@Annelie Die 2e foto ziet er wat beter uit ja,maar morgen gewoon de HA bellen en dan een bloedtest afdwingen...Succes meid!
:xhelaas mag ik ook weer op rood:x Heb effe goed de balen erin, ik afgelopen weken wat afstand genomen want het is niet goed om er te veel mee bezig te zijn. Door de pregnyl injectie heeft mijn lichaam mij valse hoop gegeven, had veel verschijnselen maar die namen afgelopen week af (mijn man dacht al dat het raak was toen maar even uitgelegd dat het door de injectie kwam zelf voor het hem een zwangerschapstest gedaan en die was positief) vandaag een dip moment dus heel slecht net een bakje ijs gegeten de gynecoloog al gebeld morgen het recept halen voor de clomid waar ik woensdag mee moet beginnen (ben benieuwd of ik hier geen last van heb) en dan eindelijk kan iui poging 2 beginnen (door iui was het vorige raak, helaas was dit toen geindigd in vmk alle meiden op rose gefeliciteerd dat jullie wondertje maar kunnen bewonderen over acht maanden meiden op rood helaas, suc6 voor de volgende ronde meiden op het wachtbankje hopelijk hebben jullie straks een mooie test in jullie handen veel liefs kriti81
He wat jammer kat! Als het dan niet mag wezen hoop ik dag je snel een nieuwe cyclus begint. Hopen dat je snel op roze mag. Ben toch eigenwijs geweest en toch nog getest! Een mooie streep, mooi duidelijk! Was toch een kwestie van teveel urine gebruikt hebben bij die vorige. Werd namelijk boos toen er geen c lijn verscheen dus ik heb er toen nog maar 7 druppels bij gegooid, blijkbaar geen goed idee. Opluchting hier. Morgen de CB test en een bloedtest vragen en dan beloof ik plechtig dat ik geen testen meer doe de komende tijd!
@maris mijn NOD was (uitgaande van langste cyclus) 21 juli, dus gisteren, maar dan ben ik echt uitgegaan van 29 dagen , terwijl ik vaker 27 dagen heb, maar wil niet te vroeg testen omdat ik weet dat ik laat positief test! @Annelie gelukkig weer een goede test! Ik zou stoppen met testen nu! @hier vrees dat ik op rood mag... Na een streep bruinverlies zaterdagochtend en daarna niks, had ik net weer een streep bruinverlies! Vrees dat de ongi dus toch gaat doorzetten! Baal enorm, want had echt het gevoel dat het raak was deze keer (in bijna 2 jaar tijd nog niet gehad!) en ik ben ineens ook 2 kg aangekomen! Wat is dat dan weer?! Maar goed, ik wacht het even af, maar denk dat we naar de volgende ronde moeten.
Mamamies Ik test ook altijd rond of na mijn nod positief dus wacht nu ook tot na.of.rond mijn nod,denk gewoon dat ik ongi ga worden,voel me zo,maar wel pijnlijke borsten en moe,kan ook door de warmte komen... Laat je t weten of je door moet naar de volgende ronde?
Wat een opluchting Annelie! Ga je alsnog voor de zekerheid een bloedtest vragen? Of een digitale doen? (Dan kun je er niet meer omheen haha!)
Ja CB morgen en ik ga morgen alsnog naar de HA. Als hij het wil doen is dat mooi, dan weet ik de waardes. En zoniet, jammer dan. Ben wel Nieuwsgierig!
Nee ik moest maar gewoon afwachten, ze gooien bij mij alles altijd op stress. We zijn op zoek naar een andere ha. Maar denk dat morgen wel eensdoor kan breken. Heb al wat rose/bruinige afscheiding gehad
Ahh Annelie wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig vals alarm Op naar de CB en het echt mogen geloven! @Willemientje, apart hoor van je ha! Ik las in het babyboom boek dat als je cyclus meer dan 6 weken lang is de kans groot is dat je geen eisprong hebt gehad.. Lijkt me genoeg reden voor een ha om verdere stappen te ondernemen! Hier nog geen veranderingen. Misschien hou ik mezelf voor de gek maar ik heb steeds meer trek in zoetigheid. Vanavond een broodje kip/mais/ananas gegeten terwijl ze ook een broodje met gorgonzola en brie hadden... Eerder was ik 100% voor de kaas gegaan. Maat goed kan ook het weer zijn. Ga eind vd week testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Ja was behoorlijk geschrokken! Blij als de laatste test morgen is. Weet nog steeds niet wanneer m'n NOD is maar ga ervan uit dat het nu goed gaat al heb ik wel krampjes enzo. Ben blij als de CB ook positief is. Twijfel nog steeds of ik morgen naar de ha moet gaan. Bloedtest geeft misschien ook meer onzekerheid als de waardes laag zijn maar aan de andere kant wil ik het weten ook!
Annelie: die laatste foto is echt een mooie test! Inderdaad morgen met cd digi en naar de ha en dan komt alles goed! Voor de meiden op rood: jammer en op naar de volgende ronde! Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden. Even een vraagje: ik heb de nod lijst al een tijdje niet meer langs zien komen, doet iemand daar iets mee? Ik krijg het op de ipad niet voor elkaar om het te kopieren en te plakken. Ik heb mezelf op het wachtbankje gezet. Moet ieder geval tot maandag wachten. Mijn cyclus is niet iedere maand gelijk, dus kijk ik volgende week, de gehele week even aan. We hebben in onze vakantie regelmatig geklust, hopelijk op de goede dagen. Ik heb nu nog geen klachten, maar een week voor nod is misschien te vroeg om iets te voelen? Ik hoop zo om volgende week een positieve test in handen te hebben.
Ik wil donderdag gaan testen. Heb twee testen meegenomen op vakantie. Ik zit dan donderdag op 10dpo denk ik.... Erg spannend, ik wil zo graag!!
Vind t ook zo spannend nog geen ongi te bekennen... Maar ook nog geen.test gedaan vrijdag is mijn nod,we wachten verder af....