Wat veel meiden met een langere cyclus! Zou het door het weer komen? Bij mij ook nog steeds niks en krampen zijn ook minimaal.. Cyclus duurt ondertussen 34 dagen.. Maar goed heb nog steeds wisselende cycli dus dat zegt dan weer niks. Durf niet zo goed te testen, ben echt bang voor wéér een teleurstelling. Heb tot nu toe elke ronde wel één of meer testen gedaan Verder ook totaal geen symptomen.. twijfel twijfel twijfel!
ah, wat jammer en balen Willemientje! Ik had goede hoop voor jou. Het valt me inderdaad op van die lange cyclussen. Hier ook eentje hoor! Ik heb vandaag de VK gebeld en mag 7!! augustus al komen, dat is best wel snel al wat ben ik daar blij mee. ze gaan een vroege echo doen
ik vind het ook opvallend dat er veel lange cyclussen zijn. Willeminetje dat is idd een hele lange cyclus. Krijg je niets van de gyn of huisarts om je menstruatie op te wekken? En kat al getest? pfff hier ook nog steeds niet ongesteld. Ik geloof ook niet dat ik zwanger ben, veel te hevige en pijnlijke menstruatiekrampen. Eenmaal ze zo hevig zijn , denk ik oke nu word ik ongesteld maar nee hoor en dan verdwijnen die krampen weer voor aantal uren. ml heeft een voorgevoel dat ik zwanger ben. morgen nog maar eens testen als ik nog niet ongesteld ben.
Ik mag half 5! Spannend, spannend...kijk er nu al naar uit kan me niet snel genoeg gaan. Zit nu 1 dag voor NOD. zou het nog misgaan voor morgen?
Ook ik moet op rood! Wens alle testers veel positieve knaltesten toe. Ik neem nu maar 'ns even afstand van dit forum, ben zoveel met 'zwanger worden' bezig en wil het echt even proberen van me af te zetten! Succes iedereen, iedereen op roze; geniet ervan en iedereen op rood; succes de komende tijd!
Helaas heeft mijn gevoel me weer in de steek gelaten had zulke mooie testen en nu dit(test van 12 u) is deze gewoon foutief of wat? Hij lijkt raar doorlopen ofzo. Ben echt zo verdrietig nu, dacht dat het nu wel goed zou gaan en m'n temp was weer 0,3 gestegen vandaag naar 37,3
Deze test is indd foutief dit hoeft dus niks te betekenen! Ik zou gwn stoppen met testen die testen maken je gek en ze kunnen een ander resultaat geven soms. Het beste lijkt me bloedprikken dan weet je het snel genoeg. Kop op he meid. Xx
En dit is m nu. Nog foutief maar lijkt alsof de streep er wel wil staan. Misschien is er nog hoop. Morgen heb ik een gesprek met de HA en ik hoop dat hij me een bloedtest wil geven.