nod 16 tm 31 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door moppie1982, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    ik doe mee... newbornstar, 23 jaar, nod 18 juli, 1e ronde ,1e kindje:)

2. Maria87

Maria87 Niet meer actief

leuk, de lijst groeit mooi! Hopelijk onze buiken na deze ronde straks ook :p

3. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik wil er graag op

4. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Sorry gaab27 29 jaar ronde 6 nod 27 of 29 juli zet me maar op beide

5. jenn88

jenn88 Niet meer actief

♥ NOD- lijst 16 t/m 31 Juli 2013 ♥

16. (3) :
    Moppie1982, 30 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Miich, 18e ronde, 1e kindje
    Lieflief, 29 jaar 8e ronde(2e na mk), 1e kindje

17.(5) :
    Rabia84, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    girly1985, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Werveltje, 28 jaar, 4e ronde (2e ronde na VMK), 1e kindje
    Marrie28, 34 jaar, 10e ronde, 3e kindje
    MamaPatty86, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje

18. (6) :
    Jenn88, 24 jaar, 12 ronde, 1e kindje
    Meisje1987, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Zwangels, 30 jaar, 23e ronde (14e na vmk), 1e kindje
    Hoopop, 34 jaar, ronde 18 (2e IUI), 1e kindje
    Teardrop, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    Newbornstar, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje

19. (3) :
    Mart, 11e ronde, 1e kindje
    Annelie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Sanne2011, 30 jaar, 2e ronde na vmk, 2e kindje

20.(1) :
    Ploon, 38 jaar, 3e ronde, 2e kindje

21. (2) :
    Hippydepippy, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Ukky, 37 jaar, 4e ronde, 3e kindje

22. (1) :
    Linda1982, 30 jaar, 8e ronde, 1ste kindje

23. (0) :

24. (3) :
    Sanneke02, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje
    KiRaSeSe, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Ikkeook, 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje

25. (0) :

26. (1) :
    Mariannetje, 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje

27. (2) :
    Louise86, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Gaab27, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje (NOD kan ook de 29ste zijn)

28. (0) :

29. (0):

30. (0):

31. (0):

Datumloos. (2) :
    LiLaa, 25 jaar, 7e ronde, 2e kindje
    Maria87, 25 jaar, 4e ronde (9e maand), 1e kindje

Illegaal:

Totaal: 29

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven

toegevoegd
    ikkeook
    louise86
    Newbornstar
    Gaab27

6. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Dag meiden,

Vandaag weer ongesteld geworden, dus op naar de volgende ronde.

Mag ik hier op de lijst?

Evelientje, 33, 2e ronde, 2e kindje, nod 26 juli

7. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    #87 Sanne2011, 28 jun 2013
    Laatst bewerkt: 28 jun 2013
    Pfff wat duurt wachten lang. In 1ste ronde zwanger helaas met 5 weken een vmk. Nu 2de ronde na de vmk in gegaan. Net ongesteldheid gehad, rond 5 juli mijn ei en 19 juli dus NOD. Hoop zo op een posi test eind van de maand!

Gisteren vriendin in eerste maand zwanger. Hartstikke blij maar steekt wel even, want anders was ik nu bijna 10 weken geweest.

Naja komt goed, maar wat duurt dat wachten lang!! De wens lijkt nog wel groter nu ik weer zwanger ben geweest!

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Sanne:
    Heel herkenbaar hoor. Naarmate de tijd verstrijkt wordt de wens alleen maar groter.
    Afgelopen week ben ik weer tante geworden en ik zou eigenlijk maar een paar weken achter op haar lopen. Dat doet enorm veel pijn en maakt de wens alleen maar groter. Natuurlijk ben ik wel blij dat hij er is, maar het is wel dubbel.
    Nu na mijn 2de mk, wil ik alleen maar meer. Ik kan alleen maar hopen dat ik het allemaal een keer mee mag maken. Af en toe ben ik bang en vraag ik me af of het ons wel gegund is. Ik baal ervan dat je er zo weinig aan kan doen, maar het is niet anders.
    We gaan er in ieder geval vol voor :D.
    Aankomend weekend seks-om-zwanger-te-worden-weekend. ALdus mijn man:D:D Ik vind het wel fijn, dan kunnen we er concreet mee bezig :D:D

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Jij hebt dus meerdere miskramen gehad begrijp ik? Heftig hoor en zeer verdrietig. Ik heb al 1 gezonde zoon van bijna 2 dus ik knijp mijn handjes dicht, maar de wens voor een 2de is gewoon erg groot.

Bij zoon in de eerste ronde zwanger geraakt en nu dus weer, alleen vmk geworden. Ook daarbij weet ik dat we ontzettend veel geluk hebben dat we zo vruchtbaar zijn.

En nu (nog maar) in de 2de ronde na de vmk, maar ow wat duurt het lang! Eerste positieve test van vriendin na vmk dus het kwam even hard binnen. Dikke tranen met tuiten hoewel ik natuurlijk superblij voor haar ben.

Hopelijk zijn we snel weer zwanger lief lief!

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wachten duurt altijd lang he! Wij wachten inmiddels alweer ruim een jaar. Heb gemerkt dat ik wachten op ei erger vind dan wachten op nod. Met ei moet je tenslotte 'presteren' en nod is gewoon een feit.
    Ik zit inmiddels op dag 13 en heb veel slijm. Ovutest is al best donker dus ik denk dat mijn ei eraan komt. Ik heb even terug zitten kijken en als mijn slijm op dag 13 begon kwam mijn ei omstreeks dag 18. Hopelijk gaat dat deze ronde ook weer op en dan is mijn nod eerder dan ik dacht. Minder lang wachten dus :)

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Dat hoop ik ook zeker!!!!
    Ik heb inderdaad 2 mk gehad en ik vermoed de vorige ronde een vmk, maar dat weet ik niet zeker, omdat ik toen niet op tijd heb getest. Ik was een week over tijd en had echt wat weefsel verloren.
    Het probleem bij ons is dus niet het zwanger worden, maar het zwanger blijven. Het is zeker een zeer heftige tijd geweest en nog steeds. Zeker met die kleine van mijn broer, maakt alles weer helemaal los. Ik heb nu zoiets: laat het er maar uit komen, ik moet het blijkbaar kwijt.

Nu ben ik bezig om mijn lichaam zo kindvriendelijk mogelijk te maken. Vanaf afgelopen maandag echt gestart (we zijn net terug van vakantie).
    Deze maand voor het eerst ovulatietesten voor het beste moment.
    Max. 2 kopjes koffie per dag.
    Veel water drinken.
    Gezond eten (ik heb nog geen ongezonde dingen gesnaaid, daar ben ik al trots op :D:D:D)
    Op mijn gewicht letten ( er is al weer 2 kilo af en ben niet eens echt aan het diëten, gewoon niet snaaien).
    Meer bewegen.
    Tarwekiemolie.
    Foliumzuur (dat doe ik al een hele tijd).
    Zorgen dat mijn voeten warm blijven (nav chinese wijsheid die ik ergens gelezen heb. Warme voeten betekend warme baarmoeder, koude voeten betekend koude baarmoeder. Baat het niet, schaad het niet, toch?)

Dit geeft me ook wel een goed gevoel. Dan heb ik het een beetje het idee dat ik iets kan doen en voel ik me iets minder machteloos.

12. Sanne11

Sanne11 Actief lid

15 mrt 2013
    280
    0
    0
    Intercedente Commercieel Planner
    Regio Nijmegen
    Mag ik op het lijstje?

Sanne11, 27 jaar, rondje 5 (2e na vmk), 2e kindje - NOD: 26 juli

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier vorige maand gevoeld aan mijn bm (van binnen zeg maar).

6 juni bm hoog
    7 juni bm laag
    8 juni cervixslijm
    9 juni cervixslijm

Volgens app (en menstruatie 14 dagen teruggerekend) was mijn eisprong rond 8 juni. Dus slijm pas erna.

Gek hé zo'n vrouwenlichaam...

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Aaaah nee, jij ook afgelopen ronde niet zwanger?? :(

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Is dat zo ja van warme voeten? Zal zo snel eens sokken aantrekken, want heb best koude voeten hihi!

Hier vandaag weer begonnen aan de sex marathon ;) Manlief vind het geen probleem (welke man wel haha) maar goed, wil zelf ook graag zwanger worden natuurlijk dus de komende 2 weken zullen we weer elke dag van bil gaan.

Hopelijk hebben we deze rond veel geluk!

Maar heftig dat je moeilijk zwanger kunt blijven. Weten ze ook waar het aan ligt? Weet dat nog 1 van dit forum dat heeft. Elke mnd zwanger maar vaak ging het mis.... Nu wel zwanger van een kindje wat is blijven 'plakken'. Lijkt me moeilijk als het steeds niet goed gaat. Maar idd wat je zegt, je lichaam ruimt "het" zelf op als het ware ... dat is ook wel weer een goed teken als het niet goed is gegaan. Maar moeilijk is het wel.

16. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sanne: bij mij begint slijm er voor al. Doe meestal ovutesten en ik voel me eisprong wel eens. Dat baarmoeder voelen is geloof ik niks voor mij.

Mbt de sex marathon. Mijn gyn adviseerde van de week om juist om de 2 dagen te doen ipv om de dag of elke dag. Met die frequentie ben ik wel een beetje bang dat we hem missen, maar ja het valt te proberen.

17. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik heb nog geen idee hoe dat komt. Als het een volgende keer weer mis gaat gaan we onderzoeken laten doen.
    Dat van die warme voeten ben ik 2 meer tegen gekomen. Ik heb daar niet zo veel mee, met die wijsheden, maar het kan ook geen kwaad, hahahaha.
    Vanmiddag een knaller gehad op mijn ovutest. Weer gaan er een gezellig weekend van maken.
    Ik ben het wachten nu al zat, haha.

18. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    @Mart, elke 2 dagen is idd het beste, dan heeft het zaad de beste kwaliteit. En zaadjes kunnen zo 3 dagen overleven en het ei maximaal 24 uur geloof ik dus het is bijna onmogelijk om de eisprong te missen.

Hier zitten we qua seksleven een beetje in een dipje, allebei steeds heel moe. Ik vanwege een nieuwe baan en m'n vriend door zijn wisselende diensten. Vaak heeft hij laat-vroeg, wat echt verschrikkelijk is. Want na de late dienst wil hij vroeg gaan slapen omdat hij pas 11 uur thuis is en er de volgende dag weer om 6 uur uit moet en de volgende dag is hij dus hartstikke moe omdat hij dus nog geen 7 uur slaap heeft gehad. Dus ik hoop dat ik deze maand mijn ei weer kan aanvoelen, dan spring ik er gewoon bovenop en dan moet hij wel :p

19. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hippy: dan wordt het geen 'konijnen' dit rondje. Maar dat waren we toch al niet van plan ;)
    Kwaliteit dus boven kwantiteit :D

20. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    mag ik ook op de lijst?

Daniellexxx, nod 30 juli, 29 jaar, 2e ronde na MA, 3e kindje

Als ik op de lijst sta heb ik het gevoel iets te doen. Slaat nergens op, maar ja.

Hier ook een miskraam gehad. Was 9 weken ongeveer, maar vruchtje was net na 6 weken gestopt met groeien. Nu de eerste keer ongi geworden na de miskraam en dat drukte me ook wel even met mijn neus op de feiten hoor. Was weer even helemaal verdrietig dat het niet goed is gegaan...

Maar we gaan er weer voor met goede moed! We gaan ook lekker weg volgende week en als het goed is precies in de klus periode. Wordt nog spannend; klussen in een tent. Maar alles voor het goede doel ;)

Deel Deze Pagina