Jaaaah . omdat we het vandaag gaan vertellen wilde ik nog 1x de bevestiging bebben en nog voor de c streep er stond kwam het plusje al tevoorschijn!!
gefeliciteerd sanne. Das een hele duidelijke hoe voel je je verder? Spannend dat je het vanavond al gaat vertellen. succes en veel plezier
voel me goed! soms kokhalzen maar verder erg goed! gaan t vanmiddag al vertellen haha ... met een uurtje rijden we weg
Wat gezellig hier, er wordt ook veel met elkaar meegeleefd, dat is zeker niet iedere maand zo. Ik leed mee elke dag maar zit weer in mn laatste wachtweek dus de spanning stijgt weer. De welbekende steekjes, af en toe steken aan zijkanten van mn borsten... Volgende week donderdag wil ik testen 11 dpo ongeveer, denk ik.
proficiat zwangere wordt al veel roze hé hier vanmorgen getest maar terug negatief maar ook nog steeds geen ongi wordt er gek van
Grijsheid gefeliciteerd! En wat laat maar Sanne, veel plezier. Wij vertellen het met 8 weken aan ouders. Mijn ud is 1 april(haha). En inderdaad veel roze op de lijst, echt super! Nog even een foto om het af te leren. De KV is 11dpo en de andere 10. KV is super opgedroogd. Maandag 13dpo de digitale doen of zou dat te vroeg zijn?
Zwangeren; gefeliciteerd! Hier vanochtend ineens wat bruin (echt roestkleurig) dat heb ik nog nooit gehad! Iemand daar ervaring mee? Ik duim nog even door, maar vrees dat ik toch weer ongi ga worden... :x
Zeker! Vooral omdat we al 2 jaar bezig zijn en ik had nu voor het eerst echt allerlei symptomen! Ach misschien kan dit ook een symptoom zijn? (Wens van de gedachte!) Moet morgen of maandag pas ongi worden, dus wie weet komt er niks meer! Soms maak je jezelf echt gek hoor!
Vandaag is roze! Gefeliciteerd meiden! Ik heb beginnende kramp, denk dat ik morgen of maandag ongesteld ga worden. Zou wel betekenen dat ik een kortere cyclus heb dan voorheen, zou fijn zijn! Always look on the bright side of life he
Alle zwangeren: gefeliciteerd! Helaas hier weer op naar de volgende ronde...gisteren ongesteld geworden.
hoi dames, volgens mij app hoe ik zelf pas over 10 dagen ong. te worden maar heb al zeker 3 dagen last van mijn borsten en ben ook steeds moe ook ben ik altijd onregelmatig ong. dus ben erg benieuwd. word van de week toch maar even testen.. maar voor alle zwangere Gefeliciteerd en voor alle dames die jammer genoeg weer ong. zijn geworden volgende ronde hopelijk meer geluk...
Gefeli ploon, annelie en grijsje en andere rose dames die ik heb gemist Geniet ervan Hier nog dezelfde temp (37,2) geen krampen gehad vandaag maar wel al hele middag vervelende pijnsteken onderin mijn buik, trekt door naar men rug. Ik weet het niet meer