Wish wat jammer zeg! annelies ik zie ook een streepje hier vandaag nog maar eena getest negatief maar ook nog geen bloed!
@Annelie, toppie! Spannend zeg!!! Ben benieuwd naar je volgende testen, vond deze al best duidelijk! Hier toch nog geen ongi en men temp is toch ook weer hetzelfd en heb de hele middag al last van brandend maagzuur, waarom ga ik nu weer hoop krijgen haha We zien et wel
Misschien maak je langzaam hcg aan willemientje! Gewoon over 2 dagen nog eens testen. Ah! Ik ben blij maar ook wel wat onzeker nog want ik heb geen ervaring met sensitest. Ik twijfel alleen nog even of ik morgen of zondag de KV moet doen ik zal mijn Vl eens even raadplegen straks, ben benieuwd hoe hij gaat reageren!!
Ik heb de hele tijd een 'nat' gevoel van onderen; witte rekbare afscheiding, maar steeds maar geen ongi.. Mijn NOD is pas dinsdag, maar nu al steeds die afscheiding... Pffff.. Meer van jullie die ook zo'n nat gevoel hebben steeds en zwanger bleken?
Hier sensitest gehad bij zl en hij wordt al bijna 2 En ja ... meer afscheiding en natter voelen van onder heb ik ook!
Heb je ook nog een sensitest loggen Annelie? bewaar anders je urine zodat als de kruidvat te onduidelijk is voor je je alsnog een sensitest kan doen ter vergelijking kruidvat droogt langzaam op .... Mijn laatste kruidvat test is zelfs iets lichter dan mijn enalaatste test. Ik wijt het maar aan het tijd verschil .... enalaatste is om 15 uur genomen en de laatste om 13 uur. blijkbaar maak ik Hoe later op de dag met hcg aan. ik had ik dit verschil ook met smorgens en smiddags
Nee, nog 2 KV en nog een clear blue indicator. Maarja ik ben juist zo onzeker na de vmk en omdat ik wat verhalen gehoord heb van valse testen van sensitest. Maar wat vinden jullie, ziet die er als vals uit? Het is niet een pennestreepje volgens mij maarja ik weet ook niet precies hoe die eruit zien.
Balen dames op rood..gefeliciteerd voor de posi. Tsten. Hier is het nog steeds vreemd, weer een beetje bruin omder het zwemmen echt een druppeltje maar. Snap er niks meer van.
meisje bruin kan ook tijdens een zw schap annelie ik zag hem op mijn telefoon. minder goed dan op laptop maar die is stuk. wel een mooie brede streep en de streep stond er binnen de tijd toch? nog kwaaltjes? ga lekker slapen des te eerder is het morgenvroeg
Ja binnen 5 minuutjes ofzo dus wel optijd. Ben echt mega moe en steken in m'n Bm maar m'n vriend is jarig dus moet wt later opblijven. En zere borsten, vooral aan de zijkant jeetje.
Klinkt wel positief hoor annelie, mijn schoonzus werkt int zh op de kraam en daar zijn ze wel positief over sensitest, door haar ben ik die juist gaan kopen Hier nog geen drup rose, bruin of rood gezien, ben benieuwd wat het gaat worden
Ja ik wacht nog even af, begint meestal met wat bruin wel meer dan nu. Maar misschien door het warme weer een beetje van slag? Nu was mijn vorige menstruatie ook wel heel vreemd dat was ook maar bitter weinig, de eerste ronde liep ik zowat leeg was niet bij te houden. En nu dit. Heb verder ook nergens last van wel al een paar dagen moe, maar dat heb ik ook voor dat de menstruatie begint normaal. Dus we zien het wel weer. Heb geen test drang, dus denk ook niet dat het nodig is.
Hi dames, alle symptomen die de zwangere dames hebben, heb ik ook dus dat geeft hoop! @Annelie; een streep is een streep toch?! Leuk cadeau voor je vriend! Ik wacht tot donderdag (als dat lukt!) want testte bij zoon 2 weken overtijd nog maar licht positief!
Feli voor alle posi testers!! Hoop voor een plakbeeb Wordt gek van het wachtbankje.... Voel vanalles.. Haha