Klinkt ver weg he, september!! Ik mag nog net in het augustug topic. Maar zelfs dat klinkt ver weg, 31 augustus..
Ik heb niet actief meegeschreven in dit topic, maar sta wel op de lijst. Nu nog in het zwart, maar ik mag op roze! Voor alle dames die nu nog in afwachting zijn hoop ik op roze! En alle zwangeren, gefeliciteerd!
Alle meiden op roze van harte gefeliciteerd. Meiden op rood balen en succes in de volgende ronde hoop dat het snel raak is.
dankje meis voor je berichtje!maar helaas niet zwanger en nog steeds niet ongesteld hopelijk wordt ik het snel en kunnen we voor de volgende ronde gaan!
Jammer.... Dan hoop ik ook dat je snel ongesteld wordt zodat je door kan met de volgende ronde. Onregelmatig maakt het alleen maar lastiger Sterkte
Ja zeker jammer was er wel even verdrietig van! tis zo vervelend dat wachten en ik ben niet echt een goede wachter. hopelijk wordt ik deze week snel ongsteld!)nooit verwacht dat ik dat zou zeggen
Haay mensjes! Here I am vanuit Duitsland! Thanks voor alle fijne-vakantie-wensen! Evelientje, gefeliciteerd!!
Inmiddels bezig in ronde 4, nod vermoedelijk 16 augustus. Vandaag positieve ovulatie test... laat.... dan heb ik een korte luteale fase..of mijn menstruatie komt later. Iig gaan we vandaag en morgen flink aan de bak! Succes allen!
hoihoi allemaal,hier van mij sorry heb het zo druk deze maand,werken,verjaardag zoontje,laatste dingen regelen huwelijk ppfff wilde toch nog even doorgeven dat ik afgelopen maandag toch ongi ben geworden,precies een week later dan ik dacht dus,had me er al op voorbereidt dus was niet heel eg teleurgesteld. nu op naa de volgende ronde,en hopelijk test ik net voor me huwelijksdag nog positief hihihih groetjes vanessa
Oh wel balen Vannessa..... maar je klinkt wel positief. En dat is goed. Wanneer trouw je? Ik testte vorig jaar positief op onz huwelijksreis. Dus had op onze trouwdag mn laatste wijntjes gedronken En 8 maand later werd onze dochter geboren.... ik hoop dat jij dit ook zult hebben. Succes! En een hele mooie trouwdag!
fijne trouwdag gewenst! meiden had een vraagje ben nu 13 dagen overtijd als ik een cyclus neem van 28 dagen , mijn vorige was 38 dagen. ik heb 4 juli getest. zal ik nu dit weekend weer testen ivb met de lange cyclus dat ik te vroeg heb getest?
Hoi Wannabe.. Wat vervelend dat t zo lang duurt...(heb t vaak genoeg meegemaakt) heb je 4 juli of 4 augustus getest?? Anders doe je t komend weekend nog een x en probeer je t daarna een paar weken niet te doen en naast je neer te leggen (hoe moeilijk dat ook is.. i know ) hopelijk heb je snel duidelijkheid!
@zahra thnx voor je reactie! ja ga morgen weer opnieuw testen maar. heb 4 augustus getest. mijn laatste menstruatie de eerste dag was 28 juni.(met een cyclus van 38 dagen) Heb nu het idee dat ik blaasontsteking heb , heb pijn bij het plassen, en continu druk in mijn blaas. Kan dat een verschijnsel zijn van zwangerschap? gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!