Bedankt voor de felicitaties! Ik krijg er langzamerhand wat meer vertrouwen in en kijk ook echt uit naar de echo over 2 weken. Mijn gevoel is overwegend goed dus het is beter daar maar op te vertrouwen. de test wil ik wel inlijsten, zo jammer dat de tekst verdwijnt na 24uur. Mn darmen borrelen en knorren er lustig op los, volgens mij is dat best goed. Maria87: Spannend! Heel verstandig van je om niet te vroeg te testen. Zoals je misschien hebt kunnen lezen heeft het bij mij, ondanks positieve testen, alleen maar meer onzekerheid gebracht en dat wens ik niemand toe. Ik ben benieuwd, houd ons op de hoogte. Maris22: Ik zou ook nog even geduld hebben! Soms voelt het alsof het doorkomt en dat is dan helemaal niet zo. Ik hoop en duim op meer roze deze maand!
Hallo allemaal, heb niet alles terug gelezen, maar zag al wat roze op de lijst, gefeliciteerd dames! Deze maand ben ik er relaxed onder! Ik zie wel wat het resultaat is en nu gewoon lekker aan het genieten van het heerlijke weer. Ondertussen 6 late diensten draaien in de warmte Alle dames op rood, volgende ronde maken jullie de lijst roze! Ik hoop natuurlijk roze te mogen als het nog niet zo is dan de volgende ronde..
Ja, vooral omdat ik me vanalles wijs maak, wat waarschijnlijk gewoon door de warmte komt. Misselijkheid, iets wat krampen in mijn buik en iets gevoelige tepels. Maargoed, we zullen het zien. De zwangerschapstesten zijn inmiddels besteld.
Dat heb ik ook Nibble,hou mezelf voor dat het gewoon door de warmte komt en dat mijn ongi gewoon komt,vind het met de dag spannender worden,zeker omdat er nog geen bloed te bekennen is en ik niet eerder test als mijn NOD omdat ik met mijn andere zwangerschappen ook laat positief teste en dit om een teleurstelling te voorkomen,maar mag niet klagen zit pas in ronde 1....
Balen Mamamies! Nieuwe ronde nieuwe kansen.. In welke ronde zit je nu? Maris22, het is wel erg verleidelijk.. Heb 2 kv testen besteld, die komen morgen of overmorgen. Maargoed, voor mij ook 1e ronde, en 1e kindje. Dus ook ik mag nog niet klagen als ik wel ongi word
Goede vraag Nibble! We zijn sinds juni 2011 bezig, dus 26e geloof ik! Maar we hebben ook wel eens een ronde overgeslagen hoor! Ronde veel in ieder geval! En ik mag niet klagen hoor, heb een kerngezonde zoon die volgende maand 3 wordt, maar we hadden zo gehoopt dat er niet teveel leeftijdsverschil tussen de kids zou zitten! Zo zie je maar, kinderen vallen niet te plannen!
Ontmoedigd het je dan niet? lijkt mij best lastig als ik in zo'n situatie zou zitten. Hoeveel rondes heb je gedaan over je eerste? Wel fijn dat je een gezonde zoon hebt, alvast gefeliciteerd!
Hallo dames, voor iedereen die op roze mag van harte gefeliciteerd en geniet ervan! voor de gene die rood moeten good luck! @mammies ik kan me zoals nibble zegt extra balen is! ook al heb je een kern gezonde zoon, een kinderwens is een kinderwens en nee kinderen zijn zeker niet te plannen! en voor de gene die net zo als mij nog even moeten wachten met testen sterkte met wachten ik wordt er stapel gek van
Ik had nog een cb plus testje liggen binnen 10 seconden (incl de 5 seconden van het in de urine houden) kwam de streep al tevoorschijn! zaterdag nog een digitale en dan zijn ze op ... hoop echt op een 2-3 of 3+ erop
Gefeliciteerd roze dames. Balen dames op rood!.. Hier TESTDRANG krijg het maar niet uit mijn hoofd.....
@sanne2011 wow duidelijke test hoor! Gefeliciteerd! Bij zoonlief was het de eerste ronde raak. Sterker nog, we hadden besloten te stoppen met de pil en ik was dus totaal nog niet bezig met ovu testen of eisprong! Toen ik niet ongi werd, dacht ik eerst dat ik nog moest ontpillen en dat mijn menstruatie dus nog op gang moest komen. Toen (1 week overtijd) heb ik een test gedaan en die was negatief. Vervolgens heb ik nogmaals getest toen ik al ruim 2 weken overtijd was en deze was tot onze verbazing positief! Toen we bij de VK kwamen bleek ik zelfs nog net iets verder te zijn dan ik zelf dacht! Eigenlijk is het dus super frustrerend dat het nu maar niet wil lukken. Toegegeven, na mijn (nogal zware) bevalling heeft het best een tijd geduurd voordat ik mijn libido weer een beetje terug had en we hebben echt moeten werken aan ons seksleven, maar ben bij de gyn geweest en volgens hem was er niks waardoor ik niet zwanger zou kunnen raken. Volgens hem zit het tussen mijn oren (altijd leuk om dat te horen, not!). We hebben nu afgesproken er nog 1 maand voor te gaan en als ik dan niet zwanger ben, ga ik weer terug naar de dokter met het verzoek of ik naar een ander gyn mag, die man was nml ook helemaal niet aardig en gaf me echt een rotgevoel! Bovendien is mijn menstruatie de afgelopen 3 maanden ineens van slag (heel veel, heel kort en weinig, ineens veel klachten en daarvoor nooit) maar mijn cyclus is wel (redelijk) regelmatig, dus die menstruatie zit me ook niet helemaal lekker. Voorlopig schuif ik dus weer door naar volgende maand!
♥NOD-lijst 16 t/m 31 Juli 2013 ♥ 16. (4) : Ajlita, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Moppie1982, 30 jaar, 4e ronde, 2e kindje Miich, 18e ronde, 1e kindje Lieflief, 29 jaar 8ste ronde(2e na mk), 1e kindje 17.(11) : Rabia84, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje girly1985, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Werveltje, 28 jaar, 4e ronde (2e ronde na VMK), 1e kindje Marrie28, 34 jaar, 10e ronde, 3e kindje MamaPatty86, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Michelle27, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Mart, 11e ronde, 1e kindje Cato, 34 jaar, 11e ronde, 1e kindje Lievebeeb, 27 jaar, 2e ronde,2e kindje Shart86, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje Racexkippiej, 20 jaar, 12 ronde, 1e kindje 18. (13) : Xeniatje, 26 jaar 6e ronde 2de kindje Ajeetje, 39 jaar, 11e ronde, 1e kindje Jenn88, 24 jaar, 12e ronde, 1e kindje Meisje1987, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Zwangels, 30 jaar, 23ste ronde (14e na vmk), 1e kindje Hoopop, 34 jaar, ronde 18 (2e IUI), 1e kindje Teardrop, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Newbornstar, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje Wish01, 24 jaar, 9e ronde, 1e kindje Angel77, 36 jaar, 20e ronde (9e na BBZ), 2e kindje Mumm84, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Sanne2011, 30 jaar, 2e ronde na vmk, 2e kindje Akd, 25 jaar, 5e ronde, 2e kindje 19. (4) : Sheba84, 1e ronde, 1e kindje Pindatjuh, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje Fionaaa, ? jaar, ? ronde, ? kindje Sientjes, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 20.(2) : Ploon, 38 jaar, 3e ronde, 2e kindje Amy12345, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje 21. (6) : Hippydepippy, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje Ukky, 37 jaar, 4e ronde, 3e kindje Liesbeth79, 34 jaar, 2e ronde, 3e kindje kriti81,32 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje (iui 2) Grijsje, ? jaar, 3e ronde, 2e kindje Mamamies, 28 jaar, 26e ronde, 2e kindje 22. (4) : Linda1982, 30 jaar, 8ste ronde, 1e kindje Lief of Stoer, 1e ronde, 2e kindje Bontempi, 25 jaar, ronde heel veel, 1e kindje LiLaa, 25 jaar, 7e ronde, 2e kindje 23. (2) : PBB, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje Tamamara, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje 24. (7) : Sanneke02, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje KiRaSeSe, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ikkeook, 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje Elf84, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje DanielleJ, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje Willemientje, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annelie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 25. (3) : Maria87, 25 jaar, 4e ronde (9e maand), 1e kindje Bietje, 31 jaar, 9e ronde, 1e kindje Olivia0709, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 26. (5) : Mariannetje, 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje Evelientje, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje Sanne11, 27 jaar, 5e ronde(2e na vmk), 2e kindje VDV, 30 jaar, 4e ronde, 3e kindje Maris22, ? jaar, 1e ronde, 4e kindje 27. (4) : Louise86, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Gaab27, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje (NOD kan ook de 29ste zijn) Mariska1986, 27 jaar, 12 ronde, 3e kindje Reamonia, ? jaar, 1e ronde, 1e kindje 28. (1) : mamavanhijs, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje 29. (1): Gertine, 30 jaar, 25ste ronde na ma, 1e kindje Nibble, ? jaar, 1e ronde, 1e kindje 30. (4): Isabel1980, 32 jaar, 6e ronde, 1ste kindje Daniellexxx, 29 jaar, 2e ronde na ma, 3e kindje Peetraa, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje Igone, 30 jaar, 3e ronde, 1e kindje 31. (7): Yvke86, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Melkchocolaatje, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje Puggie, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Wondertjes, 31 jaar, 8ste, 2e kindje 4dogs82, 31jaar, 16 ronde, 1e kindje Yinxy, 29 jaar, 8e ronde (2de na MA), 1e kindje moedervan, ? jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos. (3): daphnev85, 28 jaar, 5de ronde (1e na MA), 1ste kindje Ana leigh, 25 jaar, 9e maand, 1e kindje Debbie81, ? jaar, 1e ronde (na ma) 2e kindje Totaal: 81 ♥zwanger♥(7),ongesteld (15), MMM (6), negatieve test (5), twijfeltest (2), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven (2)
Lijst even bijgewerkt.... @Ana Leigh: wat fijn... eindelijk ongesteld. Dat een mens daar toch blij mee kan zijn. Nu kun je weer verder... @Annelie: mooie test, hoor! Duidelijk. Ik ken die onzekerheid. Vanochtend weer getest, vanwege de lichte streeptjes op de Kruidvat-test (2v5). En vanochtend weer een licht streepje. Toen de CB met indicator ertegen aan gegooid en die was overduidelijk: 2-3 weken. Blij. Maar zo stom dat ik ook nog steeds aan die lichte streep op de andere test denk. Waarom toch? @Sanne: zo.... duidelijk plusje! Top! Jeetje mamamies, wat onwijs frustrerend. Wat is een vrouwenlichaam dan toch een bijzonder iets. Eerst in de eerste ronde raak en nu al zo lang geduld moeten hebben.... Lees wel over de gyn, maar zit je echt in de mmm? Wat doe je? En ik ben er vast enkelen vergeten... <niet bewust> Maar voor diegenen die nog moeten wachten met testen: Good luck. Mijn duimen draaien.