Ploon en Annelie gefeliciteerd!! Annelie even de test laten drogen en dan een foto maken. De streep wordt steeds duidelijker als het goed is
Pfff dames ik ben zoooooo moe kan wel rechtop in slaap vallen, leuk werken zo. Eens kijken wat het vandaag geeft wel of geen ongi ander morgen toch nog maar eens testen. Gefeliciteerd annelie en ploon!
Goeiemorgen allemaal! Positieve tester: fijn, gefeliciteerd! Meiden op rood: sterkte, de volgende ronde hopelijk een positieve test! Ben het wachten hier meer dan zat, althans; ik voel gewoon dat m'n ongi eraan komt.. Ga er eigenlijk al helemaal niet meer van uit dat ik zwanger ben.. Ik 'lek' aan één stuk door, buikpijn, steken, krampen, duizelig en gevoelige borsten aan de zijkant.. Dat tegen aan 'hikken' is zo vervelend, hoop dat als ik ongesteld word ik het nu nog ben, dan over een uur, blehhhh.. Word je niet happy van als het niet door wil zetten.. Hoop stiekem natuurlijk nog steeds op een positieve test, al weet ik zelf eigenlijk wel beter, want voel me absoluut niet zwanger! Nog meer testers vandaag? Succes!
Annelie en Ploon van harte gefeliciteerd. meiden op rood balen zeg succes de volgende ronde.j Ja zeker Annelie dat worden gewoon maart kindjes. Positief denken
Ik zit op 11 dpo, 4 dagen voor NOD en mijn klachten wisselen per dag. Soms niks en soms veel dat natte wat jij zei had ik ook. Ook zere grote borsten af en toe steekjes en misselijk, vooral savonds. Mijn UD weet ik niet.. Waar kan je dat kijken Sanne? Ik Bm zo blij, voelt goed, beter dan bij de vmk maar het blijft zo onzeker en ben zo bang dat het mis gaat.
wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie? die kun je dan invullen samen met de lengte van je cyclus Bevallingsdatum uitrekenen