Wow, eigenlijk best heftig sanne11! Gelukkig hebben jullie het beiden overleefd! Wat een doorzetters zijn jullie. Wel ongelooflijk laf van je ex dat hij is vertrokken. Je kiest samen voor een kindje, of nouja, in jullie geval was het waarschijnlijk dus anders. Maar je kiest ervoor om samen te zijn in voor en tegenspoed toch? Daar hoef je naar mijn idee niet eens voor getrouwd te zijn. Maargoed zo ken ik er nog wel een paar, kan me daar kwaad om maken. Ik vind jou iig erg dapper, dat je voor een 2e kindje gaat!
Thanks! Heb ook nooit medelijden met mezelf gehad. Heb een fantastische kerel nu en mijn zoontje weet niet beter dan dat S. zijn vader is. Als hij ooit vragen krijgt, dan zal ik die altijd beantwoorden. Maar ik laat wel in het midden waarom hij is vertrokken, dat mag de biologische vader zelf uitleggen. Ik heb zoveel geluk gehad in mijn leven. Mijn zoontje, mijn nieuwe (inmiddels alweer 2 jaar haha) partner; beide iets waar ik héél trots op ben. Mijn moeder heeft kanker, in een gevorderd stadium. Dat is mijn enige, weleenswaar hele grote zorg op dit moment. En ik zou haar héél graag nog laten meemaken dat wij nog een 2e krijgen. Daar doen we nu alles voor. Dat klussen is toch ook leuk Hoe lang zijn jullie bezig? 1e/2e/3e kindje? Kan de lijst zo gauw niet vinden...
Wat een heftig verhaal Sanne11! Ben je niet bang voor herhaling? Ik ben blij te horen dat jullie het beide gered hebben! Ik hoop voor je dat het heel snel raak is zodat je moeder in ieder geval nog mee zou kunnen maken dat je zwanger bent! *Megaknuf* Verder sta ik een beetje met een mond vol tanden..
Hallo Dames, Ik ga helaas op rood en verhuis mee naar de volgende ronde. Meiden die zwanger zijn lekker genieten, iedereen die naar de volgende ronde gaat, succes!!
Jeetje Sanne11, wat een heftig verhaal... Mocht je weer zwanger worden, hoop ik voor jou dat je een zo normaal mogelijke zwangerschap mag hebben. Wel knap dat jullie het beiden hebben overleefd, respect! Ik duim voor je dat het snel weer raak mag zijn!
Raemonia, mond vol tanden? heftig zeg Sanne. Klinkt wel alsof het nu goed gaat! Ik had een omo witte test, en enorme rugpijn. zal wel gewoon ongesteld worden. en we hadden zó goed gemikt deze maand.
Sanne wat een heftig verhaal, maar zo te horen ben je heel sterk! Hoop dat het gauw raak is voor de tweede.. Hier bruinverlies klein beetje en last van opgeblazen gevoel en liezen, denk dat info er toch aan komt al hoop ik stiekem dat het nestelingsbloed is.. Dames op rood balen en ik denk dat ik jullie zie in de volgende ronde... Wachtende dames hopelijk gauw mooie positieve testen. Dank voor het duimen!
Jemig Sanne11 wat een verhaal! Wat onwijze doorzetters zijn jij en je zoontje dat jullie het beide hebben overleefd en dat het zo goed met jullie gaat! En wat heftig van je moeder, kan me zo voorstellen dat dat toch ook een hoop stress oplevert. Sterkte hoor. Hoop ook voor je dat ze je 2e kindje kan ontmoeten!
hoi dames, jeetje, Sanne, wat een ontzettend heftig verhaal en wat fantastisch dat je zoontje en jij alle ellende zo goed doorstaan hebben! Hopelijk maakt je moeder nog mee dat jullie een brusje voor jullie mannetje krijgen! Hier: vandaag is mijn NOD (vermoedelijk was ie zelfs gister al) en ik ben niet ongesteld als ik het volhoud, ga ik morgenochtend testen (anders misschien vanavond al). SUPERSPANNEND!!
Inderdaad spannend Maria! Dat wachten duurt zo lang... Hier verder geen andere kwaaltjes dan normaal, al hoop ik dat het wel raak is. We hebben op de juiste dagen geklust. Nu maar afwachten tot nod en hopen dat er geen ongi komt.
Hopen dat je wens uitkomt Sanne en dat je moeder het nog mee mag maken. En spannend Maria! Ik ben benieuwd, ik hoop het voor je! Iedereen die op rood staan, balen, succes de volgende ronde! Hier nog niks veranderd, ik wacht geduldig af tot maandag/dinsdag.
2 dagen voor nod? Ben bang van niet, afgelopen dagen ook al een beetje bij het afvegen.. Maar ja, ik hou hoop!
Hm nee, idd 2 dagen voor NOD is wel een beetje laat. Maar idd, positief blijven! En hopen op een positieve test straks
Das wel de bedoeling! Jij al een beetje testdrang? Lukt het nog om het vol te houden? (Of heb je de testen laten verstoppen? )
Nee, gelukkig nog niet! Maar be wel super nieuwsgierig. Al is het alleen al omdat het mijn eerste zwangerschapstest ooit wordt. Alleen al benieuwd hoe zoiets werkt ha ha. En ja, dan denk ik, ik heb er toch 2, dus als er 1 negatief is kan ik volgende week nog een keer. Maar tot nu toe de verleiding kunnen weerstaan!