nod 16 tm 31 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door moppie1982, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Sanne denk dat je in de war bent heb wel een keer een lichte test gehad maar niet afgelopen cyclus...

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jen: als je de lijst doet wil je mij dan verplaatsen naar de 17e?
    Mijn ovu test van tijdens de lunchpauze bijna positief dus morgen zal de knaller wel zijn. Met een lf van 13 kom ik uit op 17 juli.

3. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik wil graag ook op de lijst

Gertine 30 jaar ronde 25 na ma 1ste kindje 29 juli nod.

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ow sorry!! Succes in elk geval :):)

5. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Niet erg! Dankje jij ook

6. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    ow vergeten te vermelden bij mijn Nod, 1e kindje :D

7. DanielleJ

DanielleJ Niet meer actief

wordt lekker druk hierzo
    hopelijk deze maand veel positieve zwangerschapstesten ;)

Succes met klussen meiden!!!!

8. PBB

PBB Lid

26 apr 2013
    34
    0
    6
    Hallo allemaal!

Ik wil ook graag op de lijst!

Super super spannend allemaal. Wij zijn d'r helemaal klaar voor.

PBB 22 jaar 1e ronde 1e kindje 23 juli is mijn nod dag

Op dat moment ben ik op de camping in Zuid Frankrijk

Groetjes

9. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Hallo allemaal
    kom mij ook weer melden
    kriti 81, 32jr,1ste kindje, ronde 4 (na vmk), iui poging 2, sinds 2010

ben vandaag bij de gynecoloog geweest eerst zei hij dat ik te laat was om aan iui te beginnen om maar omdat we het de vorige keer ook zonder medicijnen hebben gedaan (moet alleen de injectie een dag van te voren)
    gaan we als mij ei goed groeit waarschijnelijk voor een nieuwe iui poging moet donderdag weer terug komen voor een nieuwe meting (mij ei was nu 10 )

wil iedereen veel suc6 wensen deze maand dat het maar een mooie roze lijst mag worden
    ik zag ook dat al een paar meiden al weer op het wacht bankje zitten zorg voor een hoop afleiding, de meiden die nu moeten klussen nog veel klusplezier

fijne avond

10. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hier morgen voor t laatst klusse hoop dat het genoeg is mijn man vertrekt woensdag tot vrijdag dus hopelijk donderdag me ei en als me ei te laat komt dan hoop ik pas vrijdag laat!.
    Succes hope op een roze maand.
    Krit 81, deze maand geen iui dus als ik het goed begrijp?

11. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    oops mijn nod vergeten 21 juli

wish01 als mijn ei goed groeit dan wel een iui poging (de gynecoloog had het over ongeveer vijf dagen dagen dat mijn ei groot genoeg zou zijn) dan zal de poging in het weekend zijn, ben benieuwd donderdag, tot woensdag mogen we klussen. Ik hoop voor je dat je ei donderdag is en anders vrijdag laat en dan voor de zekerheid vrijdag meteen als je man thuiskomt het maar weer gezellig maken)

12. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Nou hope dat je ei goed groeit, waarom gaan jullie voor iui als ik vragen mag.
    Ja indd dit gedachte had ik ook haha.

13. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    natuurlijk mag je het vragen
    we zijn al sinds 2010 bezig voor een wondertje
    maar helaas gaat het niet zo makkelijk
    eerst had ik cyste dus moest aan de medicijnen daar weer geprobeerd maar het lukte niet onderzoeken gehad alles was goed met mij, dus toen moest ook mijn man zijn sperma inleveren dit was niet goed waarschijnelijk door zijn werk veel getild waardoor er als ik het goed zeg teveel bloed was en daardoor te warm en daardoor het sperma te lui hij is geopereerd een sneetje in zijn buik om de toevoer goed te laten werken toen na een half jaar was zijn sperma kwaliteit wel verbeterd maar het is nog niet zoals het moet zijn maar ze zeiden dat jet zwanger mee kon worden dus eerst weer zelf proberen maar lukt niet toen in maart een iui poging met alleen een dag van te voren een injectie en was zwanger helaas is dit fout gegaan. Moest eerst een maand wachten en daarna twee maanden zelf proberen (omdat zoals de dokter zei je lichaam weet nu wat hij moet doen) maar helaas niks dus vandaag weer naar de dokter geweest en nu gaan we voor iui poging 2 met alleen een injectie . Ik woon in kreta dus hier zit dit niet in de verzekering een iui poging kost je 400 euro.

Heb wel met mijn man afgesproken (werk in de winkel van zijn broer) dat als we de poging door gaat ik niet veel ga werken de komende twee weken bij de vorige iui was door de injecitie al snel niet lekker en heb ik toen heel rustig gedaan (eigenlijk bijna niks omdat ik de dag van de iui en de dag erna ook last van mijn buik had) (het werkseizoen was nog niet begonnen) en aangezien ik de winkel veel moet bukken tillen enz en 6 dagen in de week werk ik het toch voorzichtig aan wil doen (ook omdat ik de laatste 2 periodes de tijd rond mijn eisprong tot aan mijn nod veel last had van mijn buik ook met bukken enz.) ook omdat ik met een meisje werk die zwanger is (ik zou even ver zijn als het goed was gegaan) dus niet tilt en bukt enz en dan alles op mij neer komt.

dan moet je het maar voor jou en je man extra gezellig/ romantisch maken vrijdag want misschien is hij wel moe van zijn werk trip;) voor de hoeveelste ronde ben jij nu bezig want ik herken je naam wel

14. mariska1986

1 jul 2013
    53
    12
    8
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier..
    Ik lees al een tijdje mee maar nu pas geregistreerd ;)
    Ik wil graag op de lijst NOD 27 juli ronde 12 3e kindje..

Ik hoop op heel veel roze op de lijst.

groeten,

Mariska

15. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Welkom! Idd hopen op een heleboel roze!!

16. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    dat hopen we zeker

17. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Ik zat bij jou on ver nod lijst de ronde dat je zwanger raakte. Ik zit in ronde 9 hier is mijn man zijn zaad ook.niet helemaal in orde 17 juli naar de gyn.
    balen dat het bij jullie niet,verzekerd word de iui!
    Succes!

Groetjes

18. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    hier druk aan het inpakken wat een spullen heeft het een mens
    weer een kast uit elkaar nog 1 grote kast te gaan
    en dan morgen weer werken hopen dat ik snel alles heb ingepakt

19. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik word gek! Die ellendige ovulatie testen worden met de dag lichter. Zal FF dan toch gelijk hebben? Dan is mijn NOD volgende week al.

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Annelie ik hoop het voor je!! Goed jullie best gedaan?

Ukky ga je op vakantie?

Vinden jullie de tijd ook zo langzaam gaan?

Deel Deze Pagina