Nod 16 tot en met 30 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door angel02, 12 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Ik zou zeker vandaag doen als dat lukt!

Chalona vindt dit leuk.
  2. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Vandaag! , morgen kan altijd als je nog zin hebt

Chalona vindt dit leuk.
  3. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Heb toch een early etos test gedaan :D denk dat ik line eyes krijg want ene moment denk ik wat te zien, maar na lang staren denk ik toch niks te zien. Doe over 2 uur nog ovu test. Denk dat ik zondag op 8dpo pas weer vroege test doe.

Bijgevoegde bestanden:

Nour98, Chalona en Faith22 vinden dit leuk.
  4. Sooff

Sooff Fanatiek lid

4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Zo jammer dat de kwaliteit van de foto's zo achteruit gaat na uploaden hier. Super spannend hou je het zo hoor :p Ben heel benieuwd, je zou toch denken met zulke ovulatietesten dat je straks ook een positieve zwangerschapstest hebt .

Soya vindt dit leuk.
  5. Mamajolein

Je bent toch ook wel vreselijk vroeg hoor @Soya :roflmao:

Mijn ei komt er al aan en dat voelde ik al aan m'n lijf. Ovu is opgelopen sinds gisteren. Hij zal morgen of overmorgen wel knallen, dus ei zondag of maandag.

Echt elke ronde wilde ik mn ei liever vroeger dan later maar precies deze ronde niet:( Gemeenschap is nog niet gelukt en man moet nog weer avonden werken. Ik baal :(:(

Faith22 en Soya vinden dit leuk.
  6. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Laat ik zeggen dat het een van de goedkoopste manieren is om je eisprong te vinden. Zeker als je onregelmatig bent. Ik heb er in het verleden ook heel veel ovulatietesten tegenaan gegooid, voordat ik dit ontdekte. Temperaturen werkt ook redelijk goed om hem in ieder geval achteraf te bepalen, maar dat is wel heel irritant elke ochtend vind ik.

Soya vindt dit leuk.
  7. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Vandaag 9/10dpo.. Niks te zien op de test :$
    We wachten maar weer af.

8. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Haha ja ik weet het :roflmao: ik heb wel het ‘voordeel’ dat een witte test qua gevoel niet zoveel doet, gek genoeg. Dan denk ik ‘oh het kan nog’ dus dat houdt mij helaas niet tegen om langer te wachten :D

wat balen van je ei! Ik stuur je wat lazy ei vibes van de mijne, wellicht stelt ie het springen/piek dan nog wel even uit ;) zou toch fijn zijn, een attent ei wat even rekening houdt met de avonddiensten van je man!

Mamajolein vindt dit leuk.
  9. Mamajolein

Super balen :(

10. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

11 sep 2018
    648
    652
    93
    Vrouw
    Ooeeh spannend.. maar idd erg vroeg.. alles kan nog!!

Soya vindt dit leuk.
  11. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

11 sep 2018
    648
    652
    93
    Vrouw
    Hier nog steeds wachten op mn ei..
    Schiet niet echt op! Volgens de premom app moet ie morgen komen maar mn testen lopen echt niet op!
    Wel sinds vandaag meer afscheiding..
    Wachten duurt lang!

12. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Op zich zit je met gisteren dan nog even goed hoor. Ik zou het proberen met verleiden, maar me ook niet druk maken als het niet vanzelf lukt. Het moet wel leuk blijven.
    Ech dit is zo irritant als je zo graag wil! Die paar dagen dat het dan net niet uit komt betekent weer dat je gelijk weer een maand verder kan zijn met je wens.

Chalona en Mamajolein vinden dit leuk.
  13. Kitten93

Kitten93 Bekend lid

4 aug 2022
    717
    708
    93
    Vrouw
    Ga deze keer geen ovutestjes doen, verwacht mijn ei een deze dagen :)
    Laat het heel even los deze maand en wacht het lekker af of ik rond de 24e ongesteld ga worden of niet :rolleyes:

Heel veel succes voor iedereen die al aan zwangerschapstesten toe is :thumup:

Chalona vindt dit leuk.
  14. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Nou dan waren je donkere ovulatietesten dus toch niet van een zwangerschap ;) wel spannend bij jou hoor, hier vanochtend nog steeds een positieve ovulatietest denk dat ie vanavond weer afneemt. Gezien jou ovulatietesten stop ik daarna denk ik met testen ik zou hier zo onrustig van worden :roflmao: Ben benieuwd zondag! Wij gaan dus het weekend weg, dat scheelt weer met de wachtdagen, dan is het maandag gelukkig nog veel te vroeg en als ik moet werken heb ik de druk minder van ermee bezig zijn.

Soya vindt dit leuk.
  15. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Ojee niet gelukt? :( Balen! Gaat het nog wel lukken het weekend denk je?

16. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Jaaa je bent nog vroeg, te vroeg.:roflmao:
    Ik hoop dat je een streep hebt zondag, ik had een witte op 8dpo.

Soya vindt dit leuk.
  17. Mamajolein

Nee, niet gelukt helaas. Man heeft dikwijls last van prestatiedruk :oops:

Misschien zondag nog een kans maar ook dan moet hij eerst nog werken en is misschien pas 20:00 thuis en dan lichamelijk te moe. Als ik hem dan het bed in trek dan weet hij toch al wel hoe laat het is en neemt de prestatiedruk ook weer toe... :oops:

18. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Lastig zeg, vervelend dat hij daar last van heeft. :(

19. Chalona

Chalona Actief lid

17 sep 2018
    317
    233
    43
    Vrouw
    Hmm lastig ja :( je wil natuurlijk de druk er niet op leggen. Dan duim ik mee dat je ei gewoon nog even lekker door wil groeien zodat jullie gewoon nog een goeie kans maken;)

Mamajolein vindt dit leuk.
  20. Mamajolein

Ik ben al de hele dag duizelig. Hebben anderen dat ook wel eens voor eisprong?

Deel Deze Pagina