Ik wilde vanochtend gaan testen en helaas bloedverlies in ondergoed, bij het afvegen bijna niets? Mijn onderbuik gevoel is al dagen hetzelfde, dus ik denk dat de ongi door gaat zetten. Zet mij maar op rood op de lijst, op naar de volgende ronde. Puggie: balen van ongi, succes volgende ronde! Yvke: jammer een negatest, maar misschien over een paar dagen toch een positest als je ongi er nog niet is.
Zo hea, dat gaat snel!! Het is al de 31e :-O Voor iedereen op roze, nog gefeliciteerd! Iedereen op rood, good luck next month! Zijn er nog testers?
Liggen we allemaal op de bank met buikpijn, een slecht humeur en een deken en thee? Of ben ik de enige? Pff.
aaah jammer Ja, hier nog steeds geen ongi. Dus ik hou nog een beetje moed, de vorige keer testte ik ook pas 3 dagen na nod positief. Maar toen kreeg ik 1 week later een vmk, dus ik wil nu een knaller en wat eerder, maarja
Alle rode dames balen! Maar kop op, positief blijven en door naar de volgende ronde! Knuffel voor jullie! Dames die nog op t wachtbankje zitten en negatesters.. spannend! Mijn duimen draaien voor jullie!!
He Puggy balen, zie je de volgende ronde weer dus... Hopen dat we dan op roze mogen.. Yvke krijg al zere duimen hier blijf wel draaien hoor hoop echt dat je een mooie knellende plakker hebt!
dankjewel ik baal er wel van. Ik wil het liefste gewoon ongi worden nu want testen durf ik toch niet meer.... cyclus wordt wel lekker lang zo
Even mijn banner aangepast, bleek dat ik al die tijd verkeerd mijn cyclus had geteld... Nu staat ie goed. Ik schuif een topic door, mijn nieuwe nod is op 29 aug. Veel succes voor degene die nog moeten testen!
hoihoi allemaal hier even snel vanaf het werk,zie dat er een aantal toch ongi zijn geworden jammer hoor,hopenlijk de volgende ronde!! hier dag 4 overtijd en nog geen bloed te zien ook niet iets wat erop lijkt of voelt,wel meer last van me borsten,maar goed ik wacht nog wel even eenpaar dagen,had natuurlijk gisterenochtend een negatieve test in handen dus wacht liever dan nog maar een paar dagen groetjes vanessa
Ik zit hier in zware onzekerheid Vanmorgen test gedaan (kruidvat) zie foto is van gisteren en vanmorgen, maar de HA belde dat het geen ja, maar ook geen nee is Ik heb wel de laatste 3 maanden iets schommeling vorige maand dinsdag maand ervoor woensdag en maand daarvoor zaterdag ongesteld geworden. Maanden ervoor was het vrij/za. Ik dacht dat een bloedtest wel zekerheid zou geven maar niet dus. Heb niet te vroeg getest maar ben nu wel nog erg onzeker, misschien komende week niets meer. Wel misselijk en moe maar misschien is dat van de spanning........ Moet zeggen dat de testen wel lichter worden,ze liggen natuurlijk ook al een dagje. Jullie reacties doen me wel erg goed
Jeetje creabea wat vervelend! terwijl de testen echt heel duidelijk zijn! Wat heb je met de ha afgesproken? Mag je terug komen volgende week? Hoop dat je ongi weg blijft en dat je een plakkerd hebt! En meiden op rood, echt balen! Zie jullie in het eind aug nod forum. Augustus wordt hopelijk jullie maand!
Moet zelf gewoon blijven testen en over 2 weken weer een bloedtest (als mijn ongi uitgebleven is) Mijn HCG was 94 (dinsdag morgen) dus hopelijk morgenvroeg een duidelijk streepje. Ik heb niet te vroeg getest en de vorige keren was er duidelijk niets aan de hand dus ik dacht echt zwanger te zijn. Nu toch maar weer afwachten......
Iedereen op rood, jammer! Vol goede moed naar de volgende ronde. Creabea, in mijn ogen zijn het gewoon positieve testen. Nog maar weer een weekje afwachten dan.. Hopelijk test de bloedtest volgende week positief! Hier nog geen rood. Wel testdrang. Maar dat mag ik niet van mezelf tot zaterdag..
Nibble knap dat je het volhoudt. Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, had ik maar gewacht tot morgen want dan was het niet nodig geweest. Volgende maand wacht ik wel netjes 1 dag langer