nod 16 tm 31 juli

Discussion in 'NOD forum' started by moppie1982, Jun 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Ajeetje ik lees net pas je berichtje. Wat heftig zeg!! Sterkte!

2. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Sanne11 jaaaaah wat goed! jij ook van harte natuurijk! Wauw... hoe ver ben je nu? En dit keer gaat alles wel goed bij ons :)

3. Puggie

Puggie Actief lid

Apr 25, 2013
    388
    0
    0
    Gefeliciteerd dames!! Helaas ook weer aantal op rood, sterkte!

Ajeetje; heel veel girlpower voor de komende periode!!!

4. Linda1982

Linda1982 Lid

May 4, 2012
    22
    0
    0
    Pijnacker
    Gefeliciteerd zwangere dames :) Spannende tijd!

Ajeetje: sterkte de komende tijd!

5. Willemientje

Willemientje Bekend lid

Apr 2, 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Eindelijk ongesteld! En wat voelt dat goed, had zon opgeblazen lijf de laatste weken pff
    Op naar de volgende ronde! Dit keer gaan we miss alleen tempen maar verder niet omdat we op vakantie zijn de komende weken. Ik zal deze ronde ook eerst nog niet opt forum meedoen,misschien na de vakantie

Succes allemaal en sterkte met alle heftige tijden en zorgen maar ook
    Veel geluk voor de dames bij wiehet raak is deze maand!

6. Ploon

Ploon Fanatiek lid

Feb 6, 2011
    1,007
    0
    36
    #1466 Ploon, Jul 25, 2013
    Last edited: Jul 25, 2013
    Sanne en Mariska: super! Gefeliciteerd! Wat geweldig.
    Wel een heftig verhaal Sanne11. Pffff… Maar je moeder gaat deze spruit meemaken, hoor!
    Ajeetje: heel veel sterkte!
    Dames op rood: bah! Balen!
    Igone: ik drink niet meer als ik het weet, eerder niet. Niet dat ik veel drink, in het weekend af en toe een wijntje, maar die laat ik dus niet staan als ik niet weet dat ik zwanger ben.
    Willemientje: fijn dat je ongesteld bent geworden (klinkt toch raar, maar tis soms wel zo).
    Sanne11 en Sanne2011: jullie lopen tegelijk. Wat leuk!
    Hier nog steeds nergens last van. Vanmiddag wel even gelegen (dutje gedaan). Was heerlijk, maar of het echt nodig was omdat ik omviel van de slaap… dat ook weer niet. Wou dat ik zere borsten had of zo (haha), maakt het wat zekerder.
    Sanne2011: die test van MvM was idd niet donker, maar als je veel gedronken hebt dan zit er ook bijna geen hcg in je urine. Gewoon morgenvroeg de andere doen. Je mag toch wel gewoon beginnen? Want een streep is een streep. Je CB zal zaterdag nog meer duidelijk verschaffen en alle onzekerheid wegnemen (zegt hier een beetje onzeker persoon met een duidelijke CB test maar zonder kwaaltjes).

7. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

Apr 4, 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Sanne11 gefeliciteerd!!
    Ajeetje heel veel sterkte deze periode! Knuf
    Willemientje eindelijk duidelijkheid! Fijne vakantie!
    Ik rook en drink zoiezo niet dus hoef me daar geen zorgen over te maken..
    Hier nog steeds heel klein beetje bruinverlies verder een beetje steekjes.. Heb nog hoop dat het innesteling is.. jou rekening met Ongi die er aankomt dat wel! We zien wel nog even afwachten!

8. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

Apr 4, 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Puggy hoe is het met jou?

9. Meisje 1987

Mar 19, 2011
    33
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hoi wij zijn in de 4e ronde (36-36-35-...) voor een tweede wonder :) NOD komende zaterdag ben heel benieuwd ga zaterdagmorgen testen :)

10. Puggie

Puggie Actief lid

Apr 25, 2013
    388
    0
    0
    Zo lief! Het gaat goed! Super relaxed deze ronde maar begin nu toch wel weer op dingen te letten. Vorige ronde had ik voor het eerst super zere borsten en nu weer maar laat me niet meer van de wijs brengen.

Hoe is het met jou? :) voel jij al dingen?

11. nibble

nibble Actief lid

Jul 1, 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Peetraa, ik zie dat we precies gelijk lopen! Mijn NOD is ook maandag of dinsdag. Spannend.
    Fijn dat je ongesteld bent geworden willemientje! Lijkt me in jouw geval echt een opluchting.

Morgen heb ik eindelijk weer een dagje vrij. 3 dagen gewerkt, klinkt heel weinig, maar heb drukke weken gehad en komen nog drukkere weken aan.
    Maargoed, ik mag niet klagen met mijn 0 uren contract :)

12. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

Dec 6, 2006
    975
    247
    43
    Female
    aan de kust
    mag morgen testen!
    Zo benieuwd of het posi is! Mn gevoel zegt ja... voel 'volle' maag constant, zie nu ook blauwere aders op mn borst, pijn in mn benen, vermoeid... Heb zelfs vorige week gedroomd dat ik zwanger was!

Maar ja, kan ook allemaal door het weer zijn... slechte nachtrust, minder eetlust door warme weer....

Kijken of de test morgen goed is!

13. Puggie

Puggie Actief lid

Apr 25, 2013
    388
    0
    0
    Dat van de aders klinkt iig heel goed. Succes morgen!!!!

@ willemientje: fijn wijffie! Kan je verder!!

14. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

Dec 6, 2006
    975
    247
    43
    Female
    aan de kust
    ja klinkt goed haha! alleen aders kunnen toch ook donkerder worden als het warmer is??? (loop mezelf nu allemaal alternatieven te bedenken als het morgen nega is met al die symptomen :p)

15. nibble

nibble Actief lid

Jul 1, 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Mariannetje!
    Tja, het kán komen door de warmte, maar ook niet..
    Succes morgen!

16. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Voor de testers morgen; spannend! Hopelijk nog meer roze!
    Ik d8 ook hé ik zie aders op mijn borsten, maar bij komt het denk ik toch door de warmte!

Nibble pas je wel op met dat 0-uren contract mocht je straks zwanger blijken te zijn (weet niet wat t is maar mijn gevoel zegt dat jij zwanger bent...) had zelf bij de eerste 0-uren contract en werd zodra ik gemeld had zwanger te zijn niet of nauwelijks meer ingepland... Daaaaag zwangerschapsverlof (financieel dan), want bij een 0-uren contract gaan ze dan uit van het gemiddeld aantal uren in de 13 weken voorafgaand aan je verlof! Misschien heb je een fantastische baas hoor, maar ik dacht wellicht toch handig om in je achterhoofd te houden. Let er ook op dat je recht hebt op vervangende werkzaamheden (ook met 0-uren) of (gedeeltelijk) ziekmelden als je werk te zwaar wordt... Werkte zelf in de horeca bij de eerste (nog steeds, maar toen nog voor de schermen) en het werk werd toch al vrij snel echt te zwaar. Anyway... Ik zeg het maar alvast voor als je straks zwanger bent (deze of een volgende ronde!), maar misschien wist je dit zelf ook al!

Hier moet ik nog even wennen dat we toch weer naar de volgende ronde moeten! Had zo het gevoel dat het raak was deze ronde en had allerlei symptomen, maar blijkbaar was het gewoon het warme weer!
    Wat trouwens wel vreemd is... Ik werd maandag eind vd middag ongi (dag te laat maar goed dat kan) nadat ik zaterdag een veeg bruinverlies had gehad... Toen heb ik tot dinsdag avond 4 tampons gebruikt (en die waren niet vol, maar meer gewisseld uit hygiënisch oogpunt!) en nu heb ik al de hele dag alleen een inlegkruisje en niks!
    Sorry voor het verhaal hoor, maar hebben jullie dat wel eens gehad? Is dat normaal? Normaal ben ik altijd zo'n 4-5 dagen met de eerste 2 dagen echt heftig! Ook blijft m'n buik enorm opgeblazen (ben slank en nu zie je echt een buikje alsof ik 3 maanden zwanger ben!) dus ik vind het maar vreemd! Misschien toch maar even de HA bellen voor advies.

17. VDV

VDV Niet meer actief

Mijn test ligt klaar, nu snel gaan slapen. Trusten!!

18. nibble

nibble Actief lid

Jul 1, 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ja idd Mamamies! Is wel raar..
    Ik had alleen lichte mentruatie toen ik nog aan de pil was. Het lijkt wel alsof het nu alle jaren in haalt ofzo..

Ja, ik ben me ervan bewust, en die reden heeft me er ook lang van weerhouden zwanger te worden. Ik solliciteer me een slag in de ronde, maar half Nederland doet dat. Verder dan een eerste gesprek kom ik vaak niet. De reden waarom we de knoop hebben doorgehakt is omdat mijn vriend een heel stuk ouder is. En dat ik kan wachten op uren tot ik een ons weeg ben ik bang. En dat mijn gevoel zegt dat ik er nu klaar voor ben, anders ben ik bang dat ik spijt ga krijgen..
    Ik heb het voordeel dat ik werk doe wat lichamelijk niet zwaar hoeft te zijn, plus dat ik goed ben ingewerkt (ik werk in de gehandicaptenzorg) en dat als er inval nodig is, ze mij altijd bellen.
    Ik moet alleen wel met 8 weken al melden dat ik zwanger ben. Dat is omdat er agressie voorkomt op de woongroep waar ik werk.
    Nou heb ik dus weer het voordeel dat ik op 2 bewoners ben ingewerkt die geen agressief gedrag meer vertonen.

Wel apart trouwens dat je gevoel zegt dat ik zwanger ben haha. Waar basseer je dat eigenlijk op? Of is het puur het gevoel? Hihi..

19. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamamies, hebje een testje in huis liggen? Ik zou het voor de zekerheid er toch op wagen. Mijn zusje had ook bloedverlies, maar minder dan een normale ongi en bleek gewoon zwanger! En als het testje negatief is weet je tenminste waar je aan toe bent.... Succes!

20. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

Sep 19, 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag wederom op rood! Kop op en door!

Share This Page