Toch goed dat doortesten. Hier was hij net 0.51 dus twijfel vanavond nog even gezellig te maken. Gister had ik er echt last van, tijdens, van mij eierstok
❤ Nod lijst 16 t/m 31 November ❤ 16 november (5) Mom86, 36 jaar, 5e kindje, ronde 6 (1e kindje met huidige partner) Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 2 Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje (2e stil geboren bij 22w) ronde 4 Saby - 33 jaar- 3de kindje - ronde 6 17 november (2) Soya - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Mosasaurus - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 november (1) hanna85-37 jaar-4e kindje- ronde 1 19 november (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje -ronde 2 20 november (0) 21 november (0) 22 november (1) Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 november (1) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 24 (ronde 9 na bbz) 24 november (1) Kitten93- 29 jaar- 1e kindje- ronde 7 25 november (1) Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 november (0) 27 november (0) 28 november (1) IsabelD - 2e kindje - ronde 18 29 november (2) EllaF - 4e kindje - ronde 6 Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 30 november (1) Zonnestralen - 4e kindje - ronde 5 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (17) Wachten op eisprong (14) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik hoor net dat een vriendin die in het buitenland woont al 13 weken zwanger is. Dat komt wel even binnen . Ze heeft een kindje dat jonger is dan mijn jongste en heeft het niet makkelijk met haar man.
Aah zo. Heb je ze graag snel achter elkaar? Mijn jongste is bijna vier. Als een vierde ons gegund is zou ik daarvoor weer meer bubbel tijd hebben.
Ja vooral mn man, die vind het een stap achteruit met een baby erbij en wil dan liever dichter op elkaar. Maar zoals jij het zegt klinkt het ook fijn. Hou oud zijn jouw andere kids?
Vandaar. Doet hij het meeste in huis? Mijn kinderen zijn 7, 6 en 3. Oudste en jongste zijn bijna jarig. Bij de oudste heb ik heerlijk kunnen genieten van de baby tijd. Bij de middelste was het een gekkenhuis. En bij de jongste moest ik op 3 plekken tegelijk zijn.
Hahaha ja of dit ei is lui en doet lang over de weg of het is een mega ei in alle 3 rondes dat ik ovu testen gebruik, nooit vaker/langer dan 1x een positieve test gehad
Mijn man en ik hebben dit ook lang gezegd, dat we ze liever dicht op elkaar hebben. Maar nu dat die van ons bijna drie wordt, en dus bijna vier zal zijn eer de 2e er is, vind ik het wel fijner zo. Onze dochter is in vele opzichten al zelfstandig. Moet er niet aan denken twee in de luiers te hebben en echt te moeten verzorgen. Dan kan ik straks ook wat meer baby tijd hebben.
Hier nu 5.5 en 7.5 dus ik heb mocht het ons gegunt zijn alle tijd met de baby, en die baby moet overal mee naar toe, sport, school en Kids overal ophalen
@Zonnestralen mijn man en ik doen ongeveer evenveel in huis. Hij is alleen meer van de grote reizen enzo en dat gaat minder goed met een baby. Bij jullie dan dus een bewuste keuze om wat later voor een 4e te gaan of was de wens er eerder niet? @Soya het lijkt me ook mooi om de aandacht meer aan de baby te kunnen geven. Ik had mijn jongste wel ook een speelkamaraatje gegund @Saby bij jou dus ook al wat ouder. Wel heel leuk dat ze dan bewust mee kunnen maken
Aah vanwege de mogelijkheden. De wens was er zeker. Machines etc die vervangen zijn zijn vervangen door grotere. Wat goed is is bewaard. En er zijn ook wat aankopen gedaan op momenten dat de prijs even erg goed was. Maar de tijd was er niet rijp voor. 3 in 4 jaar is sowieso een tijdje pittig geweest. Maar mijn oudste en middelste hebben/hadden ook wat extra uitdagingen. Eerder was het daardoor geen goed idee. Inmiddels loopt het en zijn ze meer in balans.
❤ Nod lijst 16 t/m 31 November ❤ 16 november (5) Mom86, 36 jaar, 5e kindje, ronde 6 (1e kindje met huidige partner) Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 2 Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje (2e stil geboren bij 22w) ronde 4 Saby - 33 jaar- 3de kindje - ronde 6 17 november (2) Soya - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Mosasaurus - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 november (1) hanna85-37 jaar-4e kindje- ronde 1 19 november (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje -ronde 2 20 november (0) 21 november (1) SM1987 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 11 IUI KID 22 november (1) Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 november (1) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 24 (ronde 9 na bbz) 24 november (1) Kitten93- 29 jaar- 1e kindje- ronde 7 25 november (1) Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 november (0) 27 november (0) 28 november (1) IsabelD - 2e kindje - ronde 18 29 november (2) EllaF - 4e kindje - ronde 6 Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 30 november (1) Zonnestralen - 4e kindje - ronde 5 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (17) Wachten op eisprong (14) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Gister echo gehad, links een ei van 15,5 mm en rechts een ei van 11 mm. Arts zegt dat die ook wat kan doen. Verschil is best groot toch? Hoe groot is de kans dat die ook springt? Ik hoop ergens dat ze allebei springen, want mijn follikels blijken ineens heel weinig te zijn. Toen ik startte had ik er 13. Gister 5. Arts gaf aan dat dit eigenlijk te weinig is om te mogen starten met IVF als het na 12 pogingen nog niet gelukt is. Best een beetje van de leg dus nu, want het lijkt ineens soort aflopende zaak ofzo. Gister AMH geprikt, uitslag krijg ik over 3 weken.
Misschien een beetje een domme vraag maar mijn menstruatie is nu 2 dagen voorbij, nu heb ik nog best wel last van mijn buik, is dit normaal?
Mag ik hier mee kletsen alvast, ook al val ik misschien niet in jullie groepje, maar 1 december? ik test toch altijd veel eerder, haha. Ik weet nog niet zeker of mijn NOD deze maand nog is. Ik zit nu op CD 4. Even afwachten wanneer mijn eisprong is. Maar ik vind zo'n NOD groepje wel gezellig