Hè nee! Wat is dit nou weer? Ik test nog even door 1x per dag in de ochtend met ovu test, zeker te weten dat de piek, de piek was. Test ik nu weer ineens 0,75? Bijna positief? Wat denken jullie? Ben slechts pas 4dpo dus reageren op hcg kán nog niet… edit: hoop dat mijn ei niet nog een poging doet te springen. Dan moet ik weer opnieuw beginnen op 1dpo
Blijft spannend! Logisch dat je dat liever uitstelt na alles wat je hebt moeten meemaken. Ik hoop dat je een plakker hebt deze maand ❤️
Wat gek! Pff.. zo ga je wel weer maximaal twijfelen aan alles. Ik heb ook altijd wel schommelingen maar niet zo positief als die van jou.
Ik heb eerder niet echt door getest, slechts 1x na piek om te zien of hij afliep. Dus geen idee of dit voor mij ‘normaal’ is. Maar inderdaad, ik ga gelijk weer twijfelen…
Jeetje @angel02 nog geen verhoging in je temp, wat stom Ik had gisteren al vruchtbaar slijm dus heb voor de zekerheid maar een testje gedaan vandaag maar die is nog negatief. Had ik ook niet anders verwacht op cd9. Man is vrijgesteld van werk vanavond dus opeens kunnen we het nog gezellig maken ook
Ah! Dat zou wel goed kunnen. Ik vond dat de testen sinds de piek ook nog relatief hoog bleven, maar wellicht hoort dat wel bij mijn lichaam. Nooit echt door getest. Ben benieuwd, doe morgen nog een, wat hij dan zegt.
Vind ik ook wel bijzonder hoor. Had je vorige ronde ook met deze testen getest of met een ander merk?
Ja! Ik heb voor de grap gister eens die huid temperatuur ingevuld, kan er niks wijs uit maken haha dat grafiekje dus zeker niet bekijken van mij hoor
Vorige ronde ook met deze easy@home. Maar de ronde dáárvoor met sensitest. Dus kan er nog niet veel van maken, te weinig data om er iets zinnigs over te zeggen. Weet wel dat deze twee rondes met easy@home ik vóór de piek gemiddeld op 0,2-0,3 zit.
❤ Nod lijst 16 t/m 30 November ❤ 16 november (5) Mom86, 36 jaar, 5e kindje, ronde 6 (1e kindje met huidige partner) Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 2 Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje (2e stil geboren bij 22w) ronde 4 Saby - 33 jaar- 3de kindje - ronde 6 17 november (1) Mosasaurus - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 november (0) 19 november (2) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 17 Soya - 2e kindje - ronde 3 na miskraam 20 november (1) Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 24 (ronde 9 na bbz) 21 november (1) SM1987 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 11 IUI KID. Dominique87-35 jaar-1ste kindje-ronde20-rustronde na ici en vmk 22 november (2) Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Angel02-44 jaar -2e kindje-ronde 8 na vroege mk 7 weken . 23 november (3) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 hanna85 - 37 jaar - 4e kindje (1e samen)- ronde 1 Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 24 november (1) Kitten93- 29 jaar- 1e kindje- ronde 7 25 november (1) Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 november (0) 27 november (0) 28 november (1) IsabelD - 2e kindje - ronde 18 29 november (3) EllaF - 4e kindje - ronde 6 Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Faith22 - 1e kindje - ronde 5 30 november (1) Zonnestralen - 4e kindje - ronde 5 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (23) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (12) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Bij mij gaat de huidtemp ook vaak alle kanten op. Beetje jammer wel. Al had ik er vorige ronde wel een mooi kaartje mee. Zal hem eens delen. Vooral mijn rhr is echt heel duidelijk. Maar vorige ronde was ik verkouden en was hij ook voor ei al hoog
8 dpo... en voel me nog steeds bleh haha Vanmorgen, ja kon het niet laten een kruidvat 2v5 test gedaan... niets op te zien natuurlijk... Morgenvroeg nog een keer... en mocht er nog niets te zien zijn, pas zaterdag weer. Mn tepels zijn echt pijnlijk, zelfs douche doet pijn. Buik is opgezet alsof ik al een paar weken zwanger ben. 15/16nov is mn NOD, dus we gaan het zien
Dan denk ik dat hij snel komt hoor met vruchtbaar slijm .kijk dat zijn nog eens leuke verrassingen heel veel plezier alvast voor vanavond hihin Ja vind het ook stom .las wel ergens dat na de piek de ei springt binnen 24-48 uur .eergisteren was de piek dus dan zou vandaag 48 uur ongeveer zijn .en dat de verhoging iets van 24 uur na de eisprong kan komen en soms later .dus dan hoop ik dat het morgen verhoogd is
Wat gek! Ik heb ook echt geeen idee.. Deze ronde voor het eerst met de app en ovulatietesten begonnen!
Ik heb wel gelezen dat ovulatietesten ook weer kunnen stijgen vlak voor je menstruatie, maar op 4dpo lijkt het mij daar ook te vroeg voor..