. Vriendlief wilde dat ik afgelopen maandag een test deed, veel te vroeg en was hartstikke negatief. Verkoudheid is inmiddels sinds 4 dagen weer over, wel iets sneller moe als normaal maar niet schokkend. Ik ga vrijdag een testje wagen, al moet ik zeggen dat ik er momenteel niet veel van voel...

@sanne: ik zie hem meid! Ben benieuwd naar je test van morgen!

16. Reamonia

Reamonia Actief lid

Aug 23, 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    @Girly: Mooie test!!
    Nogmaals gefeliciteerd :)

@DanielleJ: Das kut! :( Hopelijk is het de volgende ronde raak!

@Angel77 & Racexkippiej: Gefeliciteerd!

17. Racexkippiej

Dec 14, 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    Dankjewel iedereen! Wie testte er nogmeer positief?
    De lijst is al van een tijdje terug en zie daar niemand roze staan ?

Voor de mensen die nog moeten testen , good luck!

18. newbornstar

newbornstar Bekend lid

Jan 18, 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Sanne2011 ik zie ook een streepje spannendd!!

19. newbornstar

newbornstar Bekend lid

Jan 18, 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Ik mag morgen teste maar heb zelf niet een gevoel van ik ben zwanger.. wel last van me borsten maar dat kan ook komen omdat ik ongi word... dus ff afwachten als ik morgen geen bloed spot doe ik gewoon een test!

20. miich

miich Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    1,242
    382
    83
    Utrecht
    @ sanne ik zie hem ook wat spannend! Dan zou die test van de vorige keer toch te vroeg zijn. Zal voor je duimen!

@wish wat fijn heb het zelf ook meegemaakt. Succes met de volgende afspraak als je toch ongie word.

@racexkippiej gefeliciteerd!

Hier nog geen bloed te zien wel een raar gevoel in me buik. Vanmorgen ook pijn in me rechter lies. Morgen ochtend een testje wagen. Mijn cyclus is de laatste maanden 29 / 30 dagen dus ik ben wel heel benieuwd.

Share This Page