Nod 16 tot en met 30 november

Discussion in 'NOD forum' started by angel02, Oct 12, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel02

angel02 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,866
    1,943
    113
    Na 34 dagen lijkt nu eindelijk de eisprong te komen en kan ik op de wachtbank ❤ . Wel een fijn idee dat mijn lichaam toch weer zijn cyclus doet . Nu nog even afwachten wat mijn temp doet gisteravond was de test knal en vandaag iets minder maar nog wel erg positief

Attached Files:

Faith22, Charls, Nour98 and 5 others like this.
  2. angel02

angel02 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,866
    1,943
    113
    Oh bah dat herken ik wel . Toen ik ziek was ging mijn cyclus zo raar doen ook hele hoge temperaturen had ik maar ja dat kwam natuurlijk niet door de eisprong jammer genoeg . Hoop dat het niet doorzet bij ie

3. angel02

angel02 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,866
    1,943
    113
    Komt me heel bekend voor . Ik heb ook onregelmatige cyclussen dus elke maand is het weer afwachten waarneer komt de piek .

Sooff likes this.
  4. Sooff

Sooff Fanatiek lid

Jan 4, 2020
    1,124
    849
    113
    Female
    Zo daar heb je wel even flink geduld voor moeten hebben. Inderdaad die bevestiging is wel heel fijn. Hopelijk is het raak deze ronde ❤️

angel02 likes this.
  5. angel02

angel02 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,866
    1,943
    113
    Dank je wel dat hoop ik voor jouw ook ❤

Sooff likes this.
  6. Soya

Soya Actief lid

Jul 25, 2022
    485
    639
    93
    Is 3dpo te vroeg voor cravings? :roflmao: Afgelopen twee dagen veel mensen die tonijn salade op het werk hadden en ik crave het nu zó erg. Stond zelfs in de supermarkt maar daar hadden ze alleen voor €5 een basic bakje sla met tonijn en aardappelen (en nog wat) zonder rode ui. Maar juist die combi tonijn, sla en rode ui heb ik mega zin in :D

SarinaS, Faith22, Nour98 and 4 others like this.
  7. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

Sep 11, 2018
    648
    652
    93
    Female
    Wat fijn!! Geduld is een grote zaak!

angel02 likes this.
  8. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

Mar 27, 2019
    2,376
    2,264
    113
    Female
    Snap ik! Ik weet dat ik 14 dagen na m'n eerste positieve ovu test m'n NOD heb.

Roosje67 likes this.
  9. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Ik ben boos op m'n man en mega moe, maar vandaag stond eigenlijk gemeenschap op de planning. Na vandaag kan pas weer zondag of maandag. Maar tegelijkertijd heb ik nu écht geen zin. Ben ff aan het balen. Soms wou ik dat ik het via een potje kon inbrengen zonder al te veel gedoe :oops:

10. angel02

angel02 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,866
    1,943
    113
    Dat begrijp ik zo goed. Er zijn mensen die kunnen sex hebben als ze ruzie hebben of boos zijn .maar ik kan dat ook niet hoor . Mag ik vragen waarom.je pas weer zondag of maandag zou kunnen .

Mamajolein likes this.
  11. Soya

Soya Actief lid

Jul 25, 2022
    485
    639
    93
    Ohh wat balen zeg. Mijn man kan ook echt geen seks hebben als hij boos is (op mij of anderen), als ik rond ovulatie zit kan ik dat wel mentaal scheiden ofzo. Heel gek soms, hoe dat voelt. Want dan ben ik boos op hem en heb ik zin. Snap dat het op deze momenten soms makkelijker lijkt om het gewoon via een potje te doen ;)

Mamajolein likes this.
  12. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Mn man heeft allemaal avonddiensten en donderdag wilde hij naar vrienden. Maar nu gaat hij wss donderdag niet meer weg.

Hij legt dat soort beslissingen dan bij mij en dan ben ik de boeman als ik nee zeg. O.a. daarover hadden we ruzie.. Maarja, dan donderdag in de actie en straks lekker slapen!

13. Chalona

Chalona Actief lid

Sep 17, 2018
    317
    233
    43
    Female
    Zo op cd34 dan eindelijk, die heeft op zich laten wachten, nu hopen dat het wat moois oplevert! Hier op cd18 zeer ongeduldig aan het wachten :rolleyes: vanaf cd8 al allerlei klachten dus dacht eigelijk yey hij komt een keer vroeg. Vorige ronde cd22/23 dus probeer het maar beetje los te laten maar ik raak er wat door van slag ofzo, bang dat je lijf niet gaat doen wat het moet doen... maar helaas kunnen alleen afwachten

14. Chalona

Chalona Actief lid

Sep 17, 2018
    317
    233
    43
    Female
    Hmm dat is niet fijn :( als ik boos ben heb ik er ook echt geen zin in hoor, het hele make-up seks heb ik nooit begrepen, m'n vriend daarentegen vindt dat juist leuk... hopelijk donderdag/zondag nog op tijd

Mamajolein likes this.
  15. Nour98

Nour98 Actief lid

Oct 2, 2022
    118
    118
    43
    Meestal heb ik vanaf 3dpo al PMS klachten zoals krampen, maar deze ronde duurde het langer! Vanmiddag voelde ik allemaal spelden prikjes ter hoogte van mijn schaambot, dus dat stemde mij ook hoopvol. Maar helaas, menstruatiekrampen zijn nu begonnen op 6 dpo en mijn humeur is ook volledig omgeslagen.. Dat belooft nog veel goeds de komende week :o:

16. Charls

Charls Actief lid

Aug 26, 2020
    216
    351
    63
    Female
    Kan je ook 2 keer een piek hebben? Ik heb mijn eisprong denk ik gemist… snap er niks van. Een soort van piekje en dan weer niks en dan weer een piekje en nu niks meer. Nou zou het denk ik niet uit moeten maken we hebben het wel gezellig gehad, maar wel maar 1 keer denk ik. We gaan het zien …….

17. Roosje67

Roosje67 Bekend lid

Nov 13, 2021
    550
    382
    63
    Female
    Dat heb ik ook! Dus ik ga er meestal van uit dat mijn lutale fase 12 dagen is.

Caithxxx likes this.
  18. Saby

Saby Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    1,475
    1,219
    113
    Mijn rusthartslag is hoger, nu al 5 a 6 dpo? Verder nergens last van.
    Merk wel na die 3 miskramen dat ik het testen liever uitstel, bang om teleurgesteld te zijn

Charls and Mamajolein like this.
  19. Soya

Soya Actief lid

Jul 25, 2022
    485
    639
    93
    Spannend. Snap wel dat je daar bang voor bent. Hopelijk is je rhr een positief teken!

20. Soya

Soya Actief lid

Jul 25, 2022
    485
    639
    93
    Ik had vanmorgen tijdens het fietsen kleine steekjes? Zowel links, midden als rechts :roflmao: zal wel niks zijn. Mijn rhr blijft op 60, ietsje hoger dan normaal maar nog geen echte stijging.

Maaarr wel alle ingrediënten mee en gekocht om vandaag en morgen mijn eigen tonijn salade op werk te maken :p

Chalona, Charls, Nour98 and 1 other person like this.

Share This Page