gister was mijn ong dag dus morgen vroeg ga ik weer testen en dan de dokter maar even bellen weet niet waar ik me nu moet aan melden ben 37 jaar dus denk dat we naar de gynaecoloog moeten
Ukky gefeliciteerd. Super! Je hoeft niet naar de gyn, hoor. Gewoon morgen de vk bellen. Of kom je uit het medische circuit? Ik vond bij de vk veel fijner dan bij de gyn. Zij kunnen je veel meer info geven.
Gefeliciteerd!! Heb toch nog een keer jullie hulp nodig. Wanneer denken jullie dat mijn NOD is? Dinsdag of woensdag. Ik zit nu op 12dpo. FF denkt woensdag, ik denk dinsdag. ( of misschien wil ik dat wel) Vorige maand had ik op 31 mei en 1 juni positieve ovulatietesten. 16 juli een posi test en 17 juli ongesteld(LF 15) Deze maand op 7,8 juli positieve testen. Eisprong is 9 juli geweest. Daarvoor niks bijgehouden. Ik realiseer me dat het maar 1 dag scheelt maar voor mij is dat nu best veel hihi
Gefeliciteerd Ukky! Ik zou 14 dagen na je eisprong tellen als je nod. Dus 23 juli kom ik dan op uit .... dus 5 dagen na mijn nod en dan ben je nu 3 weken en 6 dagen zwanger toch??
Gefeliciteerd ukky!!! Ik mag weer gezellig op rood...schuiven dus maar weer door. Succes dames! Heb besloten dat ik deze ronde geen ovutesten ga gebruiken (zegt ze heel dapper). Moet nog tot en met 1augustus werken en dan vakantie. Als het goed is in die periode dan het ei. Dus we gaan het eens blindelings proberen. Op na een vakantie beeb hihi.
Gefeliciteerd! Ik zou graag ook jullie advies willen. Ben vandaag 5 dagen overtijd negatief getest zaterdag. Wel de hele week af en toe krampjes /zeurend gevoel gehad sinds gisteren verdwenen. Wil morgen met ochtend urine testen. Mocht deze weer negatief zijn weet ik het even niet meer. Altijd heel regelmatig en hooguit een cyclus van 31 dagen. . Wat zeggen jullie?
Gewoon testen meid! Dan weet je het! Ik denk dat je gelijk hebt ukky. Als ik kijk naar vorige cyclus zie ik dat m'n temp ook stijgt op een gegeven moment met 0,2 en vanaf die dag tot ongi was het 14 dagen. Misschien toch aanpassen dus. Vraag me dan wel af waar ff die 15 vandaan haalt.
Miich: morgenochtend gewoon nog een testje doen! En anders nog even een paar dagen afwachten. Misschien is je cyclus toch opeens langer dan normaal. Of wat ook kan, heb ik wel vaker hier op dit forum gelezen, dat sommige vrouwen pas na een paar weken na nod pas positief testen. Of verschillde testen gebruiken, misschien dat de ene meer kans op een streep geeft dan een ander merk?
Pffff ik weet het even niet meer! Had eergisteren een beetje bruinverlies (echt roest kleur), daarna helemaal niks meer. Ondertussen ben ik vreselijk moe, slaap slecht en mijn buik is keihard! Onder lichte dwang van VL een test ('s avonds) gedaan (wilde nog wachten ivm met laat positief testen bij zwangerschap van zoon en omdat ik vanwege de hitte veel drink en veel plas)... De test was dus negatief (kruidvat test) en nu weet ik het dus even niet meer! Houdt mijn lichaam me echt zo voor de gek of zou ik toch zwanger kunnen zijn?! Als ik niet ongi wordt test ik donderdagochtend met de CB indicator! Mijn cyclus is vrij regelmatig (tussen 25-29 dagen in, maar per cyclus nooit meer dan 1 dag verschil met de vorige), dus ik snap er niks van! En waar komt dat bruinverlies dan vandaan? @miich ik zou persoonlijk 2-3 dagen wachten nog met testen; hcg verdubbeld om de 2-3 dagen, dus als je morgen test heb je wellicht weer een negatieve test terwijl je toch zwanger bent! Ik testte bij zoon pas positief 2 weken na NOD en zelfs dat was een lichte streep! @ukky gefeliciteerd! Ook met 37 mag je gewoon naar de VK als er geen medische indicatie is! Ben bij mijn eerste uiteindelijk overdragen aan de gyn, maar vond de VK veel persoonlijker.
Och dames wat een onzekerheid en vragen vermoeiend he? Ik test morgenochtend maar weer. Mijn temp blijft hoog.. In de familie van ml testen de vrouwen pas laat positief, kan het zo zijn dat ik dat ook heb doordat ik zijn kind draag? Of heeft dat enkel iets te maken met mijn lijf? Niet dat ik ervanuitga dat ik posi test alsnog maar vroeg het me opeens af Zijn moeder testte pas na 7 weken positief dmv bloedtest
Ik weet niet willemientje. Mijn moeder kwam er pas met 12 weken chter dat ze zwanger van mij was, eerdere test was negatief geweest maar toen paste haar broeken ineens niet meer! En ik testte 4/5 dagen voor NOD positief.. Dus kan er geen uitspraken over doen!
Omowit en nog geen kramp of ongi Laat die rode duvels nu masr gewoon Komen ik ben er wel klaar mee deze ronde, deze ronde duurt voor ons al vanaf 16 mei!!