Wauw Annelie, ik zie em ook hoor!! Sanne, gefeliciteerd! Willemientje spannend! Ik heb de eerste test ook uitgevoerd met een sensi test, heb daarna nog met een test van een ander merk getest omdat ik zoveel negatieve verhalen over sensi test had gehoord. Maar die andere test gaf hetzelfde resultaat.
Als het goed is was er ergens een heel lijstje nu ben ik zelf gister al gaan testen en wij willen nu eigenlijk wachten tot maandag of de ongi doorzet en anders dan weer testen. Wel weer krampen bij wakker worden vandaag. Het is zo lastig want deze cyclus gaat alles anders dan normaal dus kan ook bijna niet inschatten wat alles nou betekend. Men temp blijft nog boven de 37 steeds en ik verlies nog steeds natte afscheiding. Normaal is dat vlak voor ongi toch weg? Zucht Onzekerheid is k...
Annelie je houdt het wel spannend! Willemientje wat balem he die onduidelijkheid! Eigenlijk bestaat alles uit wachten .... wachten op je eisprong wachten op je nod wachten op een positieve test wachten op de eerste echo (en tweede/derde) wachten op de 20 wekem echo wachten tot de bevalling zich aandient.... we hebben nog even voor de boeg.
Nog niet getest. Heb geen uur geslapen echt de hele nacht wakker en misselijk. Moest helaas om 3 uur en half 6 plassen en toen was het bijna doorzichtig dus durfde ik niet. Ik hou er nu op tot half 10, zou dt erg zijn? Heb er een rot gevoel over en m'n temp is van 37,1 baar 37 gegaan.
0.1 graden is vast niet erg. je zegt dat je wakker hebt gelegen en vaak eeuit bent geweest om te plassen. wel balen zeg dat je nog niet hebt kunnen testen. ik zou idd even ophouden en straks testen. ik testte zelfs smiddags beter dan smorgens
Jaaa het was zo licht. Hb het nu 3 uur opgehouden en wil wachten tot half 10,10 uur. Das lang genoeg he?
Sanne: gefeliciteerd. En wat fijn zo snel al een echo. Annelie: dat ziet er mooi uit. Spannend! 0,1 graad is niet veel, hoor. Succes zo! En voor de dames op rood: wat balen (weer). Good luck. Hier een onzeker, maar vooral blij mens. Vanochtend positief getest. Eerst Kruidvat 2v5. Vrij lichte streep, toen één met indicator en die zei: pregnant. Vanwege het verleden wel heel onzeker. En ook gezien mijn leeftijd kans op mk groter. Maar hou mezelf maar voor: het gaat vaker goed dan fout. Zal een foto bijvoegen.
Ik zou vandaag testen maar ben het serieus vergeten! Denk ook niet dat het raak is. Ik wacht de ongesteldheid af of de testdrang Heb een heel wisselende cyclus dus weet mijn NOD ook niet zeker. Heb m op 21 gezet naar zou ook zomaar volgende week kunnenn zijn irritant Iedereen die wel een positieve test had, gefeliciteerd!!
Ja ik mag op roze! KV gaf ook een (welliswaar heel licht roze) streep aan. Hij is nog licht maar das logisch 4 dagen voor NOD en 11 dpo. Mijn vriend had hem per ongeluk op de kop neergelegd ook. Maak straks een foto! Als ik het op de foto krijg. Mijn kun je niet wijsmaken dat ik 2x een valse test heb! J