Ik vroeg me af of je verschil per maand in ovulatie testen kan hebben. Vorige maand was mijn test streep echt een knaller, helemaal paars. Gisteren ook getest en beide strepen waren goed donker en dezelfde kleur maar vandaag was hij weer een stuk lichter. Kan het dan al de knaller geweest zijn? Ik heb geen foto gemaakt helaas. Het is vandaag dag 14. Vorige maand had ik die knaller pas op dag 18. Is het verstandig om toch nog een weekje door te testen?
Ik zou nog even doortesten. Het kan wel wat schommelen. Ik had gisteren een knaller en vandaag was hij bijna helemaal weg. Vanmiddag nog maar even geklust Donderdag ook gedaan, nu hopen dat het genoeg was. Nou ja, misschien morgen nog een keer Gelukkig vinden we het heel erg leuk om te doen En dan kan het wachten beginnen....
Mijn NOD zal dus 14 of 15 juli zijn, maar ik wil graag op 16 blijven staan. Dan test ik niet te vroeg ;D
Ik wil ook graag op de lijst Michelle 27 jaar, ronde 3, 2de kindje, nod 17 juli Ik ben nu 3 dagen bezig met ovulatie testen. Vandaag was die net zo donker als het teststreepje Eergister had ik het ook gevoelt in mijn buik. Pijn linksonder. En pijnlijke tepels. Kan ik er vanuit gaan dat ik mijn ei krijg? Op mijn nod dag ben ik trouwens op vakantie. Heb al meerdere testen ingeslagen Nog meer dames die dan op vakantie zijn?
Klopt om de dag heb je meer goede zaadcellen , maar kwaliteit wordt niet minder bij elke dan alleen de cellen worden minder. Naja bij zl en vmk ook op die manoer zwanger geworden dus die "tactiek" zetten we nog even voort Succes allemaal deze ronde! Heb alleen 2 digitale testen in huis. En die wil ik pas doen na een mooie streep op een kruidvat test en die hebben we niet in huis hihi ... Wil echt proberen tot de 19de te wachten tenzij ik al aan mijn lichaam voel dat ik zwanger ben ... Spannend weer hoor! Hier rond 5 juli mijn eisprong maar we gaan er vast voor.... Gek he dat elk vrouwenlichaam weer andere signalen afgeeft bij een naderende eisprong.
Mag ik bij jullie op het lijstje? Helaas toch niet raak vorige ronde ben vandaag info geworden! Afgelopen donderdag waarschijnlijk valse test! Jammer maar vol goede moed verder!
Welkom meiden, ik ga morgen de lijst weer doen. Melkchocolaatje rot zeg die valse test, succes deze ronde meid.
Mag ik ook op de lijst? Niet heel veel hoop deze ronde, omdat m'n vriend voor z'n werk naar het buitenland moet (net in vruchtbare periode). Maar toch gezellig om me hier aan te melden Elf84, 28jr, ronde 2, 1e kindje Mijn NOD is 24 juli