Nod 16 tot en met 30 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door angel02, 12 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Haha ik weet nog vroeger. Toen ik lange tijd na de bevalling pas weer zin kreeg, en voordat we voor een 2e gingen, dat de enkele keer als we ‘s ochtends of ‘s avonds probeerde het gezellig te maken, mijn dochter wakker werd :roflmao: echt zo’n mood killer, ook als ze daarna weer sliep…

ik ben ‘s avonds ook altijd moe maar regelmatig hebben we onbewust toch zin, waardoor we na een uur slapen toch elkaar wakker weten te maken :rolleyes: en daarna snel weer slapen :roflmao:

Nour98 en Saby vinden dit leuk.
  2. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Nou m'n vent is sochtends niet wakker genoeg eigelijk :roflmao: die heeft het liefst overdag seks mja onze oudste slaapt niet meer overdag dus dan wordt dat toch lastig, behalve dan op dinsdag, maar ik ben meer van savonds als ze op bed liggen, dat snapt m'n vriend alleen niet altijd als ik vraag ga je mee naar boven, krijg ik te horen "nog even dragonball kijken" en weg is m'n zin :roflmao:

Mamajolein, Soya en Saby vinden dit leuk.
  3. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Mij wakker maken is echt een no go :roflmao: slaap is heilig!

4. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Haha als ik slaap dan mij niet wakker maken.
    Maar hier hebben wij weinig seks, ik vind er weinig aan ( voel er niks van ) dus nu bewust rondom eisprong. En dat kost al moeite en dat is oke gelukkig.

Dus vanavond na het perfecte plaatje maar weer aan de slag

5. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Haha ja we maken elkaar niet bewust wakker maar liggen slapend te knuffelen totdat we soort van slaperig wakker worden en bijna al bezig zijn :rolleyes:

6. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    #206 Soya, 2 nov 2022
    Laatst bewerkt: 2 nov 2022
    Ei is eigenwijs deze ronde! Vorige rondes 1x een 0,5 gehad, toen piek en daarna direct afloop. Hik nu nog tegen de 0,4-0,5 aan. Helemaal niet erg! Vanavond alvast seks hebben. Mijn hartslag in rust stijgt ook dus ben benieuwd of dat dan daalt na de piek (en dan weer stijgt rond NOD!)

edit: ook volop vruchtbaar slijm sinds gister einde dag. Dat het maar een mooi ei gaat worden ❤️

Bijgevoegde bestanden:

Nour98, Chalona, Mamajolein en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. hanna85

hanna85 Actief lid

20 okt 2022
    160
    120
    43
    Vrouw
    ik ben pas gestopt met de pil dus regelmatig kan ik nog niets over zeggen.... maar alle lichamelijke gedoetjes maken je wel onzeker.... maar goed heb er verder weinig invloed op dus we doen het er maar mee.....

vandaag qua slijm geen bijzonderheden/ gekkigheden maar wel nog steeds krampjes in mijn buik

8. hanna85

hanna85 Actief lid

20 okt 2022
    160
    120
    43
    Vrouw
    haha die is herkenbaar

9. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Succes alvast! Bij mij is seks ook wel een ding. Ik lees het toch wel vaker. Fijn dat jij er berusting in lijkt te hebben zo

10. Mamajolein

Is dat voor jou gebruikelijk mbt je rhr? Bij mij stijgt ie voor m'n ei en blijft tussen ei en 9 dpo stabiel en gaat daarna ligt dalen

Hopelijk met je dochter nu alles rustiger!!

11. Mamajolein

Vervelend die onduidelijkheid! Dan kan je het ook gewoon niet loslaten...

12. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Ja ze speelt nu even doktertje met papa want ze is ziek haha :roflmao: stuk beter, was gisteravond alleen maar huilen en hangen.

Het is deze ronde pas voor het eerst dat ik aan mijn rhr duidelijk een ei piek zie. Als ik kijk naar afgelopen rondes rond NOD, wanneer het echt niet raak was, dan is hij daarvoor consistent laag en verhoogt hij 2-3 slagen rond NOD. En na menstruatie weer omlaag. Tijdens mijn miskraam steeg hij flink forser. Gemiddeld zit ik op 58-59, rond NOD vaak rond 69 en bij de miskraam toen ik zwanger was zat hij rond NOD op 64.

Mamajolein vindt dit leuk.
  13. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Haha kijk dat klinkt wel heel romantisch, m'n vriend kan er dus niet tegen om tegen elkaar aan te slapen, die gaat dan echt zweten op de plaatsen waar ik tegen hem aan lig helaas. Ik knuffel het liefst tot ik in slaap val maar dat is voor hem dus echt niet fijn helaas

14. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Wat vervelend voor jou en @Saby kan me voorstellen dat het dan een extra lading legt op het zwanger worden. Heb je normaal dan wel dingen die je samen kan doen waar je van kan genieten?

15. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Haha ik ben een beetje jouw vriend normaal! 9 maanden van het jaar mag mijn man absoluut niet tegen mij aanliggen of zelfs maar één hand op mij leggen als ik in slaap probeer te komen. En nu het kouder wordt leg ik alleen mijn voeten tegen zijn benen aan :roflmao: behalve dus als ik slaap dan kruipen we soms toch even naar elkaar toe.

Mamajolein, Nour98 en Chalona vinden dit leuk.
  16. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Wat lastig, zeker in combinatie met de wens van een kindje. Kijk je dan ook erg op tegen het moment van je eisprong en dat er seks ‘moet’ plaatsvinden?

Ik kan mij een klein beetje voorstellen hoe dat is. Na de geboorte van mijn dochter heeft het bijna een jaar geduurd voordat ik weer seks wilde hebben. Ik keek er echt tegenop, en ook de ‘eerste keren’ toen had ik niet veel plezier. Lijkt mij wel lastig als je dat altijd hebt :(

17. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Ah ja, snap je helemaal, ik ben ook in september gestopt met de pil, vorige ronde eisprong gevonden op cd 22 en toen had ik echt in aanloop de klachten, nu al vanaf net na m'n menstruatie. Heb wel met mezelf afgesproken dat ik de ovulatietesten die ik nog heb op mag maken maar geen nieuwe bestellen (heb er nog 15) om te zorgen dat ik niet teveel bezig ga met testen. Hopelijk voor jou ook snel duidelijk wanneer je ei komt :)

18. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    we hebben een goede relatie maar seks hoeft van ons nie zo. Vele vinden dat belangrijk in een relatie maar ik ben het daar niet mee eens. Je kan elkaar op vele manieren aanvullen. Als je samen plezier hebt , samen kan lachen en huilen en elkaar aanvult is voor ons belangrijker.
    En het zou heerlijk zijn geweest als ik er plezier uit had gehaald :roflmao: vind dat wel eens jammer maar mis het niet

Nour98, Mamajolein en Chalona vinden dit leuk.
  19. Nour98

Nour98 Actief lid

2 okt 2022
    118
    118
    43
    Haha, wel een leuke invulling van je pauze! :roflmao:

Soya vindt dit leuk.
  20. Nour98

Nour98 Actief lid

2 okt 2022
    118
    118
    43
    Ik merk bij mijzelf dat ik tijdens de vruchtbare periode wel meer moeite doe om wakker te blijven 's avonds. Mijn vriend werkt altijd tot laat, en gaat dus ook altijd later dan ik naar bed. Als ik eenmaal met mijn hoofd op het kussen lig ben ik meteen vertrokken, en dan mag je mij voor niks meer wakker maken! Hier baal ik altijd wel een beetje van, want hierdoor hebben wij denk ik wel echt minder seks dan we beiden zouden willen..

Deel Deze Pagina