heb eergisteren toch ovulatietesten besteld en gisteren en vandaag negatief ( digitale test) , verder rommelt het qua slijm etc maar op en neer.... dan helder , dan niks dan slijm met roze ertussen , sliertjes rood..... we klussen naar gewoon rustig om de dag door en dan hoop ik snel meer inzicht in mijn cyclus te krijgen
Hier nog niet positief. Had vanaf half drie mijn plas opgehouden vanwege een lange meeting. Wel slechts slokjes gedronken maar mijn blaas stond op knappen dus over 2 uur nog eens testen. Grote kans dat piek morgenochtend pas is. Afgelopen 2 rondes ochtend piek gehad.
Ik zit even flink te balen. Lijkt erop dat piek morgen komt (net ook geen positieve ovu test) maar dochter is verkouden en flink aan het hoesten. Ze lag net een uurtje op bed en toen alweer huilen en overstuur. Mijn man zit er nu al ruim een half uur naast. Grote kans dat ze zo bij ons in bed bovenop mij wil liggen, om überhaupt te kunnen slapen (is altijd als ze ziek is, veel behoefte aan slapen bij mama). En dat lukt natuurlijk niet in combi met seks hebben Hoop dat het morgenavond iets beter gaat, in ieder geval lang genoeg zodat man en ik het nog gezellig kunnen maken… donderdagavond was de laatste keer, net te ver weg voor een potentieel ei morgen ik hoopte eigenlijk vanavond en morgen nog wat klaar te kunnen leggen maar ja
Ik had dat ook toen ik stopte met de pil 5 weken later bleek ik zwanger terwijl ik ook steeds wat rommelde en er dus niets van verwachte. Oh dat is echt een slecht moment voor zo'n nacht zeg. Hopelijk wacht je ei nog eventjes langer.
Zijn er meer mensen waarbij sensitest niet altijd piekt? Ik heb vorige maand een nieuw pakje besteld, en zowel toen als deze maand kom ik niet verder dan een 0.5 volgens premom. Vorige maand wel een hele mooie temperatuurstijging gehad na de 0.5, en ik had gister weer 0.5 en die neemt ook alweer af. Ik voel wel aan alles dat ik aan het ovuleren ben, misschien zelfs vannacht al een ei gehad! Edit: de maanden hiervoor wel een duidelijke piek gehad met sensitest
Ik heb maar 1 ronde met sensitest getest, de gewone, en toen wel een piek. Dus helaas kan ik geen ervaring delen!
Ik zou doen de eerste dag dat je wel iets van bescherming nodig had. Maar vervelend dat je ook zo chagrijnig ervan was! Ik denk eerlijk gezegd dat het bij mij wel beide is, dat het de pijn is en het balen van wéér niet zwanger. En dat het bij anderen zo makkelijk lijkt te gaan
Hm ja dat was dus wel echt vrijdag al.. nu begint het wat af te nemen maar nu duurt het ineens al 6 dagen waarvan vrijdag t/m zondag heel erg licht, maandag en dinsdag redelijk zwaar en nu weer licht, misschien heeft het nog met ontpillen te maken, geenidee maar hoop dat ik in november niet meer ongesteld ga worden Denk inderdaad ook dat de teleurstelling en het zien dat anderen in ronde 1 al zo'n geluk hebben het extra zwaar maakt. Dikke knuffel voor jou hoop dat dit jouw ronde wordt.
Ojee dat is vervelend, hopelijk is ze snel weer opgeknapt en kunnen jullie toch nog aan de gang voor deze ronde, overdag of sochtends geen optie?
Hier ook onduidelijke cyclus, borsten zijn al dagen super gevoelig, m'n zoontje wou tegen me aan liggen nou dat ging echt niet? Heb ik normaal niet en al 6 dagen lang steken daaronder, ovulatietesten lopen enorm traag op... Ben jij normaal wel regelmatig? Slijm loopt hier ook op en af word er flink ongeduldig van, als je niks voelt dan weet je tenminste dat het nog moet komen, nu let ik continu op alles wat je voelt enzo
Ik had een erg lichte menstruatie voor m'n doen, eerst een dag alleen iets met afvegen die heb ik niet meegeteld, tweede dag niet eens 1 maandverbandje (normaal moet ik echt regelmatig een nieuwe op een dag, zware dagen zelf icm tampon) maar die toch als dag 1 geteld. Dus denk bij jou ook vrijdag dan
Leek vanmorgen wel weer wat beter te gaan! Ze at in ieder geval weer iets, gisterochtend had ze drie halve hapjes op van dingen die ze normaal écht lekker vindt, en weer uitgespuugd. Vanmorgen zat ze nog steeds aan tafel te eten toen ik weg ging (papa is thuis vandaag) en had toen al een boterham pindakaas op gisteravond dus ook geen seks gehad. Maar ovu test vanmorgen was nog steeds 0,56 dus hopelijk kunnen we in ieder geval vanavond even seks hebben mijn man vroeg bij het ontbijt al of hij positief was. En op mijn uitleg (nog niet, de dag ervoor, op de dag en de dag erna seks zou qua timing het beste zijn, al hoeft het niet alle drie) zei hij dood serieus: oh dan moeten we maar wat energie bewaren voor vanavond dus als mijn dochter vanavond in ieder geval de eerste uurtjes gewoon slaapt, maken we nog kans deze ronde
0.64 en opgedroogt zoals foto 0.95 dus zit eraan te komen. Maandag gezellig gemaakt en vandaag en morgen weer.
We werken beide op kantoor en hoewel het een 20 minuten fietsen ‘slechts’ is, is dat toch wat gek. Om tijdens de werkdag even de ander te gaan bezoeken Edit: ‘s ochtends is voor mij echt geen optie. Man staat 5.15 uur al op om te sporten en daarvoor moet hij mij echt niet wakker maken. Dan ben ik mega chagrijnig en niet in de stemming te krijgen
Ja het was heel weinig maar er zat wel bloed op het maandverbandje, hou vrijdag wel aan dan en accepteer het maar dat het nu 6 dagen duurt
Haha nee dat snap ik dan, m'n man en ik werken op de dinsdag vaak allebei thuis dus dacht als jullie dat ook hebben bijv. zou het in de pauze kunnen maar op en neer fietsen gaat ook weer wat ver haha fingers crossed voor vanavond!
Ik vind ochtend seks echt niks, kan ook niet met de kids trouwems , maar in de avond eigenlijk ook te moe