Nou het is lastig hoor! Vooral omdat ik al een keer negatief heb getest, gister avond. Dusja dan denk ik, of positief testen of gewoon ongesteld worden. En tja, soms kan je je nieuwsgierigheid niet de baas! Maar nu weet je wel dat je volgende maand dus een dag langer moet wachten
Nog steeds geen ongi! Ik wacht nog braaf tot zondag, je weet maar nooit of de ongi gewoon even aan het 'plagen' is haha.. Hopelijk blijft ie uit en test k posi... 14dpo nog negatief getest mjah alles kan haha
Peetra: hoe is het nu? Nog wat bloedverlies of misschien toch Oh lees nu dat het toch mis is en je naar augustus doorgaat. Good luck! Puggie: shit zeg Yfke: lees nu dat je toch ongesteld bent geworden? Balen zeg. Wordt toch weer tijd voor iets roze . Wie o wie? Poedie, Nibble, Mamavanhjs??? Alledrie? Ik hoop het zo voor jullie. Creabea: deze test is toch ook echt positief. Ik had hetzelfde als jij (met 2V5 van KV) - zie mijn fotoalbum. Twee dagen achter elkaar een hele lichte test. Toen heb ik een test gedaan die aangaf Pregnant of non pregnant en die zei: Pregnant. Misschien is zon test iets voor je? Dan heb je zekerheid. Snap je onzekerheid heel erg goed. Dat had ik ook. Net als jij. Maar zoals ik het kan zien, ben je echt zwanger, hoor!! Ik heb gebeld naar de fertiliteitskliniek vanwege mijn onzekerheid over mijn testen (2-3 weken), maar ze testen niet op hcg als het echt niet noodzakelijk is Ze moeten minderen qua kosten in de zorg (zei ze letterlijk), dus daar kunnen ze niet aan beginnen. Ik begrijp het ook eigenlijk wel, hoor. Moet eerlijk toegeven dat dat onwijze rotgevoel van vanochtend wel grotendeels weg is en ik weer wat vertrouwen heb (moet hebben van mezelf). Wat heeft het voor zin me nog een week lang (nog langer dan een week) gek te maken. Dan duurt het alleen maar langer. En ik ga niet meer testen. Heb ook niets meer thuis. De enige test die ik misschien nog wil doen, is volgende week zaterdag als de echo goed was en het hartje klopte. En dan gewoon om te kijken of er dan wel 3+ staat. Maar daarvoor echt niet. Maak mezelf alleen maar gek.
@Ploon heb nog met de HA gebeld en mijn HCG waarde was 94. Overal op internet lees ik dat je dan gewoon in je 4de week zit. Echt vreemd dat de HA dan zegt "dat hij het nog niet weet" je kan toch zeggen dat het er is maar nog heel pril?! Oja ik ben dinsdagmorgen getest op de eerste dag dat mijn ongesteldheid uitbleef, omdat de thuis test toen een streepje gaf. Inmiddels nog niet ongesteld dus morgen vroeg hopelijk een duidelijk streepje en dan ben ik voor mijn (ons) gevoel gewoon zwanger! Andere dames ik hoop volgende maand beter nieuws te lezen .... heel veel succes!
Lieve dames Wat een boel rood!!! @ Yvke; shiitttttt jammer, zitten volgende ronde niet in hetzelfde topic, ik ga naar begin sept helaas en wat klinkt dat ver @ melkchocolaatje : waar zit jij? Weer met zn drieën verder!! @ crea, blijf positief !!! @mamavanhjs: spannend en erg knap!! Zoveel lieve reacties op mijn rood: Thanks!! hebben deze maand niet erg ons best gedaan en aankomende ronde zal dat ook niet gebeuren, september lekker op vakantie dus mocht het dan nog niet gelukt zijn vind ik dat persoonlijk niet heeeel erg wijntjes lekker eten. We proberen er nog helemaal geen druk op te leggen en geloven (nu nog) dat het komt als het zo moet zijn)
Volgens mij zit je jezelf idd gek te maken ploon! En dan duurt het idd alleen nog maar langer! Maar gelukkig heb je er zelf ook een beter gevoel over. Hier nog steeds geen rood.
Creabea wat raar van je HA zeg! Een streep is een streep en een hcg van 94? Normaal is je hcg tussen 0-2 ergens en dat gaat om de 2-3 dagen verdubbelen als je zwanger bent! Hoe zou je dan niet zwanger of een twijfel geval kunnen zijn? Ik snap die HA niet helemaal... Heeft ie ook uitgelegd waarom hij twijfelt?
Zat hier hetzelfde te denken 94 is echt duidelijk zwanger. Ik had bij miskraam 69 en mijn huisarts zei gewoon zwanger.. niet eens zorgwekkend elke vrouw is anders bij aanmaak HCG boven de 10 is zwanger. Dat het nog alle kanten op kan is wel zo, dat blijft de eerste weken spannend.. Ik duim voor je dat je een plakker hebt! Dat je zwanger bent is geen twijfel!
creabea Ik blijf het gek vinden. Ik had met 4 +1 hcg van 65 en de ass vd ha zei gewoon zwanger! Het was een mooie stijging zei ze
Test van deze morgen Mijn huisarts is gek. Ga vandaag zelf maar eens naar het ziekenhuis bellen, maar mijn streepje is iig weer duidelijker. Kan het nog niet helemaal geloven na 11 maanden en in september de planning om aan ziekenhuis traject te beginnen. Ik ben (voorzichtig) ontzettend blij! Bedankt dames
Zie je wel crea bea! Van harte! Misschien eens navragen waarin hij het niet zeker wist? En anders Door de gyn npg eens bloed laten trekken? digitale geest ook zeker zwanger aan hoor!
Eigenlijk niet eens een voorzichtige zwanger, maar overduidelijk! Super, hoor! Toen ik belde vanwege mijn onduidelijke testen 2 weken terug zeiden ze me dat een test pas een streepje geeft als je genoeg hcg in je lijf hebt en je dus zwanger bent. Ongeacht hoe donker het streepje is. Dus..... Het is echt zo, hoor. Dus dan wordt geen ziekenhuis. Dat hebben wij ook. Wij lopen dan wel in de fertiliteitskliniek, maar hebben voor 4 september een afspraak in Dusseldorf staan. Maar als alles goed gaat, hoeft die afspraak dus niet door te gaan. En het grappige aan het hele verhaal is dat we dat bij mijn vorige zwangerschap ook hadden. We hadden dinsdags positief getest en zouden vrijdags naar Dusseldorf gaan. Dus ook niet geweest. Onze gyn in NL zei al (toen we aan het spuiten waren): Gewoon laten staan die afspraak, maar jullie komen toch niet in DD En hopelijk heeft ze gelijk. Verder nog testers vandaag?
Hihi Ploon wat grappig! Hoop dat ik 7-10 dan ook niet hoef te gaan! Zou mooi zijn zeg! En creabea die test is overduidelijk positief hoor! Wellicht heeft je HA geen goede ervaringen met vrouwen die laag in hun hcg zitten en is hij daarom zo vaag/negatief. Ik weet dat ik heel laag in hcg zat en ook laat ging aanmaken bij S, ik testte pas ruim 2 weken overtijd en had toen een lichte streep. De VK dacht toen eerst dat ik wellicht iets korter zwanger was dan ik zelf dacht, maar bij de echo bleek dat ik zelfs nog bijna een week verder was dan dat! Het kan dus allemaal en hcg zegt daar dus niet zoveel over. Je kan waarschijnlijk wel uitsluiten dat het een meerling is! 😉 Zit hier nu te wachten op eisprong die ergens deze week moet zijn. Moet het nu allemaal nauwkeurig bijhouden (als in opschrijven ipv in mijn hoofd opslaan!) want ik moet 7-10 bij de fertiliteitsarts dat op papier kunnen laten zien. Ik hoef niet te temperaturen, maar misschien dat dat later alsnog moet. Ik heb dat nog nooit gedaan, omdat ik dat 's ochtends gewoon vergeet en je dan dus niet meet op dezelfde tijdstippen! Wie van jullie tempt? En met wat voor thermometer?
Gefeliciteerd creabea! Een hele duidelijke test. Wel raar dat je HA wat anders beweerd.. Vind het altijd wel "grappig", ik hoor wel vaker dat als mensen eenmaal een volgende stap hebben gezet omdat het niet lukt zwanger te worden het ze ineens wel lukt. Hetzij omdat je er dan heel anders mee bezig bent. Natuurlijk is het traject daar naartoe minder leuk. Soms het ik het idee dat het iets psychisch is. Dames op rood, succes de volgende ronde. Hier nog steeds geen rood. Als ik morgen nog niet ongi ben ga ik zaterdag ochtend testen.