nod 16 tm 31 juli

Discussion in 'NOD forum' started by moppie1982, Jun 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zahra2

Zahra2 Actief lid

Oct 24, 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wij zijn na 11 maanden geduld te hebben... ZWANGER!!!!!!!! Helemaal blij en ook nog wel onzeker maar het waren (ja heb die kv 2v5 maar gelijk opgemaakt ) al behoorlijk duidelijke resultaten! Zooooooooooooo gelukkig! Vandaag nog een cbtest in huis halen, maar twijfel eigenlijk al niet meer want alle andere keren was er echt niets te zien en nu duidelijk wel! Blijf je lekker plakken lieverd?! Oooooh gun het de andere meiden ook zo, ik duim voor jullie hoor!!! En het is dus gelukt met PCOS zonder hulp (wel afgevallen maar bij mijn eerste was dat niet nodig (toen woog ik ongeveer wat ik nu ook weeg)dus niet zeker of het daardoor zo lang heeft geduurd hoor) Woehoeeeee! Hihi.. ben een beetje aan het stuiteren geloof ik... Als mijn berekening klopt (vorige nod was 17-6) is DE datum 24 maart 2014... spannend.. !!!!

2. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    Gister negatief getest, verwacht vandaag mn regels maar de ongi krampen zijn weg( na ze 4 dagen te hebben gehad) en gisteravond nog gemeenschap gehad. Meestal beginnnen mn regels gelijk daarna of de volgende ochtend word ik ermee wakker.... NOD dus vandaag maar wil nog niet testen.. Als ik over 4 dagen nog niet ongi ben dan probeer ik wel weer te testen... Dus nog even geduld !

3. Zahra2

Zahra2 Actief lid

Oct 24, 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    En het bewijs ;)

Attached Files:

4. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Wauw geweldig! Gefeliciteerd!!!

5. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    Zahra wauw gefeliciteerd. We lopen gelijk ik had ook de 17e mijn eerste dag van laatste ongi. En ben volgens de calculator ook 24 maart uitgerekend. Ik zou gewoon de cb er tegenaan gooien. Die testen van de kv zijn zo duidelijk als wat. Gaat goed komen.

6. Reamonia

Reamonia Actief lid

Aug 23, 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Gefeliciteerd Zahra2!!!

7. tess2013

tess2013 Niet meer actief

8. Zahra2

Zahra2 Actief lid

Oct 24, 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden :)

9. Zahra2

Zahra2 Actief lid

Oct 24, 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé wat leuk dat we gelijk lopen Girly! Wordt dit jouw eerste kindje? Wanneer had jij positief getest? En heb jij al afspraken gemaakt bij vk oid?

10. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

Apr 4, 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Zahra en alle andere dames op roze van harte geniet ervan!

Hier is het nu toch eindelijk echt doorgebroken na 4 dagen klein netjes beursverlies.. Ik mag dus op rood.. 1 geluk mijn cyclus is nu weer netjes 28 dagen, hopenlijk houd ik dat vast :) en is het binnenkort ook mijn beurt om op roze te mogen..

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Zahra: gefeliciteerd! Duidelijke testen hoor! :)

12. Zahra2

Zahra2 Actief lid

Oct 24, 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melkchoco dikke knuffel en succes!

Peetra hartstikke bedankt :D !

13. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

Feb 11, 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Hier nog steeds op het wachtbankje. Had Nod op de 30e gezet, dan zit ik ruim goed maar heb een beetje bijgehouden wanneer ik vruchtbaar slijm spotte, en dat was nu een week of 2 terug...
    Spannend! Heb nog 2 testen in de la liggen en elke ochtend denk ik, zal ik alvast? Maar dan durf ik toch niet en ga gauw plassen zodat ik niet in de verleiding kom. eigenlijk ben ik gewoon bang omdat het de vorige keer ook mis is gegaan en het liefst wil ik gewoon helemaal geen test doen en dan ineens al 12 weken zwanger zijn ofzo...

Want ALS ie nou ineens positief is, geloof ik niet dat ik me dan nog kan ontspannen. Nu ben ik de perfecte struisvogel. Zolang ik geen negatieve test heb (omdat ik ze gewoon niet doe) KAN het nog steeds allemaal...

Herkent iemand dit?

14. Reamonia

Reamonia Actief lid

Aug 23, 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Ik herken dat niet Danielle! Maar je zou nog even kunnen wachten toch? En pas testen als je overtijd bent :)

15. Linda1982

Linda1982 Lid

May 4, 2012
    22
    0
    0
    Pijnacker
    Hey Zahra gefeliciteerd!
    Weet je ook wanneer je eisprong was? Kan zijn dat je uitgerekende datum iets opschuift bij lange cyclussen ;)

16. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

Dec 22, 2012
    1,461
    2
    38
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd zahra! Mooie testen!

17. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Zahra
    Van harte,mooie knal testen!!

18. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

Dec 22, 2012
    1,461
    2
    38
    Noord Brabant
    zelf net getest. Ja te vroeg ;) Maar heb weer zo veel symptomen, niet normaal meer. Zelfde dingen waar ik last van had bij mn vorige keer, waar ik voor mn NOD ook last van had. En nu dan weer, alleen zijn mn borsten nu nog gevoeliger. Trap aflopen vanmorgen bv deed al belachelijk veel pijn. Dus kon de drang ff niet weerstaan. Met middag urine een test gedaan, negatief.
    Afgesproken met mn vriend dat ik nu wel iedere morgen ga testen. Dit omdat ik as donderdag een afspraak in het Zh in Genk heb ivm mn 3 MK die ik nu gehad heb. (In NL willen ze nog niets onderzoeken omdat t pas mn eerste MK met mn huidige partner is, Belgie gelukkig wel ;) ).

19. Liv1985

Liv1985 Actief lid

Jul 9, 2013
    314
    30
    28
    Den Bosch
    Gefeliciteerd zahra! Zal een mooi moment zijn geweest als je na 11 maanden een positieve test in handen hebt! Geniet er van!

20. Puggie

Puggie Actief lid

Apr 25, 2013
    388
    0
    0
    Hee wijffie!

Dus toch, zo jammer :(:(

Ik heb minder kwaaltjes dan de vorige keer. Alleen heel veel steken in liezen nu maar nogmaals : ik reken nergens op en wacht lekker af :)

28 dagen is erg mooi!!!

Share This Page