nod 16 tm 31 juli

Discussion in 'NOD forum' started by moppie1982, Jun 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Puggie

Puggie Actief lid

Apr 25, 2013
    388
    0
    0
    Vreselijk he, je voelt vanalles en dan toch op rood. De laatste keer had ik zelfs vanaf 3 dagen voor nod bloedend tandvlees. Ik dacht dit kan niet missen met alle andere symptomen..
    Sterkte!!

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Ik ben weer terug van vakantie en dat was heerlijk! We hebben zelfs iedere dag geklust! :)

Iedereen die al op roze staat in de lijst: gefeliciteerd!
    Iedeeen op rood: balen, op naar de volgende ronde!

Ik hoop dat ik mijn ei op vakantie heb gehad, had wel de ovutesten mee, maar niet kunnen gebruiken. Een paar uur niet naar de wc en zonder drinken ging niet echt samen met een temperatuur van rond de 30 graden. Heb vandaag wel een ovutest gedaan en deze was erg licht. Doe morgen en overmorgen weer en dan kijk ik of ze nog lichter worden, in dat geval is mijn ei geweest en hebben we grote kans dat het raak is. Ik hoop het zo! Alleen dan nog zo lang wachten tot eind deze maand op nod.

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Ik mag op rood :( het is toch doorgebroken :x

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

Sep 29, 2009
    3,042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ah nee :(
    Hoop nog steeds dat jullie kleintje niet al te lang op zich laat wachten hoor!

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Lief van je Yasmin!

6. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wachtbankje duurt lang he meiden???pffffff

7. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Balen zwangels:(

Hier vannacht een paar druppeltjes licht roze verloren maar nu helemaal niks meer heb alleen maar doorzichtige afscheiding, met wat witte/ gelige afscheiding.
    We zullen zien of het vandaag doorbreekt;)

8. Willemientje

Willemientje Bekend lid

Apr 2, 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Balen zwangels
    En gefeli voor de rose dames

Hier vannacht wakker geweest van de ongi krampen maar nog geen bloed

9. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ook ik had kramp.

Vandaag toch maar niet getest, durfde het niet. En nu is het ook al bijna zondag dus test zondag maar gewoon.

10. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

Jul 3, 2013
    364
    60
    28
    Female
    Flevoland
    Hier vanmorgen een negatieve test, heb ook kramp dus denk dat de ongi door gaat zetten vandaag

11. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Zijn er meiden die een posi test hadden en ook ongiachtige buikpijn hadden/hebben?

12. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

Mar 9, 2007
    992
    179
    43
    Jeetje dames wat is er al veel rood :(.
    Voor alle zwangere gefeliciteerd.
    Ik vraag me nu toch echt af als dat gisteren het begin was. Sinds gisteren wel af en toe steekjes in de vagina dus zal toch echt gaan doorzetten denk ik.
    Dit is toch ook niks als het toch moet door breken mag het nu wel komen hoor.

13. Willemientje

Willemientje Bekend lid

Apr 2, 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Toch getest ondanks mijn gevoel dat ik ongi ga worden en hij was negatief:(

Zoals verwacht. Nu liep deze cyclus sowieso al helemaal anders maar toen ik rond dag 50 toch nog een eisprong kreeg laaide de hoop weer op..:( best wat sip nu

14. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Maar jij bent ook nog vroeg toch meid?

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Aaaah nee wat veel rood!! Balen :( en ook een paar negatieve testen ... pfff

Hier ook een zeurderig gevoel id buik hoor dus het kan goed Maris.

Heb er ook een goed gevoel over , deze zwangerschap, maar het bruin maakt me onzeker ....

Net weer even flink lopen kokhalzen om niks dus dat zit wel goed. De dokter gebeld want ik moest nog een bloedtest doen. En ... het hcg kan ook gemeten worden!! Verwacht alleen pas na het weekend de uitslag maar goed .... hopelijk stelt dat me wat gerust want dat bruin zit steeds in mn achterhoofd ....

Shirtje voor grote broer is besteld en we willen het misschien komend weekend aan ouders vertellen :)

Ik krijg er meer vertrouwen in ... vannacht erg rommelende darmen... veel lucht maar ook dat hoort erbij

16. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @sanne ok ja ik had t bij mijn andere zwangerschappen ook gewoon t gevoel ongi te worden door de buikpijn,maar goed t is nu echt afwachten helaas....

17. Linda1982

Linda1982 Lid

May 4, 2012
    22
    0
    0
    Pijnacker
    In de meest verwarrende cyclus tot nu toe kan ik zeggen dat ik op roze mag :)

Attached Files:

18. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Hier nog niet ongi het kriebelt!

19. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    Linda1982 Van harte gefeliciteerd.

Alle dames die op rood mogen: Balen zeg succes in de volgende ronde en hoop dat het voor jullie dan ook roze mag worden

20. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik kom me hier toch ook maar melden!
    Lees alweer even mee, maar meld me nu toch maar!
    Wij zijn al bijna 2 jaar (ene keer iets meer mee bezig dan de andere) bezig voor een 2e kindje. Er is medisch niks aan de hand, al heeft mijn lichaam wel een flinke klap gehad van de bevalling van de eerste!
    Zoon wordt over een maand 3 jaar, dus we willen dolgraag nog een kindje!
    Hoop zo dat het deze maand eindelijk raak is!
    Wordt ondertussen helemaal gek van mijn lijf; moe, misselijk, buikpijn, diarree, hoofdpijn, pijnlijke borsten... heb ik nooit voor ik mijn menstruatie krijg, maar goed voor hetzelfde geld houdt mijn lichaam me enorm voor de gek!
    Probeer de drang om te testen echt te bedwingen, want bij zoonlief testte ik pas positief toen ik al 2 weken overtijd was en zelfs toen was het geen knaltest!
    Kan me de symptomen van toen niet meer zo goed herinneren, omdat we er toen nog helemaal niet bewust mee bezig waren (meteen na besluit om te stoppen met de pil zwanger, zonder ovu test, temp of überhaupt vruchtbare dagen!)
    Weet alleen nog dat ik heeeeeeeel misselijk was, maar goed dat was pas toen ik zeker 6 weken was en nu zou ik dat nog niet zijn.... Pfff we wachten het rustig af!

Mag ik op de lijst?
    Mamamies, 28 jaar, ronde (ik tel niet meer!), 2e kindje NOD op 21 juli

Voor alle meiden die al weten dat ze zwanger zijn; gefeliciteerd!
    Voor alle meiden die ongi zijn; jammer, op naar de volgende ronde.
    Voor alle meiden die nog moeten wachten; ik wacht met jullie mee! wil pas testen als ik 3 dagen overtijd ben, niet eerder! Laten we elkaar in bedwang houden! hihi!

Share This Page