Ik snap dat gevoel. Denk dan echt oké laat het nu maar komen als het dan toch moet .dan kunnen we door .
Oh wat leuk is dat dan .samen de keus maken en dan hopen dat het niet lang duurt en wat spannend. Ik ga voor je duimen ❤
Uit nieuwsgierigheid.. hoe lang duurd de menstruatie bij jullie? Ik ben er altijd 5 / 7 dagen zoet mee.
Dat is zo ellendig eh! Hier al 4 dagen bezig en de sluis staat nog serieus open... Deze keer zijn ze echt enorm hard. Dus ik verwacht hier ook wel dat het nog een paar dagen gaat duren vooraleer ik er vanaf ben
Ah balen is dat! Het doet mijn humeur ook nog niet echt veel goeds deze ronde. Die eerste 2 weken van de cyclus mogen van mij wel weer om zijn. Niet dat de laatste 2 niet ook om mogen vliegen
Haha dat is echt! Mijn humeur is ook echt beneden alle peilen, gelukkig weet ik het van mijn eigen en kan ik mijn reacties nog iets of wat controleren... Mijne man had het al wel door Gelukkig hebben we komende weken heel drukke weken, dan zijn we er ook iets minder mee bezig... anders gaat de tijd zoooo traag
Meestal 5 dagen waarvan 3 best heftig. Hopen voor ons allen dat dit voorlopig de laatste menstruatie is
Bij mij verschilt dat heel erg, meestal rond de 3 dagen. Ik heb heel veel last van krampen, maar bloed niet heel veel. Vorige maand heeft het 6 dagen geduurd, waarvan 2 dagen normaal en daarna elke dag een heel klein beetje. Deze maand sinds woensdag geen bloed meer gezien, dus heeft de bloeding maar 2.5 dag geduurd..
hier meestal dag of 4, vorige maand maar een halve dag toen dachten we even dat ik zwanger was maar dat was niet zo .... nu dus dag 3 en denk gezien de bloeding nog dag of 2 dan is het wel weer klaar hier.... sinds mijn 1e zwangerschap 17 jaar geleden zijn mijn ongestelheden echt stuk minder geworden daarvoor was het vreselijk dikke week, veel buikpijn en totale leegloop dat is nu echt helemaal anders
Wat een verschil ineens. Ook al hoeft het niets te betekenen natuurlijk. Snap wel dat dat je onzeker maakt. Misschien wil je verloskundige eens kijken ? Zou je misschien gerust kunnen stellen ? Dat is een fijn iets om over te houden na een zwangerschap. Bij mij juist andersom na de jongste is het nog een keer zoveel geworden. Bijzonder eigenlijk hoeveel het kan verschillen per vrouw.
ja is dan wel met gebruik vd pil hoor dat ik er zo weinig last van heb , zonder pil is mijn eisprong niet heel top, ben toen we voor een 2e gingen door gyn onderzocht ben toen in een jaar tijd 1 keer ongesteld geweest,mk en zwanger..... bij de 3e was ik meteen 2e ronde zwanger , maar goed ben nu wel 12 jaar ouder dan de laatste keer en andere partner he dus afwachten maar haha
Wat een spannende tijd voor jullie! Wel heel mooi dat jullie er samen gewoon voor gaan. Onze oudste is bijna 10 en gek op haar zusje van 1 en andersom. Weten jou kinderen dat jullie een kinderwens hebben ?
ja alleen denken ze dat we een grapje maken steeds haha. nee alle gekheid op een stokje het wordt wel besproken hier in huis, ze weten dat er nog een kinderwens is en als het lukt is het mooi meegenomen, is het niet zo dan is het op zich ook prima. we hebben samen afgesproken dat we het een jaar proberen en anders is het maar zo
❤ Nod lijst 16 t/m 31 November ❤ 16 november (4) Mom86, 36 jaar, 5e kindje, ronde 6 Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 2 Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje (2e stil geboren bij 22w) ronde 4 17 november (2) Soya - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Mosasaurus - 2e kindje - ronde 2 18 november (1) hanna85-37 jaar-4e kindje- ronde 1 19 november (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje -ronde 2 20 november (0) 21 november (0) 22 november (0) 23 november (1) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 24 november (0) 25 november (0) 26 november (0) 27 november (0) 28 november (0) 29 november (0) 30 november (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (9) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Ik kom ook hier gezellig meekletsen geen idee of m'n NOD gaat kloppen maar dat merken we vanzelf. Lekker druk al meteen in begin van de lijst!
❤ Nod lijst 16 t/m 31 November ❤ 16 november (3) Mom86, 36 jaar, 5e kindje, ronde 6 Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 2 17 november (0) Soya - 2e kindje - ronde 3 na miskraam 18 november (0) 19 november (0) 20 november (0) 21 november (0) 22 november (1) Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 november (0) 24 november (0) 25 november (0) 26 november (0) 27 november (0) 28 november (0) 29 november (0) 30 november (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (4) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatstgeposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van hetbericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren[/QUOTE]
❤ Nod lijst 16 t/m 31 November ❤ 16 november (3) Mom86, 36 jaar, 5e kindje, ronde 6 Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 2 17 november (0) Soya - 2e kindje - ronde 3 na miskraam 18 november (0) 19 november (0) 20 november (0) 21 november (0) 22 november (1) Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 november (0) 24 november (0) 25 november (0) 26 november (0) 27 november (0) 28 november (0) 29 november (0) 30 november (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (4) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatstgeposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van hetbericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren