nod 16 tm 31 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door moppie1982, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Das goed nieuws Sanne! Kijk je al uit naar de echo?

2. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Wish wat jammer zeg!

annelies ik zie ook een streepje

hier vandaag nog maar eena getest negatief maar ook nog geen bloed!

3. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    @Annelie, toppie! Spannend zeg!!! Ben benieuwd naar je volgende testen, vond deze al best duidelijk!

Hier toch nog geen ongi en men temp is toch ook weer hetzelfd en heb de hele middag al last van brandend maagzuur, waarom ga ik nu weer hoop krijgen haha;)

We zien et wel

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Misschien maak je langzaam hcg aan willemientje! Gewoon over 2 dagen nog eens testen.

Ah! Ik ben blij maar ook wel wat onzeker nog want ik heb geen ervaring met sensitest. Ik twijfel alleen nog even of ik morgen of zondag de KV moet doen ik zal mijn Vl eens even raadplegen straks, ben benieuwd hoe hij gaat reageren!!

5. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ik heb de hele tijd een 'nat' gevoel van onderen; witte rekbare afscheiding, maar steeds maar geen ongi.. Mijn NOD is pas dinsdag, maar nu al steeds die afscheiding... Pffff..

Meer van jullie die ook zo'n nat gevoel :) hebben steeds en zwanger bleken?

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier sensitest gehad bij zl en hij wordt al bijna 2 :)

En ja ... meer afscheiding en natter voelen van onder heb ik ook!

7. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Als vannacht me ongi niet doorbreekt ga ik morgenochtend weer een testje wagen:D ben benieuwd

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Spannend Jenn! Ik duim voor je!!

9. annelie566

Pff ben zo bang om morgen weer te testen.. Echt bang dat hij morgen negatief is.

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Heb je ook nog een sensitest loggen Annelie?

bewaar anders je urine zodat als de kruidvat te onduidelijk is voor je je alsnog een sensitest kan doen ter vergelijking

kruidvat droogt langzaam op .... Mijn laatste kruidvat test is zelfs iets lichter dan mijn enalaatste test. Ik wijt het maar aan het tijd verschil .... enalaatste is om 15 uur genomen en de laatste om 13 uur. blijkbaar maak ik Hoe later op de dag met hcg aan. ik had ik dit verschil ook met smorgens en smiddags

11. annelie566

Nee, nog 2 KV en nog een clear blue indicator. Maarja ik ben juist zo onzeker na de vmk en omdat ik wat verhalen gehoord heb van valse testen van sensitest. Maar wat vinden jullie, ziet die er als vals uit? Het is niet een pennestreepje volgens mij maarja ik weet ook niet precies hoe die eruit zien.

12. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Balen dames op rood..gefeliciteerd voor de posi. Tsten.
    Hier is het nog steeds vreemd, weer een beetje bruin omder het zwemmen echt een druppeltje maar.
    Snap er niks meer van.

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    meisje bruin kan ook tijdens een zw schap

annelie ik zag hem op mijn telefoon. minder goed dan op laptop maar die is stuk. wel een mooie brede streep en de streep stond er binnen de tijd toch? nog kwaaltjes? ga lekker slapen des te eerder is het morgenvroeg ;)

14. annelie566

Ja binnen 5 minuutjes ofzo dus wel optijd. Ben echt mega moe en steken in m'n Bm maar m'n vriend is jarig dus moet wt later opblijven. En zere borsten, vooral aan de zijkant jeetje.

15. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Klinkt wel positief hoor annelie, mijn schoonzus werkt int zh op de kraam en daar zijn ze wel positief over sensitest, door haar ben ik die juist gaan kopen

Hier nog geen drup rose, bruin of rood gezien, ben benieuwd wat het gaat worden

16. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ja ik wacht nog even af, begint meestal met wat bruin wel meer dan nu. Maar misschien door het warme weer een beetje van slag? Nu was mijn vorige menstruatie ook wel heel vreemd dat was ook maar bitter weinig, de eerste ronde liep ik zowat leeg was niet bij te houden. En nu dit. Heb verder ook nergens last van wel al een paar dagen moe, maar dat heb ik ook voor dat de menstruatie begint normaal. Dus we zien het wel weer. Heb geen test drang, dus denk ook niet dat het nodig is.

17. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi dames, alle symptomen die de zwangere dames hebben, heb ik ook dus dat geeft hoop!

@Annelie; een streep is een streep toch?! Leuk cadeau voor je vriend!

Ik wacht tot donderdag (als dat lukt!) want testte bij zoon 2 weken overtijd nog maar licht positief!

18. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Heb ik ook last van....vervelend he dat wachten???

19. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Feli voor alle posi testers!! Hoop voor een plakbeeb :)

Wordt gek van het wachtbankje.... Voel vanalles.. Haha

20. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Duidelijk licht streepje,alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina