zo het klus weekend komt er weer aan en dan weer wachten hoop dat er deze ronde veel op roze mogen we gaan er met ze alle voor duimen
Melkchocolaatje & Puggy jullie hadden toch twijfeltest gehad vorige maand?? Welkom alle andere dames! En juli wordt idd onze maand Hier ook 6 pendels voor juli ..... dusss... ik hoop het zo!! Hier ook druk aan de klus, rond 5 juli eisprong, dus we zijn deze hele week en volgende week hele week nog wel even zoet Kan niet wachten tot NOD!
Hier zit het klussen er weer op en is het wachten al weer begonnen. Volgens mij had ik zaterdag mijn eisprong. We hebben alleen donderdag en zaterdag seks gehad (en daarvoor vorige week maandag), ML was niet echt fit, dus ik hoop maar dat het genoeg is geweest. Ik merk dat ik nu al zou willen testen, hahaha. Ik heb zo'n hekel aan dat wachten.... Zijn er al meer wachtenden?
Heel herkenbaar van dat testen!!! Hier nog niet, maar zit nog voor ei haha! Hoe dichterbij mijn NOD hoe liever ik altijd wil testen. Heb alleen 2 digitale in huis met indicator en die ga ik zeker weten bewaren voor als het raak is. Ik probeer de kruidvat testen pas in huis te halen rond NOD. Hoop zo dat het raak is deze ronde, ook voor iedereen hier!
Mijn ei zou over 3 dagen komen maar volgens mij krijg ik hem vandaag heb een beetje last van krampjes.. dus dat word flink klussen
Haha, ik heb zelf meer rust als ik de testen wel in huis heb. Ik heb nog kv testen en ƩƩn met indicator, voor als de kv positief is. Ik wil pas na mijn NOD testen, daar ga ik weer mijn best voor doen, hoe moeilijk ook, haha. Het eerder testen gaat er toch niet voor zorgen dat ik dan ineens wel zwanger ben. Dat probeer ik mezelf voor te houden, haha.
Ik snap er helemaal niks meer van! FF heeft m'n eisprong op cd10 gezet. Normaal heb ik hem dus op 18/20. Omdat mijn temperatuur toen 0,3 steeg. 4 dagen hoog gebleven en nu weer wat gezakt maar dat kruis blijft. Ik vertrouw het helemaal niet zo omdat mijn ovulatietest toen nog niet zo knal was als ik hem had willen zien. Nu ben ik bang dat ik helemaal geen eisprong heb....gisteren was ovulatietest gewoon negatief dus vandaag maar weer. Wordt helemaal gek zo, haha!
Annelie wat balen zeg! Heb geen verstand van FF dus kan je niet helpen. Maar extra veel sexen dus??! (zie in je handtekening VKM staan, je bedoeld VMK toch? Sterkte!) Lieflief haha nee als ik ze heb dat test ik eerder. Bij zl gedaan maar direct zwanger, bij vmk gedaan en direct zwanger en vorige maand dus wel testen "verspild" want ik was niet zwanger en hoopte op een vroege eis[rong na de vmk. Helaas .... hopelijk over 2 weken 2 dikke strepen op de test!
Iemand bekend met brokkelige witte afscheiding na of rond de eisprong? Is niet heel veel,maar vroeg me af of het meer voorkwam.
@ smurf1985 Ik heb dat nu ook. En volgens mijn ovulatietest heb ik vandaag mijn eisprong. Ik voelde het ook een paar dagen terug, en ik heb verder alle symptomen, behalve dan het vruchtbaar slijm. Ik kan me hier dan al gelijk zorgen over maken Weet iemand of dit erg is?
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 Juli 2013 ♥ 16. (3) : Moppie1982, 30 jaar, 4e ronde, 2e kindje Miich, 18e ronde, 1e kindje Lieflief, 29 jaar 8ste ronde(2e na mk), 1e kindje 17.(6) : Rabia84, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje girly1985, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Werveltje, 28 jaar, 4e ronde (2e ronde na VMK), 1e kindje Marrie28, 34 jaar, 10e ronde, 3e kindje MamaPatty86, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Michelle27, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje 18. (6) : Jenn88, 24 jaar, 12e ronde, 1e kindje Meisje1987, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Zwangels, 30 jaar, 23ste ronde (14e na vmk), 1e kindje Hoopop, 34 jaar, ronde 18 (2e IUI), 1e kindje Teardrop, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Newbornstar, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje 19. (3) : Mart, 11e ronde, 1e kindje Annelie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Sanne2011, 30 jaar, 2e ronde na vmk, 2e kindje 20.(2) : Ploon, 38 jaar, 3e ronde, 2e kindje Amy12345, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje 21. (3) : Hippydepippy, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje Ukky, 37 jaar, 4e ronde, 3e kindje Liesbeth79, ? jaar, 2e ronde, 3e kindje 22. (1) : Linda1982, 30 jaar, 8ste ronde, 1e kindje 23. (0) : 24. (5) : Sanneke02, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje KiRaSeSe, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ikkeook, 28 jaar, 7e ronde, 1e kindje Elf84, 28jaar, 2e ronde, 1e kindje DanielleJ, 32 jaar, 2e ronde, 2e kindje 25. (0) : 26. (3) : Mariannetje, 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje Evelientje, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje Sanne11, 27 jaar, 5e ronde(2e na vmk), 2e kindje 27. (2) : Louise86, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Gaab27, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje (NOD kan ook de 29ste zijn) 28. (0) : 29. (0): 30. (1): Daniellexxx, 29 jaar, 2e ronde na ma, 3e kindje 31. (4): Yvke86, 26 jaar, 2e ronde, ? kindje Melkchocolaatje, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje Puggie, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Wondertjes, 31 jaar, 8ste, 2e kindje Datumloos. (2) : LiLaa, 25 jaar, 7e ronde, 2e kindje Maria87, 25 jaar, 4e ronde (9e maand), 1e kindje Illegaal: Totaal: 41 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven toegevoegd evelientje sanne11 Daniellexxx Michelle27 Yvke86 Amy12345 Melkchocolaatje Elf84 Liesbeth79 DanielleJ Wondertjes Volgens mij heb ik nu iedereen
Mag ik er ook op? Mijn cyclussen wisselen tussen de 25 en 34 dagen dus ben niet zeker van mijn nod! Wondertjes, 31jaar, ronde 8, 2de kindje, nod 31juli 9 juli krijgen wij de uitslagen van onderzoeken mmm ivm (te) korte luteale fase! Nu nog even niet op groen maar wellicht vanaf dan wel! Allemaal heel veel succes dames!!!!!
Hallo dames, ook ik klets weer een keertje gezellig mee. Wish 24 jaar ronde 9 1e kindje 18 juli nod. succes allemaal deze maand
word wel weer gezellig druk nu ik ga woensdag beginnen met testen voor ovulatie ben benieuwd of het werkt heb het nog nooit eerder gedaan hihi
Annelie, graag gedaan Hadden beiden liever niet geweten wat het betekend , maar helaas het zij zo. Wish01 had jij geen lichte test? Of ben ik nu in de war? Welkom allemaal! Zet m op Hier dag 10 vd cyclus. Hier sinds de 28ste aan de klus, elke dag. Rond vrijdag de eisprong. Michelle nee kan denk ik geen kwaad hoor. Sommigen hebben dat slijm niet. Ik heb het NA mijn eisprong, dus het verschilt echt pp. Gebruik je ovulatietesten?