Ik mocht gister al testen nod.... Negatief maar nog ateeds geen ongi vandaag ook niet. Alleen een blijvend 'drukkend' gevoel onderbuik en krampjes/ trekkerig gevoel..... Beetje misselijk bij vlagen ben benieuwd durf pas over minimaal 5 dagen te testen, misschien toch een latere eisprong gehad en klopt mn nod niet haha
Ik zit ook nog steeds in spanning, ben nog steeds niet ongesteld, al 6 dagen over tijd.. Ik word er erg onrustig van.. Omdat ik al 4x negatief heb getest, denk ik ook niet dat ik zwanger ben. Kan ook niet geloven dat het bij mij al in de 3e rond raak is.. Je leest zoveel verhalen op et forum, er 1 geeft me hoop, et ander maakt me weer realistisch.. Iedereen geluk met testen!
He testers heel veel succes deze week! Rode dames jammer! Puggy lief berichtje! Mijn duimen draaien nu voor jou, zie dat er nog hoop is! Yvke ze draaien ook voor jou en andere
Rokers; ik rookte bij de eerste ook en zodra ik zwanger was, werd ik er super misselijk van! Stoppen was geen enkel probleem! Heb wel geëist dat vriendlief ook zou stoppen, dus dat hadden we vooraf afgesproken! Bij mij gaan de meeste dingen ook niet in 1x goed, maar van S was ik mooi wel de eerste ronde zwanger! En nu is ie bijna 3! Dus zeg nooit, nooit! Heb een afspraak gemaakt bij de HA, omdat ik me toch wel wat zorgen maak over mijn cyclus/menstruatie en ik vind ronde 27 wel lang genoeg geduld! Nu wil ik gewoon weer zwanger worden! Morgen kan ik al terecht, dus ben benieuwd.
Liv1985: sommigen testen pas positief twee weken na nod. Ik zou het nog even afwachten. Misschien heb je nu een langere cyclus dan de vorige ronde. Anders over een paar dagen nog een keer testen?
Ik las van iemand op et forum, dat ze op 1 dag 2x negatief had getest en toen de dag erna met clear blue positief... Deze heb ik zojuist gehaald en vanavond toch proberen. Als die negatief is weet ik gewoon dat m'n cyclus gewoon langer is en m'n ongesteldheid eraan komt.. Het is zo moeilijk om niet te testen! Jullie horen het van mij!
hi dames, gister was mn nod. gisteravond en vanochtend kramprn, dacht het zet door want met die krampen zet het meteen door. maar nog niks. enige wat bruine slijmerig vloed en verder niks. meestal met krampen en bruine vloed zet het meteen door maar nu niks. iemand ook meegemaakt?
Succes Liv. Mijn duimen draaien. En poeh wat zitten er veel meiden in spanning. Overtijd en toch negatief testen, bah! Ik duim voor allemaal positieve testen
Yvke, had jij nog andere symp? ik heb totaal geen symp alleen wat grotere boobs en ze zyn zo gespannen.. pff
Nee helemaal niets. Maar ik heb ook een vmk gehad met 5,5 week. Het enige wat ik wel had waren plopjes en steekjes in de onderbuik een paar dagen voor nod. Maar syptomen zeggen helemaal niets. De ene heeft er wel en de ander niets terwijl ze wel posi testen. En sommige menen symptomen te hebben en blijken niet zwanger
Malaika ik lees dat je al overtijd bent? Morgen gewoon testen dan heb je zekerheid Ik duim voor je!! Spannend
ja ik heb een regelmatige maar sinds gister overtijd. gister beetje bruin en vanochtend. en krampen gehad maar nu niks.meer.
Morgen nod, maar m'n temp was vanmorgen erg laag Ik ga dus maar niet testen en wachten op menstruatie...
Oeh spannend hier! Voor degene die morgen naar ha gaat, mamamies geloof ik, vraag of hij ook een testje hcg wil doen hoor! Veel succes! Ook voor degenen die morgenochtend gaan testen!
Zojuist getest en ik had er al geen goed gevoel bij... en inderdaad 'niet zwanger'. Toch wel een traantje weer moeten laten, vandaag was de crematie van mijn oma en het leek me zo mooi om dan vandaag erachter te komen dat ik zwanger was... Niet dus... Ik snap het ook niet goed.. Ik heb een eisprong gehad (denk ik), 14 dagen erna een beetje oud bloed en nu 21 dagen later nog steeds geen ongesteldheid. Wat was dat oud bloed dan? Ben wel blij dat ik nu weer even van dat onrustige gevoel af ben. Nu denk ik ook weer ; ik ga me er NIET meer mee bezig houden, gewoon lekker genieten van het leven met z'n 2! Hopelijk lukt dat nu ook... Dus op naar de volgende ronde... Succes voor de rest!