Hier ook. Voelt branderig. En m'n borsten zijn groooot, vind ik leuk Vanochtend stiekem een ovutestje gedaan een inimini licht streepje dus er zal wel een ongi aankomen. Duim voor je!! Ga je woensdag testen?
Hier gelukkig ook nog geen ongi. Wel gigantisch beroerd. Ging de was doen en we hebben altijd één wasmand waar we de natte handdoeken in gooien. Nou zat daar ook gewone kleding in en dat begon te ruiken. Iets waar ik echt nooit problemen mee heb, ik kan me altijd redelijk over vieze geurtjes heen zetten, ik werk in de zorg dusja ik moet wel. Maar ik stond gewoon kokhalzend de was in de wasmachine te doen! En misschien iets positiefs, ik rook (nee is niet positief) en mocht ik zwanger zijn stop ik natuurlijk meteen, maar ik moet zeggen dat alleen mijn eerste sigaretje sochtends lekker is. Daarna word ik er gewoon ook misselijk van. Wellicht is het dan makkelijker om straks helemaal te stoppen hihi..
Hier ook nog niet, 1 dag overtijd nu ! Wel al week ongikrampen maar er zet niks door. Net felle steek in lies/ onderbuik toen ik me wilde uitrekken... Hopelijk blijft t uit hahahhaha
Spannend nibble! En dat roken, heel herkenbaar van de eerste peuk ging ikzelf vanmorgen al over m'n nek. Ik heb zelf dan nog geen posi test in handen, maar heb echt belachelijk veel herkenbare dingen van zw in april/mei.. Toch kon ik die laatste peuk per dag toen niet weg leggen, iets bleef aan me knagen dat t toen namelijk weer mis was. Helaas had ik gelijk. Had t er ook met de gyno over, t roken. Hij zei: k heb liever dat je dan die ene peuk op steekt, dan dat je loopt te stressen dat je wilt roken. Zei natuurlijk ook gelijk dat roken ook niet goed is maar ook zei hij dat t stoppen wel komt wanneer t allemaal ook in orde zou zijn. K kreeg heel veel begrip en geen verwijten van m. En ja ik weet dat roken slecht is, dat weten alle rokers
Yinxy, ja echt, en heb gewoon net bij oma een sigaret afgeslagen omdat ik me weer beroerd voelde. Kreeg gelukkig geen vragen haha.. Maar idd, beter 1 of 2 sigaretten per dag dan stress vanwege het roken. Eigenlijk is het dus beter te stoppen vóór je zwanger bent, voorkomt dus een hoop stress hihi.. Ja, ik hoop ook op een mooie test. En niet dat mijn lichaam me voor de gek houd. Dat gevoel heb ik vaak namelijk. Kan het me niet voorstellen dat ik na de 1e ronde al zwanger zou zijn. Is voor mijn gevoel te mooi om waar te zijn. Plus dat dingen bij mij nooit in 1x goed gaan.. We zullen zien, nog steeds geen rood, dus ik ben nog hoopvol!
Nibble, dat dingen in 1x niet goed gaan, komt zo bekent voor! Mooi dat ze niet door gingen vragen vandaag! En ja het is beter om te stoppen voor de zwangerschap helemaal mee eens! Twijfel begint hier nu ook weer goed in te slaan ook, of m'n lichaam me ook niet voor de gek aan t houden is. Sterkte meid! Wanneer ga je testen? K ben benieuwd of er vandaag nog testers zijn geweest
Vanochtend ter bevestiging met cb getest... zwanger 2-3, heb nu toch maar een banner genomen en ga voorlopig maar ervan uit dat de bevruchting 2 wkn geleden heeft plaatsgevonden, dan kan het alleen maar meevallen, lijkt me
zahra van harte!!!! voor iedereen die nog mag testen (waaronder ik zelf) heel veel succes met testen en met wachten tot dat je mag testen...